Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2015 13:09 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

RoelofBerltsum schreef:
► SUPERBASH CLASSICS [nieuw]
Avio live


Dit :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2015 20:02 
 
Hardtraxx Elite

Ticket binnen, heb er zin in :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2015 20:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tickets binnen, helemaal mooi! :thumbsup: :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2015 21:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Combi tickets binnen. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2015 22:04 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Early bird ook binnen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2015 01:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Magnetron schreef:
Early bird ook binnen :D

:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2015 02:25 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Kut! Ik wist dat ik het ging vergeten..
ff kijken of het nog kan!

edit, binnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2015 11:31 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Magnetron schreef:
Early bird ook binnen :D

:thumbsup:

Yep, me too
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2015 11:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klos schreef:
Yep, me too

Hey, veel plezier daar
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2015 19:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tickets ook weer binnen :) wordt vast wel weer leuk feestje!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2015 22:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Distinctive schreef:
Tickets ook weer binnen :) wordt vast wel weer leuk feestje!

Hey ik zie u daar
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2015 22:22 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

b-ram schreef:
Klos schreef:
Yep, me too

Hey, veel plezier daar

Hey, bedankt
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2015 23:49 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Magnetron schreef:
Early bird ook binnen :D

:thumbsup:


Bier?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2015 13:17 
 
Hardtraxx Veteran

Ben er ook bij. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2015 16:44 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2015 16:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waarom heeft fantasy island sinds 2014 hardcore anthems?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2015 17:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Paultheone schreef:
Waarom heeft fantasy island sinds 2014 hardcore anthems?

Waarom niet? Vorig jaar waren er meer hardcore dan hardstyle stages en dit jaar evenveel, zie het probleem niet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2015 17:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hij ook niet, hij stelt een vraag Steff ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2015 18:34 
 
Hardtraxx Elite

Steffnov schreef:
Paultheone schreef:
Waarom heeft fantasy island sinds 2014 hardcore anthems?

Waarom niet? Vorig jaar waren er meer hardcore dan hardstyle stages en dit jaar evenveel, zie het probleem niet?

Maar de main volledig hardstyle...

Die van vorig jaar was vgm ook echt een flop.. Niet eens in de aftermovie.

K heb zelf op zich niet zoveel tegen hardcore maar vind hardstyle meer sfeer hebben en dus sneller een anthem gevoel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2015 19:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die van vorig jaar viel inderdaad tegen, maar hardcore anthems kunnen meer dan prima diezelfde (of zelfs betere) sfeer overbrengen hoor. Daarnaast heb je bij meer dan de helft van de hardstyle anthems tegenwoordig ook niet meer het gevoel dat je naar een anthem zit te luisteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2015 20:45 
 
Hardtraxx Elite

Steffnov schreef:
Die van vorig jaar viel inderdaad tegen, maar hardcore anthems kunnen meer dan prima diezelfde (of zelfs betere) sfeer overbrengen hoor. Daarnaast heb je bij meer dan de helft van de hardstyle anthems tegenwoordig ook niet meer het gevoel dat je naar een anthem zit te luisteren.

Klopt hoor, de sfeer in de track kan best diezelfde of beter zijn maar het komt gewoon minder sterk over op mij. T anthem staat op fb en k vind hem weer zoveel minder sfeer bevatten als 2013 of 2012.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2015 11:39 
 
Artiest

Kan niet wachten :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2015 16:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kaartje inmiddels ook binnen, zin in! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2015 23:07 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ben alleen op de Classics & Millennium stage te vinden, denk ik :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2015 11:57 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hopen dat het weer rond de 25 graden is :D
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten