Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2013 16:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Jolle schreef:
Ik heb toen wel een grote fout gemaakt door bij de Scantraxx stage gaan staan tijdens Frontliner en met The Beholder weer terug te gaan lol.... Frontliner sloot af met Magic en waar opent the Beholder mee? Wake up.... draaide ook nog Bass Boom en allemaal andere meuk. Wat een stakker, zo'n set had ik echt niet verwacht met al die tracks di ehij op zijn naam heeft staan.

Dragonborn. :lol: Wat een boutset was dat. Hij jaagde het publiek naar zn eigen hardcore tent.

Mag hopen dat dat ook zijn bedoeling is geweest :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2013 14:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Ik wil hier eigenlijk wel heen.
Pete, wat zeg je er van?

Pete, Jurheinen, Janus, Roy en ik zijn aanwezig ^^

Lekker kloten daar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2013 18:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ANTHEM FANTASY ISLAND FESTIVAL 2013 BY RAN-D & CRYPSIS

Twee helden uit de scene bundelen hun krachten en zullen dit jaar het anthem maken voor Fantasy Island Festival. Nog nooit eerder werkten ze samen en de verwachtingen zijn dan ook hooggespannen! In de loop van maart zal deze track worden gereleased! Wij kunnen ons geen betere combinatie indenken dat RAN-D & CRYPSIS!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2013 19:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Stond eerder al. Maar nu ik erover nadenk...heeft Crypsis uberhaupt ooit wel eens een anthem gemaakt? Ik kan er op geen een komen namelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2013 19:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee dit is zijn eerste, hopelijk komt er wat leuks uit met Ran-D :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2013 19:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jolle schreef:
Nee dit is zijn eerste, hopelijk komt er wat leuks uit met Ran-D :innocent:

Hoop in ieder geval dat ze beide hun vocal board thuis gaan laten. Ran-D heeft tegenwoordig sowieso altijd kut vocals, en die van Crypsis gaan over gangsters of schijt, of komen uit hardcore tracks waardoor ik die er automatisch mee ga vergelijken :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2013 14:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

"Op veler verzoek! Gratis toiletten en stromend water op Fantasy Island! ;-)"

Mocht ook wel xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2013 14:52 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Goede zaak!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2013 08:51 
 
Hardtraxx Elite

https://www.facebook.com/#!/photo.php?f ... =1&theater
zouden ze deze verkopen daar :drool: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2013 09:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
"Op veler verzoek! Gratis toiletten en stromend water op Fantasy Island! ;-)"

Mocht ook wel xd

Wil net zeggen. We leven in 2013 en de ticketprijs wordt steeds duurder, gewoon gratis die wc's joh.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2013 17:54 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Lekker kloten daar.


Zoo veel zin in :love: :love: :love: :love: (L) (L) (L) (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2013 19:12 
 
Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
Daveytl schreef:
Ik wil hier eigenlijk wel heen.
Pete, wat zeg je er van?

Pete, Jurheinen, Janus, Roy en ik zijn aanwezig ^^

Lekker kloten daar.


Aaltense jongens gewoon komen! Wij zijn er ook bij. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2013 21:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wij zijn er ook sws :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2013 21:42 
 
Hardtraxx Veteran

Ik hoop zo dat het weer net zo vetjes is als het vorig jaar was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2013 14:45 
 
Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
Wij zijn er ook sws :cool:


:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2013 23:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alleen maar kloten :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2013 16:42 
 
Hardtraxx Veteran

Dat sowieso. Busje van 50 man vanuit Lichtenvoorde / Groenlo :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2013 17:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pete gaat niet meer :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2013 15:53 
 
Hardtraxx Veteran

Zielepete
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2013 17:03 
 
Hardtraxxer

Raakt dit uit verkocht ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2013 12:33 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

JVDM schreef:
Ik hoop zo dat het weer net zo vetjes is als het vorig jaar was.


Wordt moeilijk te overtreffen vrees ik :). Jezus wat was dat vet toen. Setjes van Chris One, B-Front en Crypsis :worship: . Desalniettemin, wordt dit ongetwijfeld supervet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2013 19:08 
 
Hardtraxxer

Anthem:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2013 15:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Davy schreef:
Raakt dit uit verkocht ?


Ik dacht dat t al uitverkocht was als ik me niet vergis ;p, maar ben er sws bij dit jaar!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2013 16:36 
 
Hardtraxx Elite

Best gave anthem, had alleen andere vocals gekozen denk ik zo...
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2013 18:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

De mensen die naar Fantasy Island heen gaan, nog iemand belang bij een meeting ?
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten