Mag hopen dat dat ook zijn bedoeling is geweestwrote:Dragonborn.wrote:Ik heb toen wel een grote fout gemaakt door bij de Scantraxx stage gaan staan tijdens Frontliner en met The Beholder weer terug te gaan lol.... Frontliner sloot af met Magic en waar opent the Beholder mee? Wake up.... draaide ook nog Bass Boom en allemaal andere meuk. Wat een stakker, zo'n set had ik echt niet verwacht met al die tracks di ehij op zijn naam heeft staan.Wat een boutset was dat. Hij jaagde het publiek naar zn eigen hardcore tent.
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Pete, Jurheinen, Janus, Roy en ik zijn aanwezigwrote:Ik wil hier eigenlijk wel heen.
Pete, wat zeg je er van?
Lekker kloten daar.
ANTHEM FANTASY ISLAND FESTIVAL 2013 BY RAN-D & CRYPSIS
Twee helden uit de scene bundelen hun krachten en zullen dit jaar het anthem maken voor Fantasy Island Festival. Nog nooit eerder werkten ze samen en de verwachtingen zijn dan ook hooggespannen! In de loop van maart zal deze track worden gereleased! Wij kunnen ons geen betere combinatie indenken dat RAN-D & CRYPSIS!
Twee helden uit de scene bundelen hun krachten en zullen dit jaar het anthem maken voor Fantasy Island Festival. Nog nooit eerder werkten ze samen en de verwachtingen zijn dan ook hooggespannen! In de loop van maart zal deze track worden gereleased! Wij kunnen ons geen betere combinatie indenken dat RAN-D & CRYPSIS!
Stond eerder al. Maar nu ik erover nadenk...heeft Crypsis uberhaupt ooit wel eens een anthem gemaakt? Ik kan er op geen een komen namelijk.
Nee dit is zijn eerste, hopelijk komt er wat leuks uit met Ran-D 
Hoop in ieder geval dat ze beide hun vocal board thuis gaan laten. Ran-D heeft tegenwoordig sowieso altijd kut vocals, en die van Crypsis gaan over gangsters of schijt, of komen uit hardcore tracks waardoor ik die er automatisch mee ga vergelijkenwrote:Nee dit is zijn eerste, hopelijk komt er wat leuks uit met Ran-D
"Op veler verzoek! Gratis toiletten en stromend water op Fantasy Island! ;-)"
Mocht ook wel
Mocht ook wel
-
DHardtraxx Elite
- 2496 posts member since 2012
- last seen Jan 2020
Wil net zeggen. We leven in 2013 en de ticketprijs wordt steeds duurder, gewoon gratis die wc's joh.wrote:"Op veler verzoek! Gratis toiletten en stromend water op Fantasy Island! ;-)"
Mocht ook wel
Zoo veel zin inwrote: Lekker kloten daar.
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
Aaltense jongens gewoon komen! Wij zijn er ook bij.wrote:Pete, Jurheinen, Janus, Roy en ik zijn aanwezigwrote:Ik wil hier eigenlijk wel heen.
Pete, wat zeg je er van?![]()
Lekker kloten daar.
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Ik hoop zo dat het weer net zo vetjes is als het vorig jaar was.
-
RHardtraxx Veteran
- last seen May 2025
wrote:Wij zijn er ook sws
-
RHardtraxx Veteran
- last seen May 2025
Dat sowieso. Busje van 50 man vanuit Lichtenvoorde / Groenlo 
-
RHardtraxx Veteran
- last seen May 2025
Zielepete
-
DHardtraxxer
- 453 posts member since 2011
Raakt dit uit verkocht ?
Wordt moeilijk te overtreffen vrees ikwrote:Ik hoop zo dat het weer net zo vetjes is als het vorig jaar was.
-
LHardtraxxer
- 70 posts member since 2012
- last seen Aug 2014
Anthem:
View on YouTube
View on YouTube
Ik dacht dat t al uitverkocht was als ik me niet vergis ;p, maar ben er sws bij dit jaar!wrote:Raakt dit uit verkocht ?
-
HHardtraxx Elite
- 2954 posts member since 2013
- last seen Jul 2026
Best gave anthem, had alleen andere vocals gekozen denk ik zo...