Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2015 15:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aanwezig met 9 man in eem bussie :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2015 16:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jordi schreef:
Aanwezig met 9 man in eem bussie :thumbsup:


ALS HET REGENT PARTY IN HET BUSSIE VAN JORDI!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2015 23:06 
 
Artiest

Basxt schreef:
Hopen dat het weer rond de 25 graden is :D

Zou wel mooi zijn ja :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2015 19:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

nog maar 9 dagen wachten :oh: gaat rap, lekker op het fietsje naar het festival toe fietsen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2015 12:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eerst lekker 6 bakken in Egypte en dan met mijn bruine kop shinen op Fantasy :D

Vorig jaar stond absoluut in mijn top 3 van 2014
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2015 23:20 
 
Hardtraxx Veteran

Hier ga ik ook maar weer eens heen, toch al een jaartje of 5 geleden. Avio Live, Crypsis, Noisecult, Jones, N-Vitral, Ophidian :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2015 00:54 
 
Artiest

Wat wordt dit genieten :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2015 16:54 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2015 20:20 
 
Artiest

Als binnenkomer gelijk Crossfiyah en daarna Festuca :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2015 21:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

hmmm.

12:00-13:00 - Rondlopen en klagen over van alles en nog wat.
13:00-14:00 - Brutal Sounds
14:00-15:00 - Art Of Fighters
15:00-16:00 - N-Vitral
16:00-17:00 - Bloodcage / Ophidian
17:00-18:00 - Josh & Wesz
18:00-19:00 - Destructive Tendencies
19:00-20:00 - Day-Mar
20:00-20:30 - Nosferatu & Miss K8 / Negative Audio Live
20:30-21:00 - Traxform Gangstaz Allied
21:00-21:45 - Unexist
21:45-22:15 - F.Noize
22:15-23:00 - Angerfist Live
23:00-23:45 - The Sickest Squad
23:45-24:00 - Closing

De planning vooralsnog :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2015 22:55 
 
Hardtraxx Elite

Hmm dat wordt weer puzzelen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2015 00:26 
 
Artiest

Mijn dag:
12:00-13:00 - Crossfiyah
13:00-14:00 - Festuca
14:00-15:00 - Adenalize
15:00-16:00 - Audiotricz
16:00-17:00 - Frequencerz / Dyprax & Bodyshock
17:00-18:00 - Atmozfears
18:00-19:00 - Destructive Tendencies
19:00-20:00 - Ran-D & Adaro
20:00-20:30 - Nosferatu & Miss K8
20:30-21:00 - E-Force
21:00-21:45 - Digital Punk / Noize Suppressor
21:45-22:15 - F.Noize
22:15-23:00 - Angerfist Live
23:00-23:45 - The Sickest Squad / Radical Redemption
23:45-24:00 - Closing
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2015 12:26 
 
Hardtraxx Veteran

Na het avondeten aanwezig
20:00-20:30 avio live
21:00-22:00 crypsis en die andere
22:00-22:30 warface live

En ik denk dat ik dan maar weer naar huis ga.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2015 13:19 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Gehele dag superbash raw met uitstapjes naar B-freqz & Crypsis (classics) :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2015 13:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Na het avondeten aanwezig
20:00-20:30 avio live
21:00-22:00 crypsis en die andere
22:00-22:30 warface live

En ik denk dat ik dan maar weer naar huis ga.


haha heh :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2015 15:50 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

12.00 - 13.00 Rondlopen
13.00 - 14.00 Festuca of nog meer rondlopen
14.00 - 15.00 Miss Hysteria
15.00 - 16.00 B-Front
16.00 - 17.00 Ophidian / Noisecult
17.00 - 18.00 J&W / Atmozfears
18.00 - 19.00 Promo
19.00 - 20.00 Crypsis
20.00 - 20.30 AVIO Live (eindelijk :drool:)
20.30 - 21.00 Bass-D /E-Force
21.00 - 22.00 Crypsis vs Adaro / Noize Supressor
22.00 - 22.30 B-Freqz Live
22.30 - 00.00 Radical Redemption

Persoonlijke planning. Geen idee waar m'n vrienden heen willen dus kan nog wel veranderen, ga dit proberen aan te houden
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2015 16:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

12.00 - 14.00 Terrein verkennen
14.00 - 15.00 Jack Of Sound
15.00 - 16.00 B-Front
16.00 - 17.00 Frequencerz
17.00 - 18.00 Atmozfears / Adaro
18.00 - 19.00 Rondlopen en ergens hangen blijven waar het gezellig is :P
19.00 - 20.00 Crypsis classics / Ran-D vs Adaro
20.00 - 20.30 Avio Live / Nosferatu & Miss K8
20.30 - 21.00 E-Force
21.00 - 22.00 Crypsis vs Adaro / Digital Punk :$
22.00 - 22.30 B-Freqz Live
22.30 - 00.00 Radical Redemption

Weet zeker dat het gaat veranderen op de dag zelf, omdat ik met een redelijk grote groep ga
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2015 10:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

1 ticket over, voor €30 is hij van jou

Edit: gereserveerd
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2015 11:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Afbeelding

Hele terrein dus veranderd ten opzichte van vorig jaar, ook wel logisch met die extra area
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2015 15:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

1500 Audiotricz
1600 Coone
1700 Atmozfears
1730 Josh & Wesz
1800 Brennan Heart LIVE
1830 Alpha2
1900 Ran-D vs Adaro
2000 Avio LIVE
2030 E-Force
2100 Shadowlands Terrorists
2130 Crypsis vs Adaro
2200 B-Freqz LIVE
2230 Radical Redemption
2345 Closing Show
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2015 20:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

main wat het bos in zodat het geluid harder kan?

Vraagje:

Ik kom uit Noord Holland, is het handig om met de trein te gaan of met een partybus?

Een maat van mij wilt hoe dan ook met de trein. Volgends mij ben je met een bus goedkoper uit en minder gedoe.
Vorig jaar was ik met de auto dus kan er niet echt iets over kwijt.

Bedankt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2015 20:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Basxt schreef:
main wat het bos in zodat het geluid harder kan?

Vraagje:

Ik kom uit Noord Holland, is het handig om met de trein te gaan of met een partybus?

Een maat van mij wilt hoe dan ook met de trein. Volgends mij ben je met een bus goedkoper uit en minder gedoe.
Vorig jaar was ik met de auto dus kan er niet echt iets over kwijt.

Bedankt!


Main staat op dezelfde plek als vorig jaar, maar onder een net wat andere hoek. Dit is om ruimte te maken voor de Raw stage, die vorig jaar stond waar de hardcore nu staat.

Met de trein moet je er rekening mee houden dat de laatste trein relatief vroeg gaat, het einde zul je denk ik niet halen. Verder is het maar net waar je voorkeuren liggen, met bus heb je weinig gedoe en kun je tot het einde blijven, maar ben je afhankelijk van anderen en ga je pas laat weg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2015 20:32 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Bedankt!

Toch weten over halen voor een bus :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2015 07:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
met bus heb je weinig gedoe en kun je tot het einde blijven, maar ben je afhankelijk van anderen en ga je pas laat weg.

Weinig gedoe? :drool:
Haha kan ik over meepraten, bus is altijd feest, altijd mensen kwijt :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2015 12:04 
 
Hardtraxx Elite

Zin in!! :yay:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten