Jou wel.wrote:Bevestigd gekregen dat Digital Abuse hier gewoon zal optreden.
Sorry jongens, ik vermeld mijn bron niet geloven jullie mij nu nog wel?!??!!?
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Iedereen weet dat Hardstylboy jouw bron is.wrote:Bevestigd gekregen dat Digital Abuse hier gewoon zal optreden.
Sorry jongens, ik vermeld mijn bron niet geloven jullie mij nu nog wel?!??!!?
Digital Abuse is er inderdaad gewoon bij! 
en ik zeg lekker niet wie mijn bron is.
en ik zeg lekker niet wie mijn bron is.
-
R
't mag dit jaar wat mij betreft ieeetjes koeler zijn dan vorig jaar
sowieso 100 % aanwezig.
sowieso 100 % aanwezig.
Ach goede reden om je shirt uit te doenwrote:'t mag dit jaar wat mij betreft ieeetjes koeler zijn dan vorig jaar![]()
sowieso 100 % aanwezig.
Als één van de mods dit ziet, krijg je een permaban. Eigen risico dus.wrote:Ach goede reden om je shirt uit te doenwrote:'t mag dit jaar wat mij betreft ieeetjes koeler zijn dan vorig jaar![]()
sowieso 100 % aanwezig.Of is dat hier niet toegestaan
Fatality mag je niet naar binnen als je niet aan fitness doetwrote:Ach goede reden om je shirt uit te doenwrote:'t mag dit jaar wat mij betreft ieeetjes koeler zijn dan vorig jaar![]()
Bij zulk warm weer hoop ik toch wel dat de Spoontech stage in een tent zit. Verbranden na het losgaan is echt heel kut. Op intents op de zondag zoveel spierpijn gehad, vond die hele dag niks meer aan daardoor 
Ik hoop juist dat het lekker buiten is. Juist geen zin om de hele dag in een tent te staan met zulk lekker weer.
Dan mag jij dus niet naar binnen. Balen maatwrote:Fatality mag je niet naar binnen als je niet aan fitness doetwrote:Ach goede reden om je shirt uit te doenwrote:'t mag dit jaar wat mij betreft ieeetjes koeler zijn dan vorig jaar![]()
-
R
Oh in dat geval blijf ik thuiswrote:Fatality mag je niet naar binnen als je niet aan fitness doetwrote:Ach goede reden om je shirt uit te doenwrote:'t mag dit jaar wat mij betreft ieeetjes koeler zijn dan vorig jaar![]()
Was sowieso al niet van plan om te gaan. Kut line up!!!wrote: Dan mag jij dus niet naar binnen. Balen maat
Snap ik. Jij bent meer van de heppiestijlz he?wrote:Was sowieso al niet van plan om te gaan. Kut line up!!!wrote: Dan mag jij dus niet naar binnen. Balen maat
Yep. Ga alleen naar feesten als kind van de duivel gedraaid wordt :3wrote:Snap ik. Jij bent meer van de heppiestijlz he?wrote:Was sowieso al niet van plan om te gaan. Kut line up!!!wrote: Dan mag jij dus niet naar binnen. Balen maat
-
IHardtraxx Elite
- 2326 posts member since 2017
- last seen 8 hours ago
Waarschijnlijk wel aanwezig, mooi opt fietske
Spoontech area

Spoontech area
Rellen in de hel mag ook niet ontbreken!Yep. Ga alleen naar feesten als kind van de duivel gedraaid wordt :3
Daarnet onze ticketjes gekocht. Gaat mooi worden in de Spoontech area. 
Ik kom de dag erna pas terug van vakantie godverdegodver. Dit kan toch niet, alle artiesten die ik wil zien op 1 dag en in 1 area. Maar even kijken of ik niet een dagje vroeger kan terug komen. 
Fix dat maar ja!wrote:Ik kom de dag erna pas terug van vakantie godverdegodver. Dit kan toch niet, alle artiesten die ik wil zien op 1 dag en in 1 area. Maar even kijken of ik niet een dagje vroeger kan terug komen.
Ik hoop echt dat het lukt. Anders kom ik de eerste maanden niet meer op Hardtraxx en Facebook. Want als ik dit mis, hoef ik echt niet te weten hoe het geweest is.wrote:Fix dat maar ja!wrote:Ik kom de dag erna pas terug van vakantie godverdegodver. Dit kan toch niet, alle artiesten die ik wil zien op 1 dag en in 1 area. Maar even kijken of ik niet een dagje vroeger kan terug komen.
-
OHardtraxx Elite
- 2111 posts member since 2012
- last seen Jul 2026
Gewoon ja..

Pinsirren hiero!wrote:Gewoon ja..![]()
-
OHardtraxx Elite
- 2111 posts member since 2012
- last seen Jul 2026
wrote:Pinsirren hiero!wrote:Gewoon ja..![]()
![]()