Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2015 23:14 

Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:
Ligt er ook aan hoe het gebeurt. Als iemand gewoon lekker los gaat en je per ongeluk iemand aanstoot (heb ik zelf wel ervaring mee... xd ), en die persoon verontschuldigt zich ook, dan kan ik niet begrijpen dat je daar moeilijk over doet, anders komt het de sfeer toch echt niet ten goede. Als iemand de hele tijd al bezig is en dom/vdk doorgaat, dan mag je iemand daar wel over aanspreken vind ik. Zeker als dit in een erg druk gebied gebeurt, zoals de gemiddelde binnenstadfeesten, geef ik gerust beuken terug. Gewoon leven en laten leven graag.

Precies, en anders werkt een keer vriendelijk lachen ook wel :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2015 23:15 

Hardtraxx Veteran

Destination schreef:
Steffnov schreef:
Ligt er ook aan hoe het gebeurt. Als iemand gewoon lekker los gaat en je per ongeluk iemand aanstoot (heb ik zelf wel ervaring mee... xd ), en die persoon verontschuldigt zich ook, dan kan ik niet begrijpen dat je daar moeilijk over doet, anders komt het de sfeer toch echt niet ten goede. Als iemand de hele tijd al bezig is en dom/vdk doorgaat, dan mag je iemand daar wel over aanspreken vind ik. Zeker als dit in een erg druk gebied gebeurt, zoals de gemiddelde binnenstadfeesten, geef ik gerust beuken terug. Gewoon leven en laten leven graag.

Precies, en anders werkt een keer vriendelijk lachen ook wel :)

Yep, gewoon een verontschuldigend knikje en handje, en dan zou het wel weer prima moeten zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2015 23:38 

Hardtraxxer

2x Fantasy Island en echt topdag gehad, geweldig feest! :loving:

Kwamen om klokslag 12 uur aan bij de ingang waar al een redelijke rij stond. Gelukkig ging het fouilleren snel en waren we snel binnen. Muntjes gehaald en meteen het terrein verkent. Main zag er erg goed uit en ook de andere stage's waren mooi aangekleed! :D Wel viel op dat de hardstyle- en hardcore stage's gescheiden waren op het terrein.

Om 1 uur gestart bij Technoboy. Paar leuke plaatjes gehoord alleen ook een paar houseplaten in een hardstyle-jasje.. Mixtempo viel nog mee van wat ik van hem gewend ben.

Daarna Jack Of Sound. Kan altijd genieten van zijn platen en deze set was ook genieten (Starlight, You're Next (2013 Edit & 911)! Mooi om te zien dat hij ook zwaar aan het genieten was achter de draaitafels!

Was ook van plan om de set van B-Front mee te pakken, maar helaas wouden een paar vrienden weer een rondje terrein doen. Tijdens het rondje terrein gechilld op een picknickbank bij de classics stage. Onder het genot van een paar biertjes genoten van de muziek die daar gedraaid werd! Kende de platen niet, maar klonk erg goed en de sfeer die bij de classics stage hing was vet om te zien! Tijdens het bier drinken op de picknickbanken een groep Denen gemeet en bier gedronken, toffe gasten! :D

Om 4 uur de draad weer opgepakt bij Ran-D vs. Adaro. Openden met het Defqon 1. Anthem en moet zeggen dat deze plaat mij steeds meer pakt! Kippenvel om de hele tent mee te horen schreeuwen! :loving: Verder de gebruikelijke plaatjes gehoord, leuke set!

Na Ran-D vs. Adaro kwamen Frequencerz die ook een heerlijk setje draaiden, kan me niet alle platen meer herinneren maar het lopen genieten met een grote glimlach op m'n gezicht!

Hierna gegeten om voor de rest van de dag voldoende energie over te hebben. Aanbod aan eten/drinken was erg groot, top! Daarna richting de mainstage gelopen voor Brennan Heart Live. Hoewel ik deze set niet op m'n persoonlijke timetable had staan was dit voor mij persoonlijk één van de beste set's van de dag! Brennan Heart draaide zijn nieuwe Blademasterz-plaat (Blademasterz - Still here?), kippenvel van top tot teen! :loving: Brennan Heart draaide sowieso veel oudere platen (Just As Easy/Attack Again, Reputation Game) , genieten!

Om 7 uur Destructive Tendencies bezocht. Hoewel ik niet helemaal thuis ben in de muziek die op de Death Row stage werd gedraaid, toch wel vermaakt. Sfeer die er hing was tof om te zien! :thumbup:

Daarna E-Force. Hoewel ik wist wat voor tracks er voorbij zouden komen, heb ik me ook hier uitstekend vermaakt. Tent stond wel goed vol, waardoor het losgaan een beetje lastiger werd. Kan me daardoor wel vinden in de situatie van Magnetron.

Na E-Force nog even in de Unity tent gekeken waar Traxtorm Gangstaz Allied Live draaiden. Vet om te zien hoe ook hier iedereen los ging! Afsluiten met Oh My Sun, mijn favoriete hardcore-plaat, hulde! :thumbsup: Noize Suppressor die het anthem draaide nog even meegemaakt en daarna langzaam verhuist naar de mainstage.

B-Freqz was erg vet om voor het eerst te zien, ben erg fan van hun platen en gelukkig was het inmiddels donker aan het worden waardoor de lichten op de stage aangingen. Ik moet zeggen, het show-gehalte was erg hoog en gaf me veel wow-momenten! :D

Daarna was het tijd voor alweer de laatste set van de dag: Radical Redemption! Ik ben enorm fan van zijn platen en kan ontzettend genieten van de manier waarop hij losgaat! Set was prima, nieuwe platen deden het goed (Storm Has Come, Big Boys) en moet zeggen dat Brutal 5.0 ook erg lekker klonk, niet verwacht!

De eindshow daarna rustig achteraan bij de stage bekeken. Vuurwerk was ten opzichte van vorig jaar flink verbeterd! Was echt supervet om beelden van Radical Redemption te zien die de platen mee te drummen, geniaal bedacht en zeer uniek! :worship:

Pluspunten:
++ Brennan Heart Live (Nieuwe Blademasterz, oudere platen)
+ Sets van Jack Of Sound, Ran-D vs. Adaro, E-Force, Radical Redemption
+ Snelle bediening bij de barren (ook erg vet om het barpersoneel zien los te gaan!)
+ Organisatorisch zeer goed feest, geen minpunten kunnen bedenken!

Volgend jaar zeker weer aanwezig! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2015 09:36 

Hardtraxx Veteran

Was godverdomme een gezellige bende.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2015 09:59 

Hardtraxx Crew

DJ_Tim schreef:
@magnetron

Ik vond de sfeer op de raw eigenlijk best goed, k stond dan ook vooraan maar daar ging het lekker los :)

Natuurlijk beleeft iedereen dat persoonlijk, maar ik vond het niet veel voorstellen. Met Crypsis vs Adaro deed naar mijn beleving maar weinig volk mee als de muziek even 'uit' werd gedraaid vanwege het mee schreeuwen van een vocal :P en ik stond zelf ook vooraan. Als je het met de millenium / classics vergelijkt stelde het al helemaal niks voor.

Duke schreef:
Tja, ik kan moeilijk oordelen zo omdat ik er niet bij was maar ik kan die mevrouw toch wel begrijpen. Ik ga ook altijd lekker los, maar soms ben je gewoon even aan het ouwehoeren met de mensen waarmee je bent en als er dan iemand keihard tegen je aan komt beuken is dat toch gewoon enorm irritant.

Ja ik snap ook wel dat je niet altijd los wilt gaan, maar dan maak je er mag ik hopen geen probleem van wat mensen voor je doen. Als iemand kats van de kaart is snap ik dat het heel vervelend kan zijn, maar ik heb nog nooit drugs gebruikt en veel alcohol drink ik ook nooit. Dit mevrouwtje was ook niet aan het ouwehoeren met mensen, maar stond er gewoon een beetje met een chagrijnig hoofd en duwde dus al nadat ik haar per ongeluk licht aanraakte. Normaal verontschuldig ik me altijd en vindt eigenlijk niemand het erg, maar dit vrouwtje dus wel. Vandaar mijn opmerking dat je in dat geval moet optyfen naar achteren en daar maar lekker chagrijnig moet gaan 'genieten' (in haar geval) van de muziek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2015 11:47 

Hardtraxx Veteran

Jammer dat het tegelijk met Harmony was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2015 12:01 

Hardtraxx Veteran

Magnetron schreef:
Vandaar mijn opmerking dat je in dat geval moet optyfen naar achteren en daar maar lekker chagrijnig moet gaan 'genieten' (in haar geval) van de muziek.

Dit kun je dan ook andersom beredeneren toch? Ik weet niet op wat voor manier jij losgaat, dus vat t niet persoonlijk op haha! Maar soms erger ik me ook weleens enorm aan van die mensen die werkelijk als een volslagen autist 2 meter om zich heen staan te maaien. :P

Vooraan is het veel drukker, staan mensen dichter op elkaar..dat weet iedereen. Als je enorm los wil gaan kun je zelf ook een stuk naar achter gaan, waar je veel meer de ruimte hebt om los te gaan zonder dat andere mensen last van jou hebben (en jij van hun).
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2015 12:15 

Hardtraxx Crew

pecola-tje schreef:
Dit kun je dan ook andersom beredeneren toch? Ik weet niet op wat voor manier jij losgaat, dus vat t niet persoonlijk op haha! Maar soms erger ik me ook weleens enorm aan van die mensen die werkelijk als een volslagen autist 2 meter om zich heen staan te maaien. :P

Vooraan is het veel drukker, staan mensen dichter op elkaar..dat weet iedereen. Als je enorm los wil gaan kun je zelf ook een stuk naar achter gaan, waar je veel meer de ruimte hebt om los te gaan zonder dat andere mensen last van jou hebben (en jij van hun).

Ja dat kan zeker, maar dat kan met bijna alles :P Ik vond het in dit geval wat overdreven gereageerd door haar. Ik stond al op een plek waar vrij veel ruimte was, als ik vooraan sta en het is kneiter druk dan denk ik er natuurlijk wel om. Maar heeft voor de rest geen invloed gehad op mijn beleving van dit feest hoor :D Volgens mij kunnen we hier eeuwig over door discussiëren wat om mij niet hoeft, heb m'n zegje gedaan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2015 14:58 

Hardtraxxer

Nummer keuze voor de eindshow is wel netjes van Radical. Had me niks verbaasd als hij alleen maar eigen nummers erin zou proppen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2015 16:07 

Hardtraxx Veteran

Genoten van de Millenium, Crypsis en deels AVIO Live. J&W was ook wel lekker op dat moment maar was helaas wel erg lijkend op hun Rebirth set.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2015 09:36 

Hardtraxx Veteran

Dit was mijn 2e keer fantasy en wat heb ik genoten! Kan zo niks verzinnen als minpunten, hulde aan de organisatie. Kwamen om half 3 binnen en zijn gelijk begonnen met B-Front. Vervolgens even bij Coone gaan kijken omdat ik zijn muziek altijd wel kan waarderen, daarna teruggegaan naar Ran-D vs Adaro. Toen naar de millinnium gegaan om even een kijkje te nemen bij The Stunned Guys. Om 6 uur was het dan tijd voor DT. Las al veel reacties over een te volle death row maar het viel naar mijn idee wel mee, had genoeg ruimte! Mezelf prima vermaakt hier ^^ . Daarna wat gaan eten en doorgegaan naar de classics om crypsis te zien draaien, heerlijke platen! Toen een stukje rondgelopen en gekeken bij Avio, Sahdowlands Terrorists en crypsis vs. adaro. De hele dag ook al uitgekeken naar B-Freqz, 100% genoten!! Vond het vet dat ze allemaal van die posters uitdeelden met het logo en bekende lyrics uit tracks. Zelfs de confetti was bedrukt met hun logo, mooie stunt. Toen het laatste gedeelte AF live meegemaakt en daarna blijven hangen op de main. Veel eigen tracks van RR, maar wel een vette afsluiter. Endshow vele malen vetter dan vorig jaar :yay: :yay:

+B-freqz
+toiletten
+eten
+ruimte
+rest van het festival

Tot volgend jaar :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2015 12:10 

Hardtraxx Veteran

Was weer mooie dag. Met als hoogtepunt Crypsis in de Classic tent. :worship: Het moment waarop hij Strike er in mixt en iedereen "Hey!" roept en hij de microfoon pakt en ook "hey!" roept. :lol: En daarna de hele melodie accapella laten zingen door het publiek, heel vet.

En die eindshow ook dik trouwens, RR die de kickrolls meedoet op het scherm en dan vuur en vuurwerk als hij de laatste boem er op gooit haha :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2015 13:51 

Hardtraxxer

Wat een vet feest was dit!
+10000 voor het draaien van Angel tijdens de eindshow :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2015 14:32 

Artiest

ParanoidNL schreef:
Wat een vet feest was dit!
+10000 voor het draaien van Angel tijdens de eindshow :worship:

:drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2015 20:07 

Hardtraxxer

Tracklist gevonden, zitten echt pareltjes tussen (Les Phases, Angel, Under Attack, Samara, Chronic Counter)! supervet gedaan door Radical Redemption! :worship:

1. Noisia - Tommy's Theme (2:34)
2. Hardstyle Masterz - Les Phases (3:07)
3. The Nasty Boyz - Angel (4:30)
4. Ran-D & Adaro - Under Attack (5:59)
5. Noisecontrollers - Samara w/ Crackin Your Ribs (7:01)
6. Radical Redemption - Piece of Shit (8:21)
7. Menace II Society meets Catscan - Chronic Counter (9:29)
8. Bloodcage - Martyr (10:15)
9. Destructive Tendencies & Hardbouncer - Destiny (11:25)
10. Minus Militia - Masters (12:07)
11. Noize Suppressor Feat. MC Syco - The Power Of UNITY (Official Fantasy Island Anthem 2015) (13:20)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2015 10:10 

sonnebloem schreef:
Veel eigen tracks van RR

vraag me toch af hoe je hier op komt/?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2015 10:16 

Donateur

Dikke TL voor die eindshow zeg. :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2015 10:17 

Hardtraxx Crew

Anonymous schreef:
sonnebloem schreef:
Veel eigen tracks van RR

vraag me toch af hoe je hier op komt/?

Doordat Radical draaide van 22:30 tot 23:45 en het inderdaad bijna alleen maar solo platen waren of andere platen uit de MiM stal ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2015 18:05 

Hardtraxx Veteran

Henk-Jan schreef:
Crypsis was ook echt tof ja :D mooi om hem zelf ook te zien genieten van die oudere tracks. Ook mooi met een peuk op de lippen draaien :P.

Heb ik dat moeten missen :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2015 19:29 

Hardtraxx Elite

Daveytl schreef:
Henk-Jan schreef:
Crypsis was ook echt tof ja :D mooi om hem zelf ook te zien genieten van die oudere tracks. Ook mooi met een peuk op de lippen draaien :P.

haha gast
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2015 19:43 

Donateur

Daveytl schreef:
Henk-Jan schreef:

Tatanka op Hard Bass een keertje. Stond vrolijk de hele boel onder de booth te scratchen met een peuk in z'n waffel. Heerlijk gezicht. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2015 19:44 

Hardtraxx Veteran

zo bijzonder is het niet toch? Doet crypsis wel vaker tijdens zijn set?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2015 10:46 

Hardtraxx Addict

Henk-Jan schreef:

Gást...
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2015 13:44 

Kraak... Piep...

Nee echt? Dat had ik nou nooit begrepen van de tekst die op de pakjes staat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2015 13:56 

Kraak... Piep...

Thank fuck for that.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten