Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 8  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2013 20:21 
 

vette line-up :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2013 20:40 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Inderdaad een prima line-up met in elke area vette namen!
Beetje jammer dat Scantraxx de mainstage weer host, maar Noisecontrollers, Alpha² en Digital Punk maken daar een hoop goed!
Ga me hier wel vermaken de hele dag!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2013 21:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hele dikke line up! Hele dag Crypsis tent!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2013 21:27 
 
Hardtraxx Addict

Heerlijk die Crypsis stage, en zeker een uitstapje doen naar de main voor Digital Punk. Gaat in de optie
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2013 21:31 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Verrassend goede line-up, grote optie geworden!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2013 23:14 
 

Hooli schreef:
Verrassend goede line-up, grote optie geworden!


Dit dus!
Afwachten wie er allemaal gaan dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2013 23:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Thuiswedstrijd, wordt hem wel. Lekker hoppen tussen Crypsis en Hardcore stage. Sowieso voor Promo naar de early.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2013 00:58 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Vind de line up niet zo, sla deze over denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2013 22:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heerlijke line up, maar ik ga al naar Harmony of Hardcore.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2013 23:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Optie :). Wel een end rijden maar sowieso Minus is More :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2013 17:14 
 
Hardtraxx Addict

stefan_helmond schreef:
Heerlijke line up, maar ik ga al naar Harmony of Hardcore.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2013 17:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik wil hier eigenlijk wel heen.
Pete, wat zeg je er van?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2013 22:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Prima line up, ben erbij!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2013 22:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wellicht wel weer aanwezig. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2013 14:00 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Absoluut aanwezig. Legendarisch feest gehad daar vorig jaar!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2013 14:03 
 
Hardtraxx Veteran

Yes, aanwezig! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2013 17:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JVDM schreef:
Yes, aanwezig! :D

Jeeej samen weer achter scantraxx Duitsers dansjes doen! Voor Frontliner de B-Front tent in gaan. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2013 18:56 
 
Hardtraxxer

Parvuz schreef:
Voor Frontliner de B-Front tent in gaan. :lol:

Is dat zo raar? Ik durf ook wel te bekennen dat ik speciaal voor Frontliner toen die tent ben binnen gegaan. Was met de op voorhand te verwachte platen als Magic, Godz Power, 1000.000 Stars en Become the Sky ook een prima uurtje overigens :)

Maarliefst 5 hele minuten fietsen om er te komen, zeker weer aanwezig. Fantasy weet zich al jaren achter mekaar te verbeteren dus heb er best veel vertrouwen in dat dit weer een prima feestje gaat worden :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2013 19:23 
 
Hardtraxx Veteran

Die Duitsers, dat was vrij grappig :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2013 19:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb toen wel een grote fout gemaakt door bij de Scantraxx stage gaan staan tijdens Frontliner en met The Beholder weer terug te gaan lol.... Frontliner sloot af met Magic en waar opent the Beholder mee? Wake up.... draaide ook nog Bass Boom en allemaal andere meuk. Wat een stakker, zo'n set had ik echt niet verwacht met al die tracks di ehij op zijn naam heeft staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2013 19:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maar wel Machine Master :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2013 19:41 
 
Hardtraxxer

Jolle schreef:
Ik heb toen wel een grote fout gemaakt door bij de Scantraxx stage gaan staan tijdens Frontliner en met The Beholder weer terug te gaan lol.... Frontliner sloot af met Magic en waar opent the Beholder mee? Wake up.... draaide ook nog Bass Boom en allemaal andere meuk. Wat een stakker, zo'n set had ik echt niet verwacht met al die tracks di ehij op zijn naam heeft staan.

Heb ook nog nooit zo snel een tent zien leeglopen... Stond echt bijna geen hond meer volgens mij :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2013 20:07 
 
Hardtraxx Veteran

Toen ben ik weggegaan bij Wake Up. Heel lang gedoold met een of andere chick. :P En gechilld bij de Scantraxx-stage want daar stonden mijn maten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2013 11:42 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Gaat hem weer niet worden dit jaar, alleen B-Front is nog enigszins interessant van deze line-up.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2013 15:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jolle schreef:
Ik heb toen wel een grote fout gemaakt door bij de Scantraxx stage gaan staan tijdens Frontliner en met The Beholder weer terug te gaan lol.... Frontliner sloot af met Magic en waar opent the Beholder mee? Wake up.... draaide ook nog Bass Boom en allemaal andere meuk. Wat een stakker, zo'n set had ik echt niet verwacht met al die tracks di ehij op zijn naam heeft staan.

Dragonborn. :lol: Wat een boutset was dat. Hij jaagde het publiek naar zn eigen hardcore tent.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 8  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten