Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2013 12:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat huis ken ik wel, die meid helaas niet :$

Maar vandaag weet ik dus of het Fantasy of Harmony wordt. Mocht de line-up hier meevallen dan toch Fantasy, thuiswedstrijd en alles.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2013 12:44 
 

Afterparty in het FC Twente stadion? :yay:

of

Afterparty bij Stef thuis a la Projext X ? :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2013 12:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afterparty is altijd in ZAK toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2013 12:47 
 

Discotheek in Duitsland?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2013 12:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JEFSKIII schreef:
Discotheek in Duitsland?

Yep. Hoewel mensen best mogen blijven hangen voor een biertje :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2013 12:50 
 

Dat zeg je nou zeker omdat je weet dat ik geen bier drink he? :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2013 12:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja :evil:

Nah, wist niet dat je geen bier dronk. Kunnen altijd nog met een groep HTers de binnenstad onveilig maken :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2013 12:56 
 

Altijd gezellig met een Helmonder ertussen dan :clap:

Maar als ZAK ook te doen is, vind ik dat ook geen probleem xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2013 12:56 
 
Hardtraxx Veteran

Baco ftw. :list:






grapje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2013 12:58 
 

Baco of Curacao :love:

Eerst eventjes de line up afwachten
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2013 13:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Main is Scantraxx, verder nog een Crypsis invites stage. Denk dat je die aardig in kunt schatten. Weet alleen niet wie de hardcore stage dit jaar doet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2013 14:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Main is Scantraxx, verder nog een Crypsis invites stage. Denk dat je die aardig in kunt schatten. Weet alleen niet wie de hardcore stage dit jaar doet.


Mits Scantraxx er een aantal van A2 meeneemt lijkt me dit wel een gevarieerde line up worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2013 14:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Luca77 schreef:
Steffnov schreef:
Main is Scantraxx, verder nog een Crypsis invites stage. Denk dat je die aardig in kunt schatten. Weet alleen niet wie de hardcore stage dit jaar doet.


Mits Scantraxx er een aantal van A2 meeneemt lijkt me dit wel een gevarieerde line up worden.

Mwah...vorig jaar was het

12:00 - 13:00: Pavo
13:00 - 14:00: Atmozfears
14:00 - 15:00: Arkaine
15:00 - 16:00: Zatox
16:00 - 17:00: Max Enforcer
17:00 - 18:00: The Prophet
18:00 - 19:00: Scope DJ
19:00 - 20:00: Audiofreq
20:00 - 21:00: Frontliner
21:00 - 22:00: Wildstylez
22:00 - 23:00: Deepack
23:00 - 00:00: Ran-D

Dus de variatie viel wel tegen :P en toen was het ook Scantraxx. Maar we zullen zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2013 14:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Luca77 schreef:
Steffnov schreef:
Main is Scantraxx, verder nog een Crypsis invites stage. Denk dat je die aardig in kunt schatten. Weet alleen niet wie de hardcore stage dit jaar doet.


Mits Scantraxx er een aantal van A2 meeneemt lijkt me dit wel een gevarieerde line up worden.

Mwah...vorig jaar was het

12:00 - 13:00: Pavo
13:00 - 14:00: Atmozfears
14:00 - 15:00: Arkaine
15:00 - 16:00: Zatox
16:00 - 17:00: Max Enforcer
17:00 - 18:00: The Prophet
18:00 - 19:00: Scope DJ
19:00 - 20:00: Audiofreq
20:00 - 21:00: Frontliner
21:00 - 22:00: Wildstylez
22:00 - 23:00: Deepack
23:00 - 00:00: Ran-D

Dus de variatie viel wel tegen :P en toen was het ook Scantraxx. Maar we zullen zien.


Ja niet heel gevarieerd idd :P. Maar dit was naast de B-front stage toch. Had je tussen die twee stages nog kunnen varieren. Btw, weet jij misschien of er dit jaar ook weer een Oldschool stage is? ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2013 14:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jep core classics ofzo. Wordt een openair stage.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2013 15:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Luca77 schreef:
Ja niet heel gevarieerd idd :P. Maar dit was naast de B-front stage toch. Had je tussen die twee stages nog kunnen varieren. Btw, weet jij misschien of er dit jaar ook weer een Oldschool stage is? ^^

B-Front stage was prima te doen ja, ik als HCer was niet echt tevreden over de HC stage maar goed :P En zoals Parvuz zegt, zal wel weer een classics stage komen. Ga sowieso wel van dezelfde lay-out als vorig jaar uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2013 15:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Thanks. Als de lay-out ongeveer hetzelfde is vind ik het prima. Die afwisseling bevalt me wel. Hc ben ik vorig jaar weinig geweest. Even bij Mad Dog en Anime als ik me niet vergis en dat was het wel. De Oldschool stage (of classics) was zeker in de avond een gezellige boel, daarom hopelijk dit jaar hetzeldfe idee!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2013 15:55 
 
Hardtraxxer

De 'CORE CLASSICS'...:

- Promo *Files set
- The Darkraver
- Lenny Dee
- The Stunned Guys
- Vince
- Dr Macabre
- Leviathan
- Frantic Freak
- Vinyl Junk
- Holly
- Basic Grooves

Zegt mij persoonlijk allemaal niet heel erg veel moet ik eerlijk bekennen.. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2013 16:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Promo files set :worship: Dr. Macabre en Frantic Freak ook geniaal :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2013 18:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Crypsis staat er ook wederom weer met Basic Grooves :D vorig jaar nog wezen kijken, is wel vet om die man dan van die rustige muziek te horen en zien draaien :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2013 18:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

FANTASY ISLAND FESTIVAL 2013 UNITY - HARDCORE STATE OF MIND AREA LINE UP RELEASE

Angerfist
Korsakoff
Neophyte Records
Noize Suppressor
Nosferatu
Ophidian
Outblast
djruffneck
Negative A
Dyprax
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2013 19:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2013 19:29 
 
Hardtraxxer

Afbeelding

:clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2013 19:34 
 
Hardtraxx Addict

Alle drie de area's tot nu toe errug lekker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2013 20:13 
 
Hardtraxx Veteran

Afbeelding
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten