Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2013 20:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geluid in de Unity stond overigens harder, vooral toen later op de dag er nog een 12 subwoofers extra worden aangesloten, sloeg bij tijd en wijlen echt nergens meer op :lol:

Bij Superbash had ik wel heel erg dat het geluid afhankelijk was van waar je stond, vooral de bass.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2013 20:24 
 
Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:
Geluid in de Unity stond overigens harder, vooral toen later op de dag er nog een 12 subwoofers extra worden aangesloten, sloeg bij tijd en wijlen echt nergens meer op :lol:

Bij Superbash had ik wel heel erg dat het geluid afhankelijk was van waar je stond, vooral de bass.

Dat is waar, achterin had je niks te zoeken. Dan klonk het geluid nog beter als je buiten de tent stond.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2013 22:49 
 
Hardtraxxer

heerlijk feestje :thumbup: Fantasy island word met ht jaar beter, tijd voor meer genres/tenten?

mijn complimenten voor de organisatie
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2013 12:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Klementino schreef:
Ook wel vaag dat we pas zolaat naar binnen mochten, en kom op... patat, een snack of een pizza punt voor 1,5 munt?!(3,75)... wordt wel een beetje overdreven zo!


Jij bent al een tijdje geen feesten geweest? Ken ze genoeg waar je er 2 munten voor betaalt...


Laatste 2 feestjes zijn Indicator en HWS@ziggo dome, maar dat het misschien al wat langer zo is maakt het niet minder belachelijk toch?

JVDM schreef:
Ik stond er 2 meter voor, hij scheerde net langs een maat van mij zijn hoofd. Was wel even wtf-momentje, maar geen gewonden. :thumbup:
Geluid in de Superbash stond inderdaad snoei- en snoeihard, eerste deel van de dag had ik nog oordopjes maar in de loop van de dag is een van de twee gesneuveld dus kon ik ze beide uitdoen.


Heb nu nog een piep in mijn oren... 2 uurtjes vooraan in superbash, toch maar op zoek naar otoplastieken haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2013 13:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jonas schreef:
Klementino schreef:
Werd trouwens ook nog iemand geraakt door een vuurpijl, die stond 2 meter naast me... schrok me de tering zeg.
Filmpje hiervan:
http://www.youtube.com/watch?v=wuYzUfRQepc vanaf 5:50
en
http://www.youtube.com/watch?v=O1upxcRAcvc vanaf 6:50


Ja was een vriend van mij. Ik stond vlak naast hem, dat was idd om je dood te te schrikken, die pijl kwam echt it het niets. Verder heeft hij erg veel geluk gehad, de pijl was tegen zijn schouder gevlogen en hij heeft er alleen wat pijn aan nu, verder niets ergs. Een half metertje naar links en die pijl vloog in zijn gezicht, dus erg veel geluk gehad...

Verder was dit echt wat ik er van verwachtte: een topfeest! Adaro schoot er bij mij echt boven uit, B-front ook zoals altijd. RR en Luna vond ik tegenvallen eerlijk gezegd...

Jammer dat we niet in Amerika leven, dan had je wel even heel makkelijk 10 miljoen dollar kunnen krijgen voor opgelopen emotionele schade. :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2013 13:16 
 
Hardtraxx Elite

Wat een dik feest was dit, mooie aankleding, goeie grote stages, geluid op de main stond wel wat zacht vond ik, maar daar ben ik niet zo lang geweest.
Vond dat Chain Reaction, Tartaros, Adaro en B-Front en snoeihard draaiden!
Radical Redemption & Luna ook wel leuk, maar daar had ik meer van verwacht.
Minpuntje was dat de poorten pas om half1/kwart voor 1 open gingen, beetje jammer!
Maar verder is het me elke euro waard geweest!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2013 14:19 
 
Hardtraxx Elite

Tanya, Answers Remix, One By One en Second Nightmare klonken live ook wel zo snoeihard, echt geweldig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2013 15:35 
 
Hardtraxx Veteran

Weet iemand of de setjes nog online komen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2013 16:21 
 
Hardtraxx Veteran

ramon038 schreef:
Minpuntje was dat de poorten pas om half1/kwart voor 1 open gingen, beetje jammer!

Maak daar maar 12 uur van :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2013 16:53 
 
Hardtraxxer

Ramirez schreef:
Weet iemand of de setjes nog online komen?


Op Twitter vroeg iemand:
Citaat:
@fantasyisland hallo, worden de sets van de dj's ook opgenomen, zodat we nog kunnen na genieten als weer thuis zijn? #FI13


Fantasy Island antwoordde:
Citaat:
helaas niet. Wel aftermovie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2013 18:08 
 
Hardtraxx Veteran

Jurheinen schreef:
ramon038 schreef:
Minpuntje was dat de poorten pas om half1/kwart voor 1 open gingen, beetje jammer!

Maak daar maar 12 uur van :)

Hoe bedoel je? Ik was er ook om 12 uur al (Eventtravel) maar de origanisatie het eerste uur was waardeloos. De muntjes die vantevoren besteld waren waren niet aanwezig waardoor niemand die kon ophalen tot half 1, en eerder dan kwart voor 1 kon niemand naar binnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2013 18:29 
 
Hardtraxx Veteran

Ik dacht dat hij het over het einde had :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2013 18:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
Ik dacht dat hij het over het einde had :)


:)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2013 19:30 
 
Hardtraxx Veteran

Dakpan schreef:
Jurheinen schreef:
Ik dacht dat hij het over het einde had :)

:)

Ga weg jij duivels kind
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2013 19:53 
 
Hardtraxx Veteran

Laurensss schreef:
Ramirez schreef:
Weet iemand of de setjes nog online komen?


Op Twitter vroeg iemand:
Citaat:
@fantasyisland hallo, worden de sets van de dj's ook opgenomen, zodat we nog kunnen na genieten als weer thuis zijn? #FI13


Fantasy Island antwoordde:
Citaat:
helaas niet. Wel aftermovie.


Kan toch niet! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2013 20:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heel erg lekker feestje gehad, bijna de hele dag in de superbash geweest! :worship:
Er werd echt heerlijk gedraaid over het algemeen en het geluid was vooraan prima te doen!

Heb vele dj's gezien en gesproken, altijd leuk! :D
Held van de dag was duidelijk B-Front voor mij, wat een koning!
Surge of Power, Become The Sky, Chaos en nog meer oude parels draaien, en The 4th Kind is gewoon een bizar dikke plaat!

Ja, Ik heb ervan genoten! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2013 20:06 
 
Hardtraxx Veteran



Deze ging lekker! Nieuwe plaat Frequencerz ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2013 20:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oh ja, B-Front draaide ook nog Noctus Noa & Burn It van The Pitcher :love:
Wát een eindbazenset was dat zeg!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2013 14:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Leuk feest gehad. Organisatie was dit jaar echt dik in orde.
Chain Reaction, Ophidian, B-Front, Negative-a & Counterfeit waren baas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2013 15:30 
 
Hardtraxxer

Dus die arme Adrenalize heeft de eerste 45min van zn set compleet voor Jan Lul staan draaien aangezien er nog niemand naar binnen mocht? :lol: Nog even gesproken na afloop, aardig kereltje trouwens:)

Tot 22:00 eigenlijk alleen maar in de Superbash tent geweest. Alleen een klein uitstapje naar Ran-D live gemaakt maar het geluid en de sfeer was eigenlijk zoals op elke mainstage weer zo dramatisch dat we snel zijn teruggegaan. Setjes van Frequencerz, Adaro en E-Force waren echt genieten, hoogtepunt was echter toch het uurtje B-Front. Wat draaide die man weer een gruwelijke set :worship:

Enig minpuntje was misschien het geklooi met de timetables. Sta je daar om 16:30 voor Frequencers live, draaien ze plotseling pas om 18:00. Ging volgende dag op Freshtival overigens ook weer mis. Maargoed, al met al weer een topfeestje gehad op slechts 5 minuutjes fietsen van huis :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2013 14:54 
 
Hardtraxx Veteran

Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2013 15:57 
 
Hardtraxx Elite



:love: :love:
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten