Here we go again.
Kwamen half 2 aan, ingang was een flink stuk naar voren gehaald ten opzichte van vorig jaar. Doorloop ging ook véél sneller dan vorig jaar, genoeg kassa's om munten te halen ook.
Rondje over het hele terrein gedaan om vervolgens te beginnen bij Miss Hysteria. Begon al lekker met platen als Monster (Ophidian Remix), The Architect en Informer

Uurtje was snel voorbij en besloten om naar B-Front te gaan. Opent ie even met Geal - Losing My Feeling (Geck-o Remix)

rest van alle platen is met niet helemaal bijgebleven, in ieder geval z'n recente solo platen, Contrasts

& Demon Haunted. Dacht dat Atmozfears al op de main zou draaien, maar Coone kwam eerst nog. Toch Atmozfears & Devin Wild - TBA (oude versie) gehoord

Na deze plaat direct door naar Ophidian. Sfeer op de millenium was heerlijk, kon er alleen niet helemaal inkomen en dus ook nog even bij Noisecult op de classics gekeken waar ze Sound Of The Thunder net draaiden. Nu wel naar de main voor Atmozfears. Was wel leuk maar niet heel bijzonder, set leek veel op z'n set bij Hardfest.
Ondertussen was de helft van het feest alweer voorbij en was het tijd voor Promo. Bij far de beste set van het hele feest. Sfeer tijdens die set was echt geweldig, aantal oudere mannen van in de dertig met een biertje in de hand, intents aan het genieten en die oude files platen waar de kicks echt ongekend dik van zijn. Door deze omstandigheden heb ik ook optimaal kunnen genieten

Uurtje vloog voorbij, maar Crypsis op de classics was ook een leuk vooruitzicht. Sfeer hier tijdens Crypsis was ook al geweldig (waarom kan die niet overal zo zijn). Crypsis mixte lekker vlot door en echt heerlijk om z'n oudere platen eens te horen. Vervolgens was het eindelijk zover, AVIO LIVE

Geluid kwam de eerste 10 minuten niet helemaal lekker door, dacht zelf door de aansluiting van hun live-act spullen. Gelukkig werd het hersteld en was ook deze set weer intens genieten, AVIO spul is voor mij persoonlijk al gruwelijk.
Even half uurtje rust gepakt om de laatste uren door te komen. Naar Crypsis vs Adaro geweest. Ik vond de sfeer op de raw over het algemeen weer om te huilen, viel tijdens B-Front nog wel mee, maar was nu wel stukken minder. Werden over het algemeen veel MiM platen gedraaid. Nog wel leuk dat Adaro This Mind & Mistress draaide

B-Freqz LIVE was prima, niet alles van meegekregen. Laatste uurtje nog Radical, leuk om z'n nieuwe platen te horen, maar draait eigenlijk alleen maar platen van hemzelf. Heb me prima vermaakt, maar hoef de komende tijd niet weer naar Radical. 20 minuten voor het einde weggegaan om de drukte voor te zijn. Al met al een fijne derde editie gehad, wordt wel met het jaar beter
Pluspunten:+++ Promo en de sfeer op de millenium
++ Crypsis, AVIO Live, Miss Hysteria, B-Front
+ Snelheid van eten, bar en entree
Minpunten:- Sfeer op de raw/main
--- Je kunt blijkbaar te hard losgaan

Ik was flink lomp aan het snoeien en kwam per ongeluk tegen een stilstaand mevrouwtje aan die daar boos stil stond met een klein gezelschap. Kreeg vervolgens een duw met de woorden 'DOE EENS RUSTIG/NORMAAL'. In mijn ogen moet je dan optyfen en ergens achteraan tegen een hek gaan staan als je toch niet los wilt gaan en je er problemen van maakt dat omstanders dat wel graag willen.
Was mijn verslag weer. Doei