Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 5 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 12 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 11 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago
Past

Fatality Festival

Time
(Sun)
Price
Regular Tickets: € 39,95 (ex. Fee)
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hardtraxx Veteran
5475 posts member since 2013
last seen 19 days ago
Jullie luisteren tenminste beiden nog Hardstyle. Bij velen, waaronder mezelf, vindt broer/zus het alleen maar herrie. xd
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 22 hours ago
Grim wrote:Jullie luisteren tenminste beiden nog Hardstyle. Bij velen, waaronder mezelf, vindt broer/zus het alleen maar herrie. xd
Ik heb een techno broertje, ik haak wel eens bij hem aan, en hij is wel eens hard bass mee geweest. Ook best prima hoor :)

Enige probleem is dat hij B-Front niks vind, maar heb het idee dat hij dat puur zegt om mij te fucken
Hardtraxx Elite
2315 posts member since 2013
last seen Dec 2019
Rickzel wrote:Maar heb het idee dat hij dat puur zegt om mij te fucken
Dat is ook typisch iets voor yannickvdk ja >.<
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 22 hours ago
Tuig, dat is het... :lol:

Klote jonge broertjes ook altijd...
Hardtraxx Veteran
4684 posts member since 2016
last seen Dec 2024
Ik heb het gvd al zwaar genoeg om steeds te moeten strijden tegen een oudere broer oke :cry:
Hardtraxx Veteran
3837 posts member since 2015
last seen 6 hours ago
Ik snap je Yannick, ik leef met je mee. :aww:
Hardtraxx Veteran
4502 posts member since 2016
last seen Apr 2026
StevenvanKuijk wrote:Haha mooi om te zien dat iedereen zo opleeft om een Spoontech-stage met bijbehorende goede line-up. Mij zul je er niet zien though, lekker uitstapjes maken van de main naar een B-Front, MYST of PN.
Je komt ook niet even een kijkje nemen? xD
Hardtraxx Veteran
4502 posts member since 2016
last seen Apr 2026
Rickzel wrote:
Grim wrote:Jullie luisteren tenminste beiden nog Hardstyle. Bij velen, waaronder mezelf, vindt broer/zus het alleen maar herrie. xd
Ik heb een techno broertje, ik haak wel eens bij hem aan, en hij is wel eens hard bass mee geweest. Ook best prima hoor :)

Enige probleem is dat hij B-Front niks vind, maar heb het idee dat hij dat puur zegt om mij te fucken
Vind jij B-Front wel vet dan? :huh:
Hardtraxx Elite
2315 posts member since 2013
last seen Dec 2019
Ik ben eerlijk gezegd gewoon niet goed bekend met een Mind Dimension, Hardstyle Mafia, Radiance, Digital Abuse of eigenlijk iedereen behalde Delete. Daarentegen weet ik dat ik me meer dan prima kan vermaken op een SZP, Ran-D, E-Force, Warface op de main en een B-Front, PN, MYST bij Nightbreed. Mocht er toevallig net iets overlappen kom ik wel even sfeerproeven haha, beloofd!
Hardtraxx Veteran
6775 posts member since 2014
last seen 3 days ago
StevenvanKuijk wrote:Ik ben eerlijk gezegd gewoon niet goed bekend met een Mind Dimension, Hardstyle Mafia, Radiance, Digital Abuse of eigenlijk iedereen behalde Delete. Daarentegen weet ik dat ik me meer dan prima kan vermaken op een SZP, Ran-D, E-Force, Warface op de main en een B-Front, PN, MYST bij Nightbreed. Mocht er toevallig net iets overlappen kom ik wel even sfeerproeven haha, beloofd!
Steven, verbreed je horizon en sta open voor andere stijlen hoeft nog geeneens Spoontech te zijn ofzo. Namen als Warface, Ran-D & E-Force kun je toch altijd overal wel zien. :(
Hardtraxxer
306 posts member since 2016
last seen Mar 2021
Mijn broer en ik zijn alletwee groot Drum&Bass fan, maar hij ook met mij mee geweest naar afgelopen Craft en Qlimax! Vetste van het hele feest vond hij de Industrial platen van Angerfist! ^^
Hardtraxx Veteran
5116 posts member since 2017
last seen 4 days ago
Sneerfuljam2948 wrote:Mijn broer en ik zijn alletwee groot Drum&Bass fan, maar hij ook met mij mee geweest naar afgelopen Craft en Qlimax! Vetste van het hele feest vond hij de Industrial platen van Angerfist! ^^
Is ook niet gek lijkt mij, aangezien op Industrial feesten ook veel D&B gedraaid wordt en andersom. :)
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2024
MelvinFR wrote: Steven, verbreed je horizon en sta open voor andere stijlen hoeft nog geeneens Spoontech te zijn ofzo. Namen als Warface, Ran-D & E-Force kun je toch altijd overal wel zien. :(
Eens, er is zoveel meer dan dat :cry:
Hardtraxx Veteran
last seen 4 days ago
yannickvk wrote:
MelvinFR wrote: Steven, verbreed je horizon en sta open voor andere stijlen hoeft nog geeneens Spoontech te zijn ofzo. Namen als Warface, Ran-D & E-Force kun je toch altijd overal wel zien. :(
Eens, er is zoveel meer dan dat :cry:
Zoals Blutonium Boy
Hardtraxx Veteran
4917 posts member since 2015
We slepen die broer van je wel mee naar vazard, komt goed :cool:
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2024
Norther66 wrote:We slepen die broer van je wel mee naar vazard, komt goed :cool:
Ben oprecht wel benieuwd hoe die dan zou vinden live.
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Sneerfuljam2948 wrote:Mijn broer en ik zijn alletwee groot Drum&Bass fan, maar hij ook met mij mee geweest naar afgelopen Craft en Qlimax! Vetste van het hele feest vond hij de Industrial platen van Angerfist! ^^
Heeft Angerfist Industrial platen? Of bedoel je dat hij weer spul van I:Gor ging draaien?

Maar ja als je beiden groot Drum & Bass fan bent dan zal Dark Step/Crossbreed natuurlijk snel aanslaan :)
Hardtraxxer
306 posts member since 2016
last seen Mar 2021
Broken Balance wrote:
Heeft Angerfist Industrial platen? Of bedoel je dat hij weer spul van I:Gor ging draaien?

Maar ja als je beiden groot Drum & Bass fan bent dan zal Dark Step/Crossbreed natuurlijk snel aanslaan :)
We hebben alle twee ons PRSPCT kaartje al binnen! :)
Hardtraxx Veteran
last seen 3 days ago
Digital Abuse niet meer aanwezig? Staan er niet bij op: http://www.fatality-event.com/line-up.
Hardtraxx Veteran
8659 posts member since 2013
last seen 19 hours ago
MelvinFR wrote:Digital Abuse niet meer aanwezig? Staan er niet bij op: http://www.fatality-event.com/line-up.
Melvin used Confusion!
Hardtraxx Veteran
7367 posts member since 2014
last seen 10 days ago
D-Verze staat er ook niet bij, maar als je op een van de foto's klikt staan ze er wel in die tekst onder.
Hardtraxx Veteran
5333 posts member since 2012
last seen 18 hours ago
Bij mij staat D-Verze er wel bij & Digital Abuse niet. Behalve als je op een foto klikt.

Fatality Festival (22-07-2017, De Geffense Plas, Oss)

Fatality Festival (22-07-2017, De Geffense Plas, Oss)
Hardtraxx Veteran
8198 posts member since 2014
Mag toch hopen dat Digital Abuse er nog steeds staat...
Hardtraxx Veteran
last seen 4 days ago
Joey wrote:Mag toch hopen dat Digital Abuse er nog steeds staat...
Hoop ik wel dat ze niet zo'n set neerzetten als op end of days...
Hardtraxx Veteran
last seen 3 days ago
Bevestigd gekregen dat Digital Abuse hier gewoon zal optreden.

Sorry jongens, ik vermeld mijn bron niet geloven jullie mij nu nog wel?!??!!?