Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2012 17:06 
 
Hardtraxx Newbie

Hallo mensen,

is er al bekend of er dit jaar weer Fantasy Island Winter Wonderland is ?
hope so ^^ !
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2012 17:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat vraag je ergens anders. Dit is het topic voor het aankondigen van een feest ;)

algemeen/stel-je-vraag-t821.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2012 23:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daarbij wordt dat niet gehouden. Tenminste, vorig jaar hadden ze aangekondigd dit niet meer te doen.
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten