Bijna uitverkocht 
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
de nieuwe namen zijn:
Dyprax
Frisky
Eastside Connection(Live)
Dyprax
Frisky
Staat erbijwrote:de nieuwe namen zijn:
Dyprax
Frisky
Heerlijk!!!! East-Side Connection live act op het laatst
en Dyprax! 
Die Frisky zal wel openen.. Maar dan beginnen de intressante namen dus vanaf 9 uur?
yupwrote:Die Frisky zal wel openen.. Maar dan beginnen de intressante namen dus vanaf 9 uur?
boeiend! de interessante namen daar weet je toch voor 70% al van wat ze gaan draaien 
Heerlijk Dyprax
die zal wel afsluiten denk ik?
Nope, dat doet Eastside Connectionwrote:Heerlijk Dypraxdie zal wel afsluiten denk ik?
Dat is ook goed (A) kan ik dyprax zowiezo nog helemaal meemakenwrote:Nope, dat doet Eastside Connectionwrote:Heerlijk Dypraxdie zal wel afsluiten denk ik?
wij blijven neem ik aan gewoon tot het einde refuze?wrote:Dat is ook goed (A) kan ik dyprax zowiezo nog helemaal meemakenwrote:Nope, dat doet Eastside Connectionwrote:Heerlijk Dypraxdie zal wel afsluiten denk ik?
onze bus gaat kwart over 8 weg dus word krap om het einde te zien
dan maar een trein later pakken
Denk et wel ja. Ik ben toch op de fiets dus kan weg gaan waneer ik wil
frank ze kaartje is afgepakt door ze ouders
tenminste dat zeetie net 
wrote:frank ze kaartje is afgepakt door ze ouderstenminste dat zeetie net
En die kerl is bijna 18. Hoe erg zijn je ouders dan...wrote:wrote:frank ze kaartje is afgepakt door ze ouderstenminste dat zeetie net
E-ticket?wrote:En die kerl is bijna 18. Hoe erg zijn je ouders dan...wrote:wrote:frank ze kaartje is afgepakt door ze ouderstenminste dat zeetie net
boeiend, die kerel is bijna 18 en dan mag die nog niet zelf beslissen of die naar een 16 + feest gaat? beetja raare ouders heb je dan...
Tja, gelovige ouders. Ik snap dat ook niet maar Frank kent niet anderswrote:boeiend, die kerel is bijna 18 en dan mag die nog niet zelf beslissen of die naar een 16 + feest gaat? beetja raare ouders heb je dan...
Dus? Het feest duurt van 8 tot 8. Zou als ouders daar ook mijn bedenkingen bij hebben, zeker als je dat even ongevraagd regelt.wrote:boeiend, die kerel is bijna 18 en dan mag die nog niet zelf beslissen of die naar een 16 + feest gaat? beetja raare ouders heb je dan...
wrote:frank ze kaartje is afgepakt door ze ouderstenminste dat zeetie net
jah maar hij doet het zonder overleg omdat hij toch wel weet dat het niet mag van zijn ouders...wrote:Dus? Het feest duurt van 8 tot 8. Zou als ouders daar ook mijn bedenkingen bij hebben, zeker als je dat even ongevraagd regelt.wrote:boeiend, die kerel is bijna 18 en dan mag die nog niet zelf beslissen of die naar een 16 + feest gaat? beetja raare ouders heb je dan...
Ik vind het niet gek dat je eerst even toestemming moet vragen aan je ouders als je 17 bent. Maarja, neemt niet weg dat het niet leuk is natuurlijk, maar je begrijpt mijn punt neem ik aan.wrote:jah maar hij doet het zonder overleg omdat hij toch wel weet dat het niet mag van zijn ouders...wrote:Dus? Het feest duurt van 8 tot 8. Zou als ouders daar ook mijn bedenkingen bij hebben, zeker als je dat even ongevraagd regelt.wrote:boeiend, die kerel is bijna 18 en dan mag die nog niet zelf beslissen of die naar een 16 + feest gaat? beetja raare ouders heb je dan...