Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2016 16:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ZIN AN JONGE
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2016 16:15 
 
Hardtraxx Veteran

sonnebloem schreef:
GODVERREDOMME ZIN AN JONGE
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2016 18:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

VINDEN MENSEN HET MISSCHIEN LEUK OM TIJDENS DE HELE SET VAN 2-SIDEZ LINKS VOOR EEN MEETING TE HOUDEN?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2016 18:25 
 
Hardtraxx Veteran

Paultheone schreef:
VINDEN MENSEN HET MISSCHIEN LEUK OM TIJDENS DE HELE SET VAN 2-SIDEZ LINKSVOOR EEN MEETING TE HOUDEN?

Links voor :beer: :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2016 18:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik was te enthousiast :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2016 23:36 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Man man, wat een zin in morgen! Heerlijk zo'n feestje om de hoek.
Kijk echt ontzettend uit naar de sets van NCBM, B-Front en de classics set van Brennan Heart!! :love:
Als het mooie weer van de afgelopen dagen nou ook nog even een dagje langer aanhoudt dan verwacht kan mijn dag niet meer stuk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2016 09:49 
 

Pfff zin in :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2016 10:20 
 
Hardtraxx Elite

Zin in!!!! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2016 13:59 
 
Hardtraxx Veteran

Echte grolsch beugels, zon en classic hardstyle. It's gonna be a good day.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2016 14:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hele dag classics dus. Burgers beugels en bazenplaten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2016 14:56 
 
Hardtraxx Veteran

Parvuz schreef:
Hele dag classics dus. Burgers beugels en bazenplaten.

Kwart voor 5 ook nog medium rare hamburgers vreten haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2016 01:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

+ Jones die Strange Love draait
- Jones die Strange Love na de mid uitmixt
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2016 01:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Mooie dag gehad. Jammer dat de beugels al zo snel op waren. En adaro die tijdens de eindshow net doet alsof hij nog aan het draaien was.. Alsjeblieft zeg :lol:

2-sidez, alphaverb en bfront toch wel de setjes van de dag. Heerlijk. Sfeertje tijdens frequencerz album showcase was ook wel lekker :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2016 04:02 
 
Hardtraxx Veteran

Was toch wel weer een geniaal moment, al vond ik hem minder uitgevoerd dan vorige jaar. Misschien omdat het vorige jaar verrassend was en het nu beetje opgeroepen werd door hem.
Desalniettemin, het resultaat.


:worship:
Dikke + voor de sfeer in de classic. (wat eigenlijk al vanzelfsprekend lijkt op de feesten).

Hoe kan het verschil in sfeer zo groot zijn bij een bepaalde sub stroming.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2016 09:38 
 

Erg vet feest gehad! Adaro zoals verwacht erg kut en de eindshow (tracks) was echt matig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2016 10:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heerlijke dag! De classic 'tent' was inderdaad genieten. Crypsis wel weer de baas van de dag. Heerlijke set. Wat een energie in de platen. Zelfde overigens bij 2-Sidez. Het weer viel me ook mee. Alleen aan het einde wel behoorlijk koud.

Eindshow was vorig jaar wel 10 keer vetter. Mja niet zo gek RR weet dat soort dingen beter aan te pakken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2016 12:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een tof festival was dit zeg! Echt uitstekend vermaakt. Ook weer hoop nieuwe Hardtraxxers ontmoet en bekenden gesproken. :thumbsup:

++ 2-Sidez & B-Front solo.
++ Cateringservice die er was. Beste die ik ooit gezien heb op een festival.
+ Schappelijke muntprijs van €2,50.
+ Het "risico" nemen als organisatie om Grolsch Beugels te verkopen. Was helaas bob dus kon er niet echt van profiteren maar die ene was wel een verademing tov. het normale bier.
+ Sfeertje bij de Classics maar dat is bijna van zelfssprekend.

+/- Crypsis. Blijft natuurlijk vet, maar mag wel eens gaan variëren met z'n tracklists. Draait altijd zo goed als dezelfde platen.

- Maar 1 punt waar toiletten waren. Gelukkig was het niet zo ver van de stages waar ik de hele dag was maar kan me voorstellen als je bij de raw stond dat dit zwaar vervelend was.
- Kluisjes die zo'n tering eind weg waren.
-- MC Dash bij 2-Sidez. Houd je muil gewoon tijdens bepaalde platen!!
--- Brennan Heart "classic-set" die Banaan (Ruthless Remix) en Imaginary draait. Was zelf niet bij de set maat hoorde het tijdens het halen van munten. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2016 12:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vooral 's avonds erg vermaakt, 2-Sidez en Crypsis draaiden ontzettend lekker, sfeer bij Crypsis was ook zooo mooi!! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2016 13:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dit viel best wel tegen. Organisatorisch was het allemaal prima (alhoewel planken bij de classics wel fijn zouden zijn geweest), maar de setjes waren bijna allemaal heel erg standaard. Artiesten grepen bijna zonder uitzondering terug op de grootste hitjes en/of draaiden nagenoeg dezelfde setjes als de vorige ke(e)r(en). Alleen 2-Sidez (maar dit was dan ook de eerste keer op een classic stage) en in mindere mate Alphaverb (de AVIO tracks waren hetzelfde als altijd, de non-AVIO tracks echter niet) en Lip wisten me positief te verrassen. Verder begonnen Pavo en Jones ook wel leuk, maar ze grepen al vrij snel terug naar de hitjes die we al 100x gehoord hebben. Scope DJ (heeft volgens mij meer HHZ tracks gedraaid dan eigen tracks) en Josh & Wesz (Supernova en Revenge als enige verrassingen) draaiden zoals verwacht, Alpha Twins en met name Luna waren echt matig. Ik vond de sfeer ook niet zo best eigenlijk, kan ook komen doordat ik constant omringd werd door buitenlanders.

Tijd voor een feestpauze tot CRAFT denk ik :P

Leuke momentjes:
De gezichten van iedereen (myself included) toen Alphaverb Acti & Vorti - Raw teasede
Alpha Twins die Tonight draaien, meteen gevolgd door Tonight Remix
Brennan Heart die zijn 'Classic Set' gebruikt om zijn nieuwste nummers te laten horen
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2016 13:09 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Bouke schreef:
De gezichten van iedereen (myself included) toen Alphaverb Acti & Vorti - Raw teasede

Iedereen dacht natuurlijk dat Bolivia ingemixt werd?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2016 13:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Bouke schreef:
Lip wisten me positief te verrassen

Tof om te horen!

Dit was mijn uiteindelijke tracklist:
1. Hardstyle Guru - The Counter (Paco Ezzemoto Remix)
2. Nagoom - Atmosphere
3. Abyss & Judge - Rockit
4. Wildstylez - Clubbin
5. Williams Syndrome - Thunder
6. Mr Puta - La Vida Narcotica
7. Krusaders - Reinvented
8. The R3bels - First Time
9 .Showtek - Raver
10.Headhunterz - Victim Of My Rage
11.Frontliner - Time
12.Coone - The Undefeated
13.Headhunterz vs. Abject - Scantraxx Rootz
14.Bioweapon - WUW4
15.Da Tweekaz - The Groove
16.Activator - Lullaby
17.The Machine - Butterfly
18.Donkey Rollers - Evil
19.Bass Modulators - Give It Up
20.Profite - Split Second
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2016 13:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Bouke schreef:
De gezichten van iedereen (myself included) toen Alphaverb Acti & Vorti - Raw teasede

Iedereen dacht natuurlijk dat Bolivia ingemixt werd?

Haha ja. Als er toch 1 artiest is waarbij ik Bolivia niet verwacht is het Alphaverb :P En dat kwam dus ook uit

Lip DJ schreef:
Bouke schreef:
Lip wisten me positief te verrassen

Tof om te horen!

Dit was mijn uiteindelijke tracklist:

:thumbup: Niet allemaal mijn smaak, maar zoals mensen eerder in dit topic al aangaven zijn het iig niet tracks die je vaak hoort op feesten, lekker diverse lijst ook. Vooral het blokje van 16-18 was genieten :P

Overigens, misschien wel leuk voor de 2-Sidez fans die er niet bij waren, dit is wat ze ongeveer draaiden: God (break totaal verpest door MC overigens), Nomansland, Confuse Remix, Sound (is not just Noise), Magik Spell, Freakin', Listen en Fuck It (Hard Edit), en verder Bumpin' Hard (Tuneboy Remix), Respect, Techno Prime (PP Remix), Creation (Zatox), Immeasurably, en The Zero Hour.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2016 13:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Imagination is ook gedraaid. @Bouke
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2016 14:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geen Invasion en die TBA uit de Ground Zero set dus? Dan heb ik namelijk niks gemist wat ik nog niet meegemaakt heb en graag wilde horen. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2016 15:17 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Geen zin in een uitgebreid verslag, maar een goed feest gehad. Hele dag classics met uitstapjes naar Ophidian & Ruffneck (geluid in de Unity vond ik maar matig) en B-Front (niet bijzonder veel van meegekregen, maar goed).
Vanaf Scope DJ kwam de sfeer er bij de classics pas een beetje in, trouwens een geweldige stage met die halve speeltuin en beugels :worship:

Kwart over 11 naar huis gegaan, want wat Adaro allemaal draaide in dat kwartier was totaal niet aan mij besteedt.

Oja, welke dwaas heeft bedacht om de kluisjes bij de ingang neer te zetten -.-
Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten