Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2017 15:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het is dat ik geen wit shirt aan had, maar komt best overeen. Alhoewel ik niet echt donkerblond haar heb.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2017 15:43 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Maat van me had een wit shirt en behoorlijk kort donkerblond haar, alleen die is even lang als ik ben dus dat zal hem niet zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2017 15:45 
 
Hardtraxx Veteran

Awethority schreef:
RTM93 schreef:
Prachtige dag gehad! Setjes waren op de spoon stage allemaal heerlijk. Organisatorisch mag het op sommige punten echt wel verbeteren. Maar wat een prachtige locatie. Dikke plus
Eervolle vermelding voor Rowan, Remi, Roy en Melvin(uit huuzen). Eindelijk ook een gezicht bij deze harde dansers. :thumbsup:
Verder lekker gedanst met aweorthy, ShatterDJ, yannickvk. Oa.
Heb nog een paar vette filmpjes geschoten op de spoontech on the beach stage. Die zullen in de loop van deze zondag hier wel verschijnen.


Het is Awethority :list: , maar ik weet dat het een lastige naam is haha :P . Was iig leuk om jou en je vriendin te meeten :) . Verder helaas weinig hardtraxxers gesproken;

Ja hallo heb je gezien rond welke tijd ik dit poste :list: :$
Citaat:

Om even in te haken op het organisatie verhaal; ik ben het 100% met Broken Balance eens. Als organisaties niet alles geheel voor elkaar hebben maak ik daar echt niet meteen een probleem van, maar hier was het toch wel heel duidelijk dat het niet om onkunde of onhandigheid ging, maar om pure bietserigheid en de intentie om via achterbakse praktijken mensen geld af te troggelen, waardoor het voor mij een principe kwestie wordt. Als ik naar festivals ga let ik echt niet op de kleintjes, en het gaat me ook niet direct om de optelsom van wat extra kosten en her en der 'minder waar voor m'n geld', maar meer om de achterliggende gedachte die de organisatoren blijkbaar hadden; een gedachte die ik echt niet vind kunnen voor een organisatie die naar eigen zeggen haar sporen dikwijls verdiend heeft.

Verder beschrijft dit alles inderdaad mijn reden om deze organisatie te boycotten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2017 15:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2017 15:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha, die gast heeft heel de dag met zijn lepel zitten zwaaien. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2017 15:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

corneelwr schreef:
Chroman schreef:
Zamble schreef:
Oh en na afloop heerlijk geslapen bij the one and only DJ CRO


Nog even lekker verder gespoond?

Ik ontken alles!!!!!!!!


Ontkenning is de eerste fase.

pim0412 schreef:
Van wat ik vernomen heb is dat er uitbundig gesnoeid is


We hebben met ons allen weer goed ons best gedaan! :D

Awethority schreef:
als puntje bij paaltje komt ben ik soms toch te shy om vreemden out of the blue aan te spreken :x

Stihl en ik hebben regelmatig enthousiast staan zwaaien en trommelen met onze lepels xd .


Het andere aanspreken zonder iets of wat heb ik ook. Ook al weet ik 100% zeker dat het hardtraxxers zijn. :$

Redelijk naar het einde toe heb ik ook even de zwarte plastieke lepel vastgehad en even heen en weer gewiegd als een baby terwijl die gast zijn poncho aan deed. :lol: Was dat één van jullie? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2017 15:50 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Komt ie ook trots naar me toe dat ie met Vazard op de foto staat. Is het deze. :lol: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2017 15:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
Komt ie ook trots naar me toe dat ie met Vazard op de foto staat. Is het deze. :lol: .


Ja dat was ook het idee achter deze foto ja :lol: Moest er zelf nog wel het hardst om lachen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2017 15:53 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ik zie welgeteld een bekende achter de lachende man met het witte shirt. De man met pet op.

Hier bekend als Frijolrojo
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2017 15:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Anthor schreef:
Afbeelding

Kerel in dat witte shirt heet Raymond. Ik dacht dat 'ie hier ook op HT zit, maar weet het niet zeker meer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2017 16:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nou nou nou wat was die MC verschrikkelijk zeg, echt kapot aan geërgerd inderdaad want hij zei zoooo veel. Nee even serieus, doe mij maar elk feest deze MC ipv een Villain of DV8 hoor. Heb deze vent zaterdag bijna niet gehoord eigenlijk :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2017 16:04 
 
Hardtraxx Addict

Nog even een laat verslagje van mijn kant. Kwamen rond 3 uur binnen en toen beetje rond gelopen. Toen Phuture Noize vs B-Front. Geniaal deze twee uur :worship: Het was wel echt erg warm, maar dat mocht de pret niet drukken. Hierna heerlijk 1,5 uur gezeten en paar biertjes gedronken. Toen voornamelijk bij de main gestaan. Delete was ook echt heel dik. Hierna snel weg gerend voor War Force en naderhand erg blij mee. Weer een halfuur hetzelfde nummer. Verder waren de setjes van Radical & D-Sturb (America :loving: ) en DNR erg goed. Toen kwam het dikste uur van de dag. Malice & Rebelion :yay: Wat een kicks kwamen hier voorbij. Ookal hebben sommige hier niet veel mee, ik heb me hier meer dan prima vermaakt. Live klinkt het allemaal zo dik. Echt een prima dagje hier gehad. :)

++ Rebelion & Malice
+ Radical & D-Sturb, B-Front & Phuture Noize
+ Broodjes Beenham
-- Regen laatste drie uur
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2017 16:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat hij zei was niet echt het onthouden waard, maar hij zij weinig wat ik eigenlijk wel fijn vind. Stond af en toe mee te playbacken, maar de teksten kon die niet echt. Zolang het dan bij playbacken blijft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2017 16:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Indy schreef:
Nou nou nou wat was die MC verschrikkelijk zeg, echt kapot aan geërgerd inderdaad want hij zei zoooo veel. Nee even serieus, doe mij maar elk feest deze MC ipv een Villain of DV8 hoor. Heb deze vent zaterdag bijna niet gehoord eigenlijk :D

Goeie filter!

Grim schreef:
pim0412 schreef:
Van wat ik vernomen heb is dat er uitbundig gesnoeid is


We hebben met ons allen weer goed ons best gedaan! :D

:lol: :lol: 10/10.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2017 16:28 
 
Hardtraxx Elite

Anthor schreef:
Afbeelding


Hey daar achter zie je n stukje van mn kop, met dat zwarte 1913 petje xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2017 16:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ontzettend mooie dag gehad bij de Spoontech area! Ging hier met torenhoge verwachtingen heen en die zijn ruimschoots overtroffen, wat een sfeer en setjes. Veel platen eindelijk live mogen aanschouwen die nog op het lijstje stonden, veel gezellige nieuwe mensen (van hardtraxx) leren kennen en de hele dag lekker staan knallen in weer en wind.
Volgend jaar bij Spoon hosting uiteraard weer aanwezig, want voor het feest zelf hoef je niet te gaan, al is daar wel genoeg over gezegd. :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2017 16:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Ja hallo heb je gezien rond welke tijd ik dit poste :list: :$


Haha 02:07, ok dat verklaart het :P

Grim schreef:
Awethority schreef:
als puntje bij paaltje komt ben ik soms toch te shy om vreemden out of the blue aan te spreken :x

Stihl en ik hebben regelmatig enthousiast staan zwaaien en trommelen met onze lepels xd .


Het andere aanspreken zonder iets of wat heb ik ook. Ook al weet ik 100% zeker dat het hardtraxxers zijn. :$

Redelijk naar het einde toe heb ik ook even de zwarte plastieke lepel vastgehad en even heen en weer gewiegd als een baby terwijl die gast zijn poncho aan deed. :lol: Was dat één van jullie? :D


Nope, helaas... Wij hadden witte plastic lepels met z'n tweeën. Nog wel uitgedeeld aan een paar lui overigens. Volgende feestje toch maar eens random mensen (waarvan ik een vermoeden heb dat jullie het zijn xd ) aanspreken haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2017 16:51 
 
Hardtraxx Veteran

Wie van hier stonden bij de vip ingang trouwens. Dé enige echte Blear, grondlegger van de hardstyle, hoorde volgens mij bij hen. Maar Blear liep naar de reguliere ingang.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2017 16:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Wie van hier stonden bij de vip ingang trouwens. Dé enige echte Blear, grondlegger van de hardstyle, hoorde volgens mij bij hen. Maar Blear liep naar de reguliere ingang.

Hij is ook zo gewoon gebleven :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2017 16:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Wie van hier stonden bij de vip ingang trouwens. Dé enige echte Blear, grondlegger van de hardstyle, hoorde volgens mij bij hen. Maar Blear liep naar de reguliere ingang.


Hahaha dat was ik, het verschil moet er wezen hé. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2017 17:25 
 
Hardtraxx Veteran

MelvinFR schreef:
RTM93 schreef:
Wie van hier stonden bij de vip ingang trouwens. Dé enige echte Blear, grondlegger van de hardstyle, hoorde volgens mij bij hen. Maar Blear liep naar de reguliere ingang.


Hahaha dat was ik, het verschil moet er wezen hé. :P

Haha oke :lol: en die drie jongens ofzo die achterbleven horen hier ook?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2017 17:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vond de MC dit jaar ook niet storend. Hij riep nu in ieder geval niet meer door de climaxen heen.
Ook had hij steeds leuke rijmpjes "Satisfying your urge, give it up for... The Purge!". :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2017 18:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Ik zie welgeteld een bekende achter de lachende man met het witte shirt. De man met pet op.

Hier bekend als Frijolrojo

Klopt, maar hij is niet meer actief toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2017 18:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Awethority schreef:
Nope, helaas... Wij hadden witte plastic lepels met z'n tweeën. Nog wel uitgedeeld aan een paar lui overigens. Volgende feestje toch maar eens random mensen (waarvan ik een vermoeden heb dat jullie het zijn xd ) aanspreken haha.

Had je een grijs Spoontech shirt aan? Zo ja, dan heb je ook nog een lepel aan mij proberen te geven, maar ik had geen interesse. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2017 19:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
Komt ie ook trots naar me toe dat ie met Vazard op de foto staat. Is het deze. :lol: .


Ik moest echt hardop lachen :lol:
Vorige  1 ... 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten