Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2015 12:49 

Hardtraxxer

DJ_Tim schreef:
Zin in!! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2015 15:37 

Artiest

RoelofBerltsum schreef:
DJ_Tim schreef:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2015 15:48 

Hardtraxxer

SoundEnergizer schreef:
RoelofBerltsum schreef:
DJ_Tim schreef:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2015 18:52 

Hardtraxx Veteran

Exterkate schreef:

Had em al aan staan :)

maar ook: zin aaaaaaaaaan :bomb: :bomb: :bomb:
enige minpunt is dat ik morgenochtend nog even moet werken, vroeg naar bed vanavond :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2015 11:15 

Artiest

Was een mooi feestje! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2015 13:13 

Hardtraxx Elite

Zeer mooi feest! We waren snel binnen, bar ging snel, kluisjes gingen snel (zelfs de borg terug krijgen aan het eind toen iedereen daar tegelijk kwam). Leuke stage, zeker die fonteinen, heel origineel :) Alleen vond ik de enshow wat minder, daar had meer in kunnen zitten denk ik.

Pluspunten voor de sets van Josh & Wesz en Adaro, wat ik heb genoten daar :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2015 13:38 

Hardtraxxer

Wat een geweldig feest was dit, echt genoten! :loving:

Verslagje volgt nog..
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2015 14:25 

Hardtraxxer

Super feest gehad :yay: , alles was prima voor elkaar. Overal wel ff geweest maar het meest bij de Classics en de Adaro stage, lekker meegezongen met Strike ook xd . En wat is Da Syndrome toch een geweldige MC :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2015 14:30 

Hardtraxx Crew

Here we go again.

Kwamen half 2 aan, ingang was een flink stuk naar voren gehaald ten opzichte van vorig jaar. Doorloop ging ook véél sneller dan vorig jaar, genoeg kassa's om munten te halen ook.

Rondje over het hele terrein gedaan om vervolgens te beginnen bij Miss Hysteria. Begon al lekker met platen als Monster (Ophidian Remix), The Architect en Informer :drool: Uurtje was snel voorbij en besloten om naar B-Front te gaan. Opent ie even met Geal - Losing My Feeling (Geck-o Remix) :worship: rest van alle platen is met niet helemaal bijgebleven, in ieder geval z'n recente solo platen, Contrasts :loving: & Demon Haunted. Dacht dat Atmozfears al op de main zou draaien, maar Coone kwam eerst nog. Toch Atmozfears & Devin Wild - TBA (oude versie) gehoord :loving: Na deze plaat direct door naar Ophidian. Sfeer op de millenium was heerlijk, kon er alleen niet helemaal inkomen en dus ook nog even bij Noisecult op de classics gekeken waar ze Sound Of The Thunder net draaiden. Nu wel naar de main voor Atmozfears. Was wel leuk maar niet heel bijzonder, set leek veel op z'n set bij Hardfest.

Ondertussen was de helft van het feest alweer voorbij en was het tijd voor Promo. Bij far de beste set van het hele feest. Sfeer tijdens die set was echt geweldig, aantal oudere mannen van in de dertig met een biertje in de hand, intents aan het genieten en die oude files platen waar de kicks echt ongekend dik van zijn. Door deze omstandigheden heb ik ook optimaal kunnen genieten :worship: :loving: Uurtje vloog voorbij, maar Crypsis op de classics was ook een leuk vooruitzicht. Sfeer hier tijdens Crypsis was ook al geweldig (waarom kan die niet overal zo zijn). Crypsis mixte lekker vlot door en echt heerlijk om z'n oudere platen eens te horen. Vervolgens was het eindelijk zover, AVIO LIVE :loving: Geluid kwam de eerste 10 minuten niet helemaal lekker door, dacht zelf door de aansluiting van hun live-act spullen. Gelukkig werd het hersteld en was ook deze set weer intens genieten, AVIO spul is voor mij persoonlijk al gruwelijk.

Even half uurtje rust gepakt om de laatste uren door te komen. Naar Crypsis vs Adaro geweest. Ik vond de sfeer op de raw over het algemeen weer om te huilen, viel tijdens B-Front nog wel mee, maar was nu wel stukken minder. Werden over het algemeen veel MiM platen gedraaid. Nog wel leuk dat Adaro This Mind & Mistress draaide :D B-Freqz LIVE was prima, niet alles van meegekregen. Laatste uurtje nog Radical, leuk om z'n nieuwe platen te horen, maar draait eigenlijk alleen maar platen van hemzelf. Heb me prima vermaakt, maar hoef de komende tijd niet weer naar Radical. 20 minuten voor het einde weggegaan om de drukte voor te zijn. Al met al een fijne derde editie gehad, wordt wel met het jaar beter ^^

Pluspunten:
+++ Promo en de sfeer op de millenium
++ Crypsis, AVIO Live, Miss Hysteria, B-Front
+ Snelheid van eten, bar en entree
Minpunten:
- Sfeer op de raw/main
--- Je kunt blijkbaar te hard losgaan :lol: Ik was flink lomp aan het snoeien en kwam per ongeluk tegen een stilstaand mevrouwtje aan die daar boos stil stond met een klein gezelschap. Kreeg vervolgens een duw met de woorden 'DOE EENS RUSTIG/NORMAAL'. In mijn ogen moet je dan optyfen en ergens achteraan tegen een hek gaan staan als je toch niet los wilt gaan en je er problemen van maakt dat omstanders dat wel graag willen.

Was mijn verslag weer. Doei
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2015 14:30 

Hardtraxx Elite

Wat een festival!! Van begin tot eind genoten, prachtige locatie, overal goed sfeer en dan heb ik het nog niet eens over de vetste set van de dag: Crypsis (Classics) de sfeer die daar hing heb ik al in een jaar of 3 niet meer meegemaakt!! Ook crypsis zelf stond kei hard te genieten, wat was dat mooi zeg :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2015 15:05 

Hardtraxx Elite

@magnetron

Ik vond de sfeer op de raw eigenlijk best goed, k stond dan ook vooraan maar daar ging het lekker los :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2015 15:28 

Hardtraxx Veteran

Overgrote deel van de dag op de millennium door gebracht waar zoals gezegd een ongekend goede sfeer hing. Ophidian en Promo voor mij sowieso de beste sets dit jaar tot nu toe. En het beste geluid. Belachelijk hard.

Crypsis was ook echt tof ja :D mooi om hem zelf ook te zien genieten van die oudere tracks. Ook mooi met een peuk op de lippen draaien :P.

Geweldig feest!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2015 18:02 

Hardtraxx Elite

Magnetron schreef:
Ik was flink lomp aan het snoeien

Daar ga je al.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2015 18:14 

Hardtraxx Veteran

Millard Fillmore schreef:
Magnetron schreef:
Ik was flink lomp aan het snoeien

Daar ga je al.

Beter dan de andere 80% die enkel bij dit hitjes een klein beetje bewegen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2015 18:21 

Magnetron schreef:
--- Je kunt blijkbaar te hard losgaan :lol: Ik was flink lomp aan het snoeien en kwam per ongeluk tegen een stilstaand mevrouwtje aan die daar boos stil stond met een klein gezelschap. Kreeg vervolgens een duw met de woorden 'DOE EENS RUSTIG/NORMAAL'. In mijn ogen moet je dan optyfen en ergens achteraan tegen een hek gaan staan als je toch niet los wilt gaan en je er problemen van maakt dat omstanders dat wel graag willen.

Was mijn verslag weer. Doei

Dit ook al een paar keer meegemaakt, kan me ook zeker in je woorden vinden. Heb ook t idee dat t vaker voorkomt tegenwoordig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2015 18:51 

Hardtraxx Addict

Fantasy staat organisatie gezien dik op nummer 1 voor mij.

Geluid was overal zeer goed. Je merkt duidelijk dat ze naar het commentaar van vorig jaar er aan gewerkt hebben. Main was alleen echt een overkill aan bass die ook nog eens overstuurde. Hierdoor leek elke kick van RR hetzelfde.

Destructive Tendencies op de Deathrow liep gigantisch snel vol. Ze hadden beter in de Unity tent kunnen staan. Mooi hoe een van die 3 nog ff schreeuwt naar de geluidstechnicus of hij het volume wat harder kan zetten. Werd nog gedaan ook. :worship:

Moest toch wel even lachen toen de intro van MC Villain het niet wou doen van Digital Punk. "Fuck that shit, we'll do it without a intro". Geweldige vent.

Politie dik aanwezig, maar niet storend. Want ook deze waren zeer vriendelijk, net zoals elk ander personeel dat er rond liep/werkte.

En dan Radical op dat led scherm tijdens de eindshow de vocals na spreken alsof hij een toespraak voor zijn volk aam het houden was. Leuk bedacht, maar beetje cringy xd

Dit feest verdient gewoon een 10/10. Kan werkelijk waar niks groot negatiefs verzinnen.
offtopic: Wat was dat met die zweefmolen? 10 minuten op 50 meter hoogte stil hangen lijkt me verre van relaxt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2015 18:54 

Hardtraxxer

Wat een topdag!

Veel bekenden gezien, ook genoeg waarvan ik me afvraag wat ze er deden.
Vrijwel de hele dag bij de Death Row uit mn plaat gegaan.
N-Vitral, Unexist en The Sickest Squad voor mij de setjes van de dag.
Wel minder dat Unexist en TSS doodleuk elkaars platen draaiden, dus binnen 3 uur een aantal platen twee keer gehoord, maar dat begint te wennen tegenwoordig.
Death Row was ook te klein voor het publiek dat Destructive Tendencies aantrok.

Al met al heeeeerlijk vermaakt, dus volgend jaar denk ik wel weer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2015 19:02 

Hardtraxx Veteran

Basxt schreef:
Main was echt een overkill aan bass die ook nog eens overstuurde. Hierdoor leek elke kick van RR hetzelfde.

Dat lag waarschijnlijk niet aan het geluid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2015 19:06 

Hardtraxx Addict

Exterkate schreef:
Ik vond die beelden van hem op dat led-scherm juist fucking tof! Had nog nooit zoiets gezien. Dat soort dingen geeft de eindshow wel iets unieks of zo. Vorige week op Wildness (Ook deels van de organisatie van Absolutely Fresh) keek ik voor de zoveelste keer naar een 'normale eindshow'. In deze eindshow zaten wel toffe nieuwe elementen. De manier hoe hij op dat led-scherm de kicks weer nasloeg, zoals hij dat ook achter de decks doet, vond ik er ongelofelijk vet uit zien!

Er die zweefmolen zat een tijdje zonder stroom inderdaad! Na een tijdje deed het stroom het weer en vloog dat ding weer naar beneden dacht ik. Gelukkig dat die mensen niet op de kop hingen :P

Hulde aan Absolutely Fresh voor deze dikke productie!

het was ook absoluut vet en uniek inderdaad! daar niet van! :D

J oey schreef:
Basxt schreef:
Main was echt een overkill aan bass die ook nog eens overstuurde. Hierdoor leek elke kick van RR hetzelfde.

Dat lag waarschijnlijk niet aan het geluid.

Was al bang voor zo'n reactie xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2015 20:46 

Hardtraxx Elite

Ik zie weinig Radical op de LED schermen
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2015 22:05 

Hardtraxx Addict

Was mooi feestje eh Stef :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2015 22:38 

Hardtraxxer

Magnetron schreef:
\

Tja, ik kan moeilijk oordelen zo omdat ik er niet bij was maar ik kan die mevrouw toch wel begrijpen. Ik ga ook altijd lekker los, maar soms ben je gewoon even aan het ouwehoeren met de mensen waarmee je bent en als er dan iemand keihard tegen je aan komt beuken is dat toch gewoon enorm irritant.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2015 22:40 

Hardtraxxer

Haha wat een gast is die radical ook
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2015 23:05 

Hardtraxx Elite

Duke schreef:
Magnetron schreef:
\

Tja, ik kan moeilijk oordelen zo omdat ik er niet bij was maar ik kan die mevrouw toch wel begrijpen. Ik ga ook altijd lekker los, maar soms ben je gewoon even aan het ouwehoeren met de mensen waarmee je bent en als er dan iemand keihard tegen je aan komt beuken is dat toch gewoon enorm irritant.

Dan ga je toch lekker achteraan/bij de bar ofzo hangen??
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2015 23:12 

Hardtraxx Veteran

Ligt er ook aan hoe het gebeurt. Als iemand gewoon lekker los gaat en je per ongeluk iemand aanstoot (heb ik zelf wel ervaring mee... xd ), en die persoon verontschuldigt zich ook, dan kan ik niet begrijpen dat je daar moeilijk over doet, anders komt het de sfeer toch echt niet ten goede. Als iemand de hele tijd al bezig is en dom/vdk doorgaat, dan mag je iemand daar wel over aanspreken vind ik. Zeker als dit in een erg druk gebied gebeurt, zoals de gemiddelde binnenstadfeesten, geef ik gerust beuken terug. Gewoon leven en laten leven graag.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten