Be as one een classic? Komt uit 2011 die plaat 
Bier graagwrote:Iemand nog verzoekjes (classics) voor Fantasy Island zaterdag?!
Bier graagwrote:Iemand nog verzoekjes (classics) voor Fantasy Island zaterdag?!
Open maar met Sound of Goodbye van DBSTF.wrote:Iemand nog verzoekjes (classics) voor Fantasy Island zaterdag?!
oh nvm haha, was een van de eerste hs platen die ik luisterde, dus vandaar.wrote:Be as one een classic? Komt uit 2011 die plaat

Ik denk het wel want zo te zien staat daarachter de Unitywrote:oh nvm haha, was een van de eerste hs platen die ik luisterde, dus vandaar.wrote:Be as one een classic? Komt uit 2011 die plaat
TROUWENS: classics toch?![]()
![]()
![]()
PLAATJE
Deze maar liefst 1x live op goed geluid gehoord... Christus te paard, wat een geweld. Na de climax he, poooaahhhh dat stuk gaat live echt nergens meer over.wrote:The Pitcher - Start Rocking
Plasmaravers - Bust a Movewrote:Iemand nog verzoekjes (classics) voor Fantasy Island zaterdag?!
A-Drive - Your Life (Jones & B-Front remix),wrote:Iemand nog verzoekjes (classics) voor Fantasy Island zaterdag?!
Gewoon podium op klimmen jonge.wrote:A-Drive - Your Life (Jones & B-Front remix),wrote:Iemand nog verzoekjes (classics) voor Fantasy Island zaterdag?!
Je had beloofd hem er wat vaker bij te pakken sinds XQ B-Front. Helaas toen geen tweede climax, mocht je hem dit keer wel draaien MET tweede climax, dan kom ik je een biertje brengen(wel na de set uiteraard
)
Nee is timewaste man, kan je beter lekker losgaan, beetje rammen enzowrote:Gewoon podium op klimmen jonge.wrote:A-Drive - Your Life (Jones & B-Front remix),wrote:Iemand nog verzoekjes (classics) voor Fantasy Island zaterdag?!
Je had beloofd hem er wat vaker bij te pakken sinds XQ B-Front. Helaas toen geen tweede climax, mocht je hem dit keer wel draaien MET tweede climax, dan kom ik je een biertje brengen(wel na de set uiteraard
)
Cenoginerz Remix ja, sickwrote:Deze maar liefst 1x live op goed geluid gehoord... Christus te paard, wat een geweld. Na de climax he, poooaahhhh dat stuk gaat live echt nergens meer over.wrote:The Pitcher - Start Rocking
Mooie ding.
Ik heb even een account aangemaakt om te zeggen: Wat heerlijkwrote:Cenoginerz Remix ja, sickwrote:Deze maar liefst 1x live op goed geluid gehoord... Christus te paard, wat een geweld. Na de climax he, poooaahhhh dat stuk gaat live echt nergens meer over.wrote:The Pitcher - Start Rocking
Mooie ding.KANGKANGKANGKANG
Hardclassics jongewrote:Cenoginerz Remix ja, sickwrote:Deze maar liefst 1x live op goed geluid gehoord... Christus te paard, wat een geweld. Na de climax he, poooaahhhh dat stuk gaat live echt nergens meer over.wrote:The Pitcher - Start Rocking
Mooie ding.KANGKANGKANGKANG
Outsiders - Infectious (Wildstylez Remix)wrote:Iemand nog verzoekjes (classics) voor Fantasy Island zaterdag?!
wrote:Outsiders - Infectious (Wildstylez Remix)wrote:Iemand nog verzoekjes (classics) voor Fantasy Island zaterdag?!
Heuhh gezellig! Neem je Kees nog mee?wrote:Ben plotseling de Bob dus ga wel zorgen dat we er bij NSCLT al zijn
Dat moet je niet willenwrote:Heuhh gezellig! Neem je Kees nog mee?wrote:Ben plotseling de Bob dus ga wel zorgen dat we er bij NSCLT al zijn
Ik wil eindelijk Tatact - Seiv Mai Nait wel eens live horenwrote:Iemand nog verzoekjes (classics) voor Fantasy Island zaterdag?!