Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2010 21:30 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Nog 2 nachtjes :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2010 22:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

En dan compleet uit ons plaat :P heb er heul veul zin in :D ben alleen nog revaliderende na afgelopen weekend maar daar kom ik wel overheen :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2010 23:07 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Jopsem schreef:
En dan compleet uit ons plaat :P heb er heul veul zin in :D ben alleen nog revaliderende na afgelopen weekend maar daar kom ik wel overheen :innocent:


Ik geef je wel een geneensmiddeltje vrijdag :evil:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2010 23:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik heb er heeeeeeeel veel zin in!
Mooiste jaar tot nu toe van mijn leven afsluiten op een dik feestje :)
En een nieuw jaar beginnen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2010 23:29 
 
Donateur
Avatar gebruiker

[NL]Sjefke schreef:
Ik heb er heeeeeeeel veel zin in!
Mooiste jaar tot nu toe van mijn leven afsluiten op een dik feestje :)
En een nieuw jaar beginnen!

Ga je missen :( eerste feestje zonder jou :cry: :cry: :cry: :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2010 00:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sjefke was er toch ook niet op Fusion, doos! :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2010 02:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Refuze schreef:
Jopsem schreef:
En dan compleet uit ons plaat :P heb er heul veul zin in :D ben alleen nog revaliderende na afgelopen weekend maar daar kom ik wel overheen :innocent:


Ik geef je wel een geneensmiddeltje vrijdag :evil:


haha ik denk dat ik al genoeg op zak ga hebben ;) maar wat extra tabletjes is nooit weg :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2010 10:42 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Nog 1 nachtje! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2010 10:47 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dit wordt volgens mij net als Fantasy Island Outdoor een behoorlijk pauperfeest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2010 12:32 
 
Donateur
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Dit wordt volgens mij net als Fantasy Island Outdoor een behoorlijk pauperfeest.


Mag ik vragen waar jij dat op baseert?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2010 12:46 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Op basis van alle "geweldige" reacties die ik lees op PF na Fantasy Island. Was bij vlagen niet best geregeld als ik het zo lees. Heb ook wat foto's gezien en het zag er op z'n zachtst gezegd niet uit, maar goed voor 35 euro hoef je ook niet veel te verwachten...
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2010 12:58 
 
Donateur
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Op basis van alle "geweldige" reacties die ik lees op PF na Fantasy Island. Was bij vlagen niet best geregeld als ik het zo lees. Heb ook wat foto's gezien en het zag er op z'n zachtst gezegd niet uit, maar goed voor 35 euro hoef je ook niet veel te verwachten...


Outdoor versie ben ik met je eens. Konden heel veel dingen beter. Maar als je al met zo'n instelling naar een feest gaat, kan je idd beter niet gaan.
Je kan duidelijk merken dat de organisatie wel naar het publiek luistert om zichzelf te verbeteren.

Zo is de outdoor versie nu verplaatst naar een andere locatie, omdat ze daar geen grensen hebben kwa geluid. In Oldenzaal hadden zit dit wel, vandaar altijd de klachten over het geluid.
Ook was de locatie niet geschikt, omdat het gewoon 1 groot kaal weiland was.

Dus ik denk dat het Vrijdag zeker een vet feest kan worden!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2010 13:14 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hoop het wel voor jullie, ga zelf naar Qountdown dus gun jullie het allerbeste (maar mezelf natuurlijk wel een beter feest haha :P )
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2010 13:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als de lui van Fantasty Island van de organisatie van High Energt Events/TAS op Fusion of Dance Indoor hebben geleerd, kan het wel goed komen. Maar ik betwijfel dat ten zeerste. Het zou niet de eerste keer zijn dat een Outdoor organisatie het gaat verpesten op hun eerste Indoor feest.

Voor mensen die (nog) niet zo vaak naar feesten gaan, zal het allemaal wel meevallen, maar ik denk dat het voor de mensen die de afgelopen tijd vaak naar grote (indoor) feesten zijn gegaan, het aardig gaat tegenvallen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2010 13:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Als de lui van Fantasty Island van de organisatie van High Energt Events/TAS op Fusion of Dance Indoor hebben geleerd, kan het wel goed komen. Maar ik betwijfel dat ten zeerste. Het zou niet de eerste keer zijn dat een Outdoor organisatie het gaat verpesten op hun eerste Indoor feest.

Voor mensen die (nog) niet zo vaak naar feesten gaan, zal het allemaal wel meevallen, maar ik denk dat het voor de mensen die de afgelopen tijd vaak naar grote (indoor) feesten zijn gegaan, het aardig gaat tegenvallen.

Aan de andere kant moet je denk ik ook niet vergeten dat Q-Dance en B2S achter de meeste grote indoorfeesten in deze scene zitten en dat is gewoon top of the bill wereldwijd. Veel mooier dan dat soort feesten krijg je het niet. Dan word de rest al gauw als "slecht" ervaren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2010 14:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Chukkels schreef:
Als de lui van Fantasty Island van de organisatie van High Energt Events/TAS op Fusion of Dance Indoor hebben geleerd, kan het wel goed komen. Maar ik betwijfel dat ten zeerste. Het zou niet de eerste keer zijn dat een Outdoor organisatie het gaat verpesten op hun eerste Indoor feest.

Voor mensen die (nog) niet zo vaak naar feesten gaan, zal het allemaal wel meevallen, maar ik denk dat het voor de mensen die de afgelopen tijd vaak naar grote (indoor) feesten zijn gegaan, het aardig gaat tegenvallen.

Aan de andere kant moet je denk ik ook niet vergeten dat Q-Dance en B2S achter de meeste grote indoorfeesten in deze scene zitten en dat is gewoon top of the bill wereldwijd. Veel mooier dan dat soort feesten krijg je het niet. Dan word de rest al gauw als "slecht" ervaren.

gelukkig wordt dit mijn eerste feest dus ik heb nog niet echt een hoge verwachtingen van feesten ^^
als het geluid maar harder gaat als in de club hier vind ik het al goed. en zolang de bar maar goed te berijken is, is het helemaal mooi :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2010 16:41 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dj Skitzo schreef:
Khadber schreef:
Chukkels schreef:
Als de lui van Fantasty Island van de organisatie van High Energt Events/TAS op Fusion of Dance Indoor hebben geleerd, kan het wel goed komen. Maar ik betwijfel dat ten zeerste. Het zou niet de eerste keer zijn dat een Outdoor organisatie het gaat verpesten op hun eerste Indoor feest.

Voor mensen die (nog) niet zo vaak naar feesten gaan, zal het allemaal wel meevallen, maar ik denk dat het voor de mensen die de afgelopen tijd vaak naar grote (indoor) feesten zijn gegaan, het aardig gaat tegenvallen.

Aan de andere kant moet je denk ik ook niet vergeten dat Q-Dance en B2S achter de meeste grote indoorfeesten in deze scene zitten en dat is gewoon top of the bill wereldwijd. Veel mooier dan dat soort feesten krijg je het niet. Dan word de rest al gauw als "slecht" ervaren.

gelukkig wordt dit mijn eerste feest dus ik heb nog niet echt een hoge verwachtingen van feesten ^^
als het geluid maar harder gaat als in de club hier vind ik het al goed. en zolang de bar maar goed te berijken is, is het helemaal mooi :)


Enigste feest waar ik heen ben geweest is Fantasy Island Outdoor. Was opzich wel leuk, alleen het weiland was veel te groot en het geluid was nogal bagger.
En nog wat kleine feesten hier in de discotheek, Zany enzo is hier een x geweest.

Heb er iig veel zin aan :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2010 01:03 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dit wordt dan wel mijn eerste keer in Go Planet!, maar ik zal me gewoon laten verrassen hoe de organisatie dit feest heeft opgezet. Kaartje heb ik al in de pocket en er gaan nu zelf meerderen vanuit winterswijk heen. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2010 13:57 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Kreeg net het volgende bericht te horen:

Soundcheck:
Keihard en loepzuiver! 48 Subs staan er. Moet een spectakel worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2010 18:39 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dat las ik net ook ja. Dezelfde set-up heeft ooit 120+ db eruit geblazen in de HMH. Denk dat het wel snor zit wat dat betreft.

Veel plezier iedereen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2010 19:32 
 
Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Dat las ik net ook ja. Dezelfde set-up heeft ooit 120+ db eruit geblazen in de HMH. Denk dat het wel snor zit wat dat betreft.

Veel plezier iedereen!


Oordoppen??
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2011 03:48 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Wat een geluid. Maar ben zo hard losgegaan dat ik helemaal kapot was. Dus eerder naar huis gegaan.
Maar sfeer was echt top, net als het geluid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2011 22:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Het was me weer een feestje :D Heb heel dik vermaakt :thumbsup: Helaas waren er wel een paar minpunten: Zo waren de water flesjes al om half 12 uitverkocht en was later de fanta ook op. Verder was alles prima in orde vond ik. Gelukkig heb ik The Prophet niet mee kunnen maken omdat ik rond dat tijdstip even moest gaan zitten. Toen ik er zat heb ik van heel wat mensen gehoord dat het een 'hitjes parade' was :/ Verder werd er op de avond zelf erg lekker gedraaid met als zekere koploper de set van B-Front en Alpha Twins en daarna de set van Angerfist en T-Junction.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2011 23:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

er waren nog wel een poos bekers water, maar die waren uiteindelijk ook op, wat ik overigens raar vind.
er is toch wel ergens een kraan ofzo :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2011 00:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dj Skitzo schreef:
er waren nog wel een poos bekers water, maar die waren uiteindelijk ook op, wat ik overigens raar vind.
er is toch wel ergens een kraan ofzo :P


Nou ik en vele andere gooien eerst een flesje weg en dan kopen wij een nieuwe ;). later waren gelukkig nog wel een paar mensen die de flesjes bewaarden dus gingen die wat de groep rond :P
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten