Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 3 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 12 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 9 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago
Past

Fatality Festival

Time
(Sun)
Price
Regular Tickets: € 39,95 (ex. Fee)
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hardtraxx Veteran
10235 posts member since 2009
last seen Apr 2025
Muzikaal gezien was de set van Vazard & Delete echt super dik! Maar Vazard.. kan die man wel mixen? Klonk echt he-le-maal nergens naar.. :surrender:
Hardtraxx Veteran
6775 posts member since 2014
last seen 3 days ago
G1LL wrote:Maar Vazard.. kan die man wel mixen? Klonk echt he-le-maal nergens naar.. :surrender:
Vond het echt reuze meevallen dit keer hoor? Digital Abuse, HSM/Infirium, Vyral en MD/Unkind waren erger naar mijn idee.
Hardtraxx Veteran
8659 posts member since 2013
last seen 17 hours ago
Vazard viel mij ook echt mee. Andere artiesten van Spoontech maakten daarentegen wel wat foutjes ja. Had me er van tevoren al op ingesteld dus heb me er niet echt aan geërgerd. :P
Hardtraxx Addict
1739 posts member since 2009
last seen 5 days ago
Joey wrote:
Anthor wrote:Fatality Festival (22-07-2017, De Geffense Plas, Oss)
Kerel in dat witte shirt heet Raymond. Ik dacht dat 'ie hier ook op HT zit, maar weet het niet zeker meer.
Nope, Bangerz zit hier niet volgens mij
Hardtraxxer
311 posts member since 2015
last seen Apr 2019
Wat een absurd goed feest was dit!
Op voorhand wist ik niet of ik Spoontech een hele dag vet zou vinden.
Ik vond het geweldig, hele dag met een big smile losgegaan. Volgens de stappenteller van m'n maat hebben we +/- 42 km afgelegd. :lol:
Door dit feest beter kennis gemaakt met Vazard en zijn muziek vind ik echt heel dik. Alleen vertelde iemand me daar dat hij er mee gaat stoppen. Weet iemand hier daar meer van?
Hardtraxx Veteran
4670 posts member since 2015
last seen Jan 2022
Dat van Vazard heb ik ook gehoord ja. Weet niet wat er van waar is
Hardtraxx Veteran
5462 posts member since 2012
last seen 15 hours ago
Hekzitter, was je blij met de selfies van Grim en mij? :lol:
Ik bedacht om 00:30 uur dat het een goed idee was dat Grim je een foto stuurde. Zei hij heel droog: "Ja uhh dat hebben we vanmiddag toch al gedaan?" Mooie gast die Belg.
:thumbup:
B
Hardtraxx Veteran
4098 posts member since 2012
last seen 17 days ago
Next to the releases on ‘Chapters of the Mind’ and Spoontech’s releases, there must be more things coming up. Could you give us an idea of what we can expect from you and the label in the future?
I have no particular plans for after the album yet! However Spoontech is full steam ahead, some of the guys like Gijs and Rick have taken on new roles in the label and they are doing great things keeping the releases rolling and injecting so many cool new ideas.
I have recently taken a step back in the management of the label and handed over a lot of the leadership responsibilities to John from Main Concern. John has an awesome passion for driving the label so it was an easy choice for me to make!
I will still be involved but taking more of a back seat and letting John lead the crew that will take Spoontech into the future and beyond.
Lijkt me niet gezien dit antwoord in een recent interview
Hardtraxx Veteran
8198 posts member since 2014
Dat gerucht ging zaterdag inderdaad ja. Hopen dat het niet klopt.
Hardtraxx Veteran
7917 posts member since 2013
last seen 29 minutes ago
Het zal wel gegaan hebben over het feit dat hij de fakkel doorgeeft aan John wat betreft het leiden van het label.
R
Hardtraxx Veteran
5555 posts member since 2013
last seen 20 days ago
Helicaze wrote:Het zal wel gegaan hebben over het feit dat hij de fakkel doorgeeft aan John wat betreft het leiden van het label.
Dit denk ik ook.
M
Hardtraxxer
211 posts member since 2017
last seen Feb 2024
Zo te zien aan de selfie heb ik best een groot deel van de dag rondon hardtraxxers gestaan.
Awethority wrote:Verder helaas weinig hardtraxxers gesproken; als puntje bij paaltje komt ben ik soms toch te shy om vreemden out of the blue aan te spreken :x.
En de mensen die ik wel heb aangesproken waren geen hardtraxxers xd

Volgende keer beter dan maar
Hardtraxx Veteran
4670 posts member since 2015
last seen Jan 2022
Ik heb de meesten ook door puur toeval ontmoet. Eerst op Qapital een paar en toen kwam ik Zamble tegen in de trein naar Rebirth en toen hoorde ik het woord spoontech vallen en dan kan het bijna niet anders :lol:. Daardoor ook de meerderheid op Rebirth leren kennen
Hardtraxx Addict
1739 posts member since 2009
last seen 5 days ago
Weet niet of ze al geplaatst zijn, maar wat een heerlijke sfeerbeelden zijn dit:

View on YouTube

View on YouTube

View on YouTube
Hardtraxx Veteran
3837 posts member since 2015
last seen 4 hours ago
Heldige filmpjes dit. :yay:
Hardtraxxer
225 posts member since 2013
last seen Oct 2020
Dat 1e filmpje, is dat de mc bij 04:09? :lol:
Hardtraxx Veteran
3837 posts member since 2015
last seen 4 hours ago
Nee dat is niet de MC. Wie het wel is geen idee.
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 20 hours ago
bartjj wrote:Dat 1e filmpje, is dat de mc bij 04:09? :lol:
:lol:
Hardtraxx Veteran
5475 posts member since 2013
last seen 19 days ago
Zamble op 5:35 van het eerste filmpje :clap:
Hardtraxx Beheerder
10593 posts member since 2010
last seen 12 days ago
Mezelf ook gespot op filmpje 1
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Thommy wrote:Nee dat is niet de MC. Wie het wel is geen idee.
Ramon12831273
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Zal wel ergens tussen die meute staan.
Hardtraxxer
74 posts member since 2015
last seen Dec 2024
Thommy wrote:
Awethority wrote:Nope, helaas... Wij hadden witte plastic lepels met z'n tweeën. Nog wel uitgedeeld aan een paar lui overigens. Volgende feestje toch maar eens random mensen (waarvan ik een vermoeden heb dat jullie het zijn xd ) aanspreken haha.
Had je een grijs Spoontech shirt aan? Zo ja, dan heb je ook nog een lepel aan mij proberen te geven, maar ik had geen interesse. :P
That's me, had 's ochtends in de plaatselijke super nog wat lepels ingeladen. Toen ik bij het begin van Vazard & Delete mensen lepels zag uitdelen dacht ik shit heb die dingen nog in mn achterzak, dus maar meteen proberen zsm kwijt te komen. xd
Hardtraxx Newbie
42 posts member since 2017
last seen Mar 2020
fromrussiaWITLOF wrote:
Thommy wrote:
Awethority wrote:Nope, helaas... Wij hadden witte plastic lepels met z'n tweeën. Nog wel uitgedeeld aan een paar lui overigens. Volgende feestje toch maar eens random mensen (waarvan ik een vermoeden heb dat jullie het zijn xd ) aanspreken haha.
Had je een grijs Spoontech shirt aan? Zo ja, dan heb je ook nog een lepel aan mij proberen te geven, maar ik had geen interesse. :P
That's me, had 's ochtends in de plaatselijke super nog wat lepels ingeladen. Toen ik bij het begin van Vazard & Delete mensen lepels zag uitdelen dacht ik shit heb die dingen nog in mn achterzak, dus maar meteen proberen zsm kwijt te komen. xd
Haha mooi! Awethority en ik waren ook met onze lepels aan het spelen. Op het laatst tijdens Mind Dimension en Unkind nog een menthol peuk van je gekregen :beer:

En iemand had ook nog een fles honing mosterd saus gejat, smaakte goed!
Hardtraxx Addict
1448 posts member since 2011
last seen Oct 2025
Haha mooie filmpjes