Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2011 03:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Schijnt dus dat ik toch een goede keus heb gemaakt om naar Qountdown te gaan.

De show rond 12 uur was wel beter op FI, maar wat ben ik blij dat ik niet met een nummer van Psyko Punkz het nieuwe jaar ben ingegaan :lol:

Agressieve sfeer hoorde ik, enorme hitte, matig geluid, ranzige wc's waar je voor moest betalen en water wat tegen 11 uur(!) al op was? Aardige minpuntjes :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2011 05:02 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Schijnt dus dat ik toch een goede keus heb gemaakt om naar Qountdown te gaan.

De show rond 12 uur was wel beter op FI, maar wat ben ik blij dat ik niet met een nummer van Psyko Punkz het nieuwe jaar ben ingegaan :lol:

Agressieve sfeer hoorde ik, enorme hitte, matig geluid, ranzige wc's waar je voor moest betalen en water wat tegen 11 uur(!) al op was? Aardige minpuntjes :(


Dat vh water enzo vind ik persoonlijk nog een grotere faal dan dat met het geluid bij de HMH, dat kan een keer gebeuren ook al mag het natuurlijk niet!
maar dat je gewoon veeeel te weinig water en andere dingen hebt is gewoon "onacceptabel" :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2011 05:32 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
De show rond 12 uur was wel beter op FI, maar wat ben ik blij dat ik niet met een nummer van Psyko Punkz het nieuwe jaar ben ingegaan :lol:

Moah, ongeveer een minuut van te voren voordat het 12 uur was stopten de PP al met hun omdat toen een countdown kwam na 12 uur, helaas alleen iets te laat aangezet omdat het op mijn mobiel al 12 uur was geweest. :P

Citaat:
Agressieve sfeer hoorde ik

Niks van meegemaakt moet ik zeggen, stond de hele tijd vooraan, en iedereen was daar heel lief voor elkaar! dames :drool:
Kreeg later wel mee, dat er in de hal een dikke ruzie was tussen enkele meiden, maar behalve dat niks gemerkt van agressie.

Citaat:
enorme hitte

Likewise als hierboven, stond te zweten omdat ik zelf hard losging. Maarja als je vooraan stond kreeg je het wel warm van de vlammenwerper dingen wie ze er geplaatst hadden, stuk of 6 in in totaal verdeelt over de lengte.

Citaat:
matig geluid
Dikke bull! Geluid was top, overal waar ik heb gestaan klonk het me goed, en voelde het ook fijn aan. Het is tuurlijk iets minder als in HMH, maar dit geluid heeft mij wel een glimlach op gezicht bezorgt.

Citaat:
ranzige wc's waar je voor moest betalen

Wc's worden altijd snel vies op zulke feesten, maar dat je extra 2 euro moest betalen voor een ''plasbandje'' was voor mij wel maf ja, meteen in het begin gehaalt en daarna geen omkijken meer naar.

Citaat:
water wat tegen 11 uur(!) al op was

Klopt half, waterflesje waren op. Maar gewone bekers waren er genoeg te halen, het was volgens mij ook maar 1 bar waar alles telkens op ging, want aan andere barren kon je wel water nog in flesje halen later merkte ik op.[/quote]


Geen aanval op jouw chukkels, maar mijn respons op dit feest als bezoeker ervan. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2011 12:09 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Geluid was echt top hoor. En die aggresieve sfeer niks van gemerkt. De sfeer was voorinl juist echt top.
Zelfs mensen die ik niet kende wenste mij een gelukkig nieuwjaar dus dat zegt ook iets over de sfeer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2011 12:51 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hoor wel een hoop goeie reacties dus het zal wel goed geweest zijn ;) Dat het warm was en veel mensen out gingen of agressief waren is niet iets waar de organisatie aan kan doen.

Om 11 uur water op is natuurlijk wel schandaliger dan schandalig. Als het nou cola ofzo was, oké, maar water...
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2011 12:53 
 
Donateur
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Hoor wel een hoop goeie reacties dus het zal wel goed geweest zijn ;) Dat het warm was en veel mensen out gingen of agressief waren is niet iets waar de organisatie aan kan doen.

Om 11 uur water op is natuurlijk wel schandaliger dan schandalig. Als het nou cola ofzo was, oké, maar water...


Liever het water op maar nog wel ander drinken dan helemaal geen eten op een feest :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2011 13:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Refuze schreef:
dawasiknie schreef:
Hoor wel een hoop goeie reacties dus het zal wel goed geweest zijn ;) Dat het warm was en veel mensen out gingen of agressief waren is niet iets waar de organisatie aan kan doen.

Om 11 uur water op is natuurlijk wel schandaliger dan schandalig. Als het nou cola ofzo was, oké, maar water...


Liever het water op maar nog wel ander drinken dan helemaal geen eten op een feest :lol:


Kap toch met verdedigen joh. Jij vond het een leuk feest boeie wat de rest zegt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2011 13:43 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Refuze schreef:
dawasiknie schreef:
Hoor wel een hoop goeie reacties dus het zal wel goed geweest zijn ;) Dat het warm was en veel mensen out gingen of agressief waren is niet iets waar de organisatie aan kan doen.

Om 11 uur water op is natuurlijk wel schandaliger dan schandalig. Als het nou cola ofzo was, oké, maar water...


Liever het water op maar nog wel ander drinken dan helemaal geen eten op een feest :lol:


Kap toch met verdedigen joh. Jij vond het een leuk feest boeie wat de rest zegt.


Verdedigen? Ik zeg gewoon ff iets wat als een grapje bedoelt is...
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2011 14:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Refuze schreef:
dawasiknie schreef:
Hoor wel een hoop goeie reacties dus het zal wel goed geweest zijn ;) Dat het warm was en veel mensen out gingen of agressief waren is niet iets waar de organisatie aan kan doen.

Om 11 uur water op is natuurlijk wel schandaliger dan schandalig. Als het nou cola ofzo was, oké, maar water...


Liever het water op maar nog wel ander drinken dan helemaal geen eten op een feest :lol:

Perfect feestje voor mij, komt ook door me eerste keer X.
Wát een geluid, Zany draaide niet al te best maar zoals vaker gezegd is zijn platenkeuze altijd goed, en hoogtepuntje van de avond was voor mij Chaos gevolgd door DONKEY. Wat ging ik hard uit m'n plaat zeg.
Aggressieve sfeer, niks van gemerkt. Wel echt schandalig dat het water op was op het laatst. Maarja, een jus d'orange is ook lekker :P.

Het was wel echt ontzettend warm. Vooral in het begin was dit goed te merken, maar een paar uurtjes later heb je het gevoel dat je er een soort van doorheen gaat en je aanpast aan de temperatuur. Heb trouwens werkelijk helemaal niemand gezien die out ging? Wel stonden er echt een heleboel mensen strak :P
Paar vrienden van ons hadden VIP bandje gevonden, scheelt ook weer mooi in de kosten :cool: Hoewel het later barre weinig meer uitmaakte, ben zelf ook nog wel een paar x op en neer geweest naar 't vipdeck, gratis drinken :thumbup:
Ran-D draaide echt een goeie set, lekkere tracks, alleen stond het geluid nog een beetje zacht toen :( Later was dit gelukkig anders. Psyko Punkz, ja, dat was gewoon niks voor mij:P
Na twaalven flink gas erop met Crypsis en Luna, eerste track van het jaar was gewoon Chain Reaction - Lellebel :drool: :drool:
Deepack is natuurlijk altijd leuk, heerlijk sfeertje creeren ze altijd. The Prophet draaide niet al te best maar voor mij klonk het super :P haha.
B-Front & Alpha Twins was echt super!
Angerfist & T-Junction was ook nog wel leuk :yes: Echter drie uur hardcore is gewoon teveel, laatste uurtje maar even gechillt in een soort van lounge met een drankie d'r bij :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2011 15:07 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

http://partyflock.nl/album/985527/7362133.html

Foto's! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2011 16:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dat van het water was idd maar aan 1 bar, de bar die als je naar het podium toe stond, rechts van je was.
mijn minpunt voor het feest was dat je het eten niet met munten kon kopen :(

toen wij weg gingen tegen half 8 ofzo, lag er wel een kerel op de grond met een kapotte kaak volgens mij :P
verder niet naar omgekeken xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2011 01:52 
 
Hardtraxx Newbie

Hoeksemad schreef:
http://partyflock.nl/album/985527/7362133.html

Foto's! :D






omg gelukkig was dat bij het begin :x

maar ik vond het een top feestje! :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2011 11:39 
 
Hardtraxx Veteran

Oh hier had ik eigenlijk bij moeten zijn! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2011 14:23 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

heb geen spijt van dat ik niet naar QD ben geweest,
heerlijk feesje was dit zeg :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2011 15:23 
 
Donateur
Avatar gebruiker

iSenSe` schreef:
heb geen spijt van dat ik niet naar QD ben geweest,
heerlijk feesje was dit zeg :thumbsup:


Haha komt er nu pas achter dat wij gewoon samen los gingne tijdens Ran-D
Jij zij nog tegen mij pas op voor mn waterflesje, die je op de grond had gezet :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2011 18:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb nog iemand aangesproken over 't pillenshirt! Wie was het? :P
Beetje raar trouwens, toen 't kaartje van mij en m'n vriendin werd gescand stond er ONGELDIG
Mochten wel gewoon doorlopen (wat terecht was).
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2011 19:15 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker


spot mezelf tussen 32 en 36sec's en tussen de dames op 1minuut 17/18 :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2011 19:19 
 
Donateur
Avatar gebruiker

iSenSe` schreef:

spot mezelf tussen 32 en 36sec's en tussen de dames op 1minuut 17/18 :P


haha ik heb jouw op et feest ook wel gezien. Stond gewoon naast je los te gaan, geneens geweten dat jij et was :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2011 19:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

refuse ben jij die kale met dat blauwe shirt ? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2011 16:18 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Refuze schreef:
iSenSe` schreef:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=1Y--ijqMfIg&feature=player_embedded[/youtube]
spot mezelf tussen 32 en 36sec's en tussen de dames op 1minuut 17/18 :P


haha ik heb jouw op et feest ook wel gezien. Stond gewoon naast je los te gaan, geneens geweten dat jij et was :P


zie je comments nu pas man:p
maar weet het moment nog! ghehe :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2011 10:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

komt er dit jaar ook weer zn editie?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2011 13:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Intervention schreef:
komt er dit jaar ook weer zn editie?

Nee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2011 19:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Intervention schreef:
komt er dit jaar ook weer zn editie?

Nee.


ok dan weet ik dat ff :P
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten