Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2010 21:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Dj Skitzo schreef:
Khadber schreef:
Dus? Het feest duurt van 8 tot 8. Zou als ouders daar ook mijn bedenkingen bij hebben, zeker als je dat even ongevraagd regelt.

jah maar hij doet het zonder overleg omdat hij toch wel weet dat het niet mag van zijn ouders... :P

Ik vind het niet gek dat je eerst even toestemming moet vragen aan je ouders als je 17 bent. Maarja, neemt niet weg dat het niet leuk is natuurlijk, maar je begrijpt mijn punt neem ik aan.

ja ik begrijp je punt. ik heb het ook niet gevraagd, ik heb het gewoon gezegd, zo van: ik ga naar fantasy island met oud & nieuw, ouders: wat jij wil. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2010 21:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Niet iedere ouder wil dat zomaar accepteren, en dat is op zich ook wel te begrijpen. Op mijn 17e mocht ik echt niet een feest tot 8 uur in de morgen bezoeken. Dat jouw ouders dat accepteren moeten ze zelf weten toch? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2010 22:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Niet iedere ouder wil dat zomaar accepteren, en dat is op zich ook wel te begrijpen. Op mijn 17e mocht ik echt niet een feest tot 8 uur in de morgen bezoeken. Dat jouw ouders dat accepteren moeten ze zelf weten toch? :)

klopt, maarja het oosten he daar is dat redelijk normaal :P
ik kan op een gewone zaterdag ook tot 8 uur wegblijven, miss beetje gezeur maar meer ook niet xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2010 00:11 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dj Skitzo schreef:
Khadber schreef:
Niet iedere ouder wil dat zomaar accepteren, en dat is op zich ook wel te begrijpen. Op mijn 17e mocht ik echt niet een feest tot 8 uur in de morgen bezoeken. Dat jouw ouders dat accepteren moeten ze zelf weten toch? :)

klopt, maarja het oosten he daar is dat redelijk normaal :P
ik kan op een gewone zaterdag ook tot 8 uur wegblijven, miss beetje gezeur maar meer ook niet xd



In het oosten zijn we gewoon van; hennig an
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2010 21:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

maar wie gaan hier nou allemaal heen, want heb eigenlijk wel zin in een meetingkje :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2010 23:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik en Mandy gaan :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2010 13:16 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
Ik en Mandy gaan :)


Ik weet nog steeds niet of ik wel/niet ga. Heb wel ontiegelijk veel zin om te gaan, vooral als ik eraan denk dat ik anders waarschijnlijk in bed lig in ons appartement.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2010 19:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik ga met nog 49 man :P We hebben weer een bus vol weten te krijgen :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2010 09:53 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Jopsem schreef:
Ik ga met nog 49 man :P We hebben weer een bus vol weten te krijgen :innocent:

vet raar.. wij wouden ook bus regelen naar Qountdown.. maar de bus chauffeurs reden niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2010 12:22 
 
Donateur
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Jopsem schreef:
Ik ga met nog 49 man :P We hebben weer een bus vol weten te krijgen :innocent:

vet raar.. wij wouden ook bus regelen naar Qountdown.. maar de bus chauffeurs reden niet


tot 20.00 31 December, vanaf 08.00 1 Januari

Qountdown start later en eindigt om 7u volgensmij? Dus dan willen de chauffeurs idd niet rijden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2010 15:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

zo vakantie is begonnen, dus nu zal de tijd hard gaan :D
maarja, blijkbaar niet heel veel hardtraxx members hier naartoe... xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2010 20:04 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Timetable is bekend:

20:00 22:00 Frisky
22:00 23:30 Ran-D
23:30 00:00 Psyko Punkz (live)
00:00 01:00 Luna vs Crypsis
01:00 02:00 Deepack
02:00 03:00 The Prophet
03:00 04:00 Zany
04:00 05:00 Alpha² vs B-Front
05:00 06:00 Angerfist vs T-junction
06:00 07:00 Evil Activities
07:00 07:30 Dyprax
07:30 08:00 Eastside Connection
22:00 - ... MC Da Syndrome
03:00 - ... MC Syco

Wordt echt een heerlijke oud en nieuw dit jaar!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2010 23:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Goede time-table! Let op nu ga je horen dat Ran-D te vroeg staat. :P Hij is niet rauwer dan iedereen na hem op
The Prophet na misschien, maarja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2010 23:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

NandoHS schreef:
Goede time-table! Let op nu ga je horen dat Ran-D te vroeg staat. :P Hij is niet rauwer dan iedereen na hem op
The Prophet na misschien, maarja.

Prophet moet je gewoon prime-time hebben staan. Het is een hele dure DJ, zonde om die dan vroeg te laten draaien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2010 23:53 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
NandoHS schreef:
Goede time-table! Let op nu ga je horen dat Ran-D te vroeg staat. :P Hij is niet rauwer dan iedereen na hem op
The Prophet na misschien, maarja.

Prophet moet je gewoon prime-time hebben staan. Het is een hele dure DJ, zonde om die dan vroeg te laten draaien.


En je moet natuurlijk een DJ in de line up hebben waarbij je kan uitrusten en eten halen
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2010 23:53 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Timetable is wel in orde toch? The Prophet had ik er het liefst gewoon helemaal uitgehaald :P
Angerfist & T-Junction voor Evil Activities had ik ook andersom gedaan, maar ach, het is iig verder prima geregeld!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2010 23:54 
 
Donateur
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Timetable is wel in orde toch? The Prophet had ik er het liefst gewoon helemaal uitgehaald :P
Angerfist & T-Junction voor Evil Activities had ik ook andersom gedaan, maar ach, het is iig verder prima geregeld!



+100000000000000000

Heb zo'n schijthekel aan die hele elkabas of hoe die ook mag heten
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2010 23:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Refuze schreef:
dawasiknie schreef:
Timetable is wel in orde toch? The Prophet had ik er het liefst gewoon helemaal uitgehaald :P
Angerfist & T-Junction voor Evil Activities had ik ook andersom gedaan, maar ach, het is iig verder prima geregeld!



+100000000000000000

Heb zo'n schijthekel aan die hele elkabas of hoe die ook mag heten

Ik denk dat The Prophet je nog aardig kan verassen. Op The Qontinent had ik ook eerst niet zo'n super gevoel erbij, maar zijn set was toch totaal anders dan ik had verwacht. Is misschien niet zo hard als Zany, maar Deepack is het wel qua hardheid.
Check gewoon even die laatste release van hem (Elites/My Worship), vind je dat leuk ga je jezelf dat uurtje denk ik wel vermaken. Dat was althans wat hij op The Qontinent deed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2010 00:01 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Jonge ik ken Elites/My Worship wel. Allebei kut platen. Net als Counterfeit

Word dus gewoon een uurtje vreten ofzo :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2010 00:06 
 
Donateur
Avatar gebruiker

De laatste sets die ik van hem heb gehoord waren stuk voor stuk beroerd. Qua trackkeuze en al helemaal qua mixwerk. Man mag echt met pensioen wat mij betreft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2010 00:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Refuze schreef:
Jonge ik ken Elites/My Worship wel. Allebei kut platen. Net als Counterfeit

Word dus gewoon een uurtje vreten ofzo :P

Als je dat niets vind wens ik je eet smakelijk ;). Het viel mij in ieder geval erg mee toen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2010 00:24 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Refuze schreef:
Jonge ik ken Elites/My Worship wel. Allebei kut platen. Net als Counterfeit

Word dus gewoon een uurtje vreten ofzo :P

Als je dat niets vind wens ik je eet smakelijk ;). Het viel mij in ieder geval erg mee toen!


Hahah dankje :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2010 18:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
De laatste sets die ik van hem heb gehoord waren stuk voor stuk beroerd. Qua trackkeuze en al helemaal qua mixwerk. Man mag echt met pensioen wat mij betreft.

Ik vind dit echt raar! Hij heeft in eerdere setjes zovaak laten zien dat hij het wel kan, alleen de laatste 2-3 jaar bakt hij er gewoon helemaal niks meer van. Ik ga wel heen, dus ben wel benieuwd of hij er wat van maakt, heb er eigenlijk niet echt hoge verwachtingen bij. Wel zin in het feest uiteraard! Hopen dat Angerfist en T-Junction ook een aardig setje neerzetten ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2010 13:44 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Zin in :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2010 13:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
dawasiknie schreef:
De laatste sets die ik van hem heb gehoord waren stuk voor stuk beroerd. Qua trackkeuze en al helemaal qua mixwerk. Man mag echt met pensioen wat mij betreft.

Ik vind dit echt raar! Hij heeft in eerdere setjes zovaak laten zien dat hij het wel kan, alleen de laatste 2-3 jaar bakt hij er gewoon helemaal niks meer van. Ik ga wel heen, dus ben wel benieuwd of hij er wat van maakt, heb er eigenlijk niet echt hoge verwachtingen bij. Wel zin in het feest uiteraard! Hopen dat Angerfist en T-Junction ook een aardig setje neerzetten ^^

Allemaal leuk en aardig dat hij het wel kan en dat weten we allemaal, maar doe het dan ook is een keer..
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten