wrote:Ook wel een leuke wetenswaardigheid trouwens:
FIF:Het bier op het festival is inderdaad van Grolsch en daar zijn we trots op! In deze Grolsch area, waar ook de SUPERBASH Classics zich bevindt, zijn ook specialen te bestellen. Overigens kun je bij de barren op het terrein ook Radler 2.0 krijgen.
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
nou je het zegt... Helemaal niet meer aan gedacht. Zou toch zonde zijn, maar schat de kans klein.wrote:Geen anthem dit jaar?
zijn ook specialen te bestellenwrote:Die speciaalbiertjes waren geniaal vorig jaar in de millenium. Doodzonde dat ze dat geschrapt hebben.
Zal wel over de Millennium area gaan.
Bedankt Rikkert. Dat bedoelde ik ja 
Speciaalbier op een festival zou officieel mijn dood betekenen
Dan kun je mij om 16:00 uit de greppel vissen denk ik.

Speciaalbier op een festival gaat vooral mn portemonnee niet leuk vinden.. Dus begin er ook nooit aan 
Ja hoor.......
ADARO MIXES THE ENDSHOW OF FANTASY ISLAND FESTIVAL #fi16
Every year again thousands of people gather for the endshow of Fantasy Island Festival; there where big lasers, enormous fireworks and though sounds come together!
Dj Adaro accepted the challenge and made a MASSIVE mix that will destroy everything!! For sure, you're gonna feel that next morning...
Mooi kut, waar Radical Redemption vorig jaar nog een Noisia plaat er doorheen gooide verwacht ik dit bij Adaro totaal niet.wrote:ADARO MIXES THE ENDSHOW OF FANTASY ISLAND FESTIVAL #fi16
Last edited by MelvinFR on 04 May 2016 16:02, edited 1 time in total.
Dat gaat kut worden dus, al ben ik er wel benieuwd naar
Beter trekt ie wat van z'n eerdere releases uit de kast en voor de rest wat gevarieerd. Dan moet dat goedkomen, gaan 't zien
De daadwerkelijk eindshow (die vorig jaar +- 15 minuten was) maak ik me niet zo druk om, die zal wel een redelijk gevarieerde tracklist hebben (als je bijvoorbeeld ziet dat radical vorig jaar ook platen als angel en les phases draaide). Ik ben echter wel benieuwd naar, en een beetje bang voor, wat Adaro in z'n normale set daarvoor neer gaat zetten. Over het algemeen was B-front veel passender en meer verdiend geweest, zowel om de energie die hij op het podium geeft, en omdat hij veel meer en sterkere releases heeft in vergelijking met Adaro (zeker de laatste tijd).
wrote:Over het algemeen was B-front veel passender en meer verdiend geweest, zowel om de energie die hij op het podium geeft, en omdat hij veel meer en sterkere releases heeft in vergelijking met Adaro (zeker de laatste tijd).
Ook echt bij de classics
hele dag lentebokjes tikken heuj (of Grolsch moet deze keer ook andere brouwers uit de kast trekken).
Of ze roepen kanon weer in het leven en iedereen gaat vdk binnen 2 uurwrote:Ook echt bij de classicshele dag lentebokjes tikken heuj (of Grolsch moet deze keer ook andere brouwers uit de kast trekken).
-
K
Adaro.... Een slechtere keus konden ze niet maken
Al een ruime tijd zaaddodende sets en geen (interessante) releases / solo's! Echt, wie bedenkt dit?
Dat van Radical was echt vet, goeie platenkeus en het klopte gewoon! Word je nu (waarschijnlijk) opgescheept met een lading kick screech raw rommel 
Last edited by Kiloknaller on 04 May 2016 17:07, edited 1 time in total.
Godverdomme wat ben ik hard gegaan op kanon jaren terugwrote:Of ze roepen kanon weer in het leven en iedereen gaat vdk binnen 2 uurwrote:Ook echt bij de classicshele dag lentebokjes tikken heuj (of Grolsch moet deze keer ook andere brouwers uit de kast trekken).
Goeie vervanger voor Het Kanon: Gulpener Gladiator!! 
Hoe erg de mening over een artiest ook kan veranderen in een paar jaar tijd he.
Die is nooit opgehouden met bestaanwrote:Of ze roepen kanon weer in het leven en iedereen gaat vdk binnen 2 uurwrote:Ook echt bij de classicshele dag lentebokjes tikken heuj (of Grolsch moet deze keer ook andere brouwers uit de kast trekken).
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 19 days ago
Ik ben benieuwd wat adaro er van maakt. Zal er zeker zijn. Maar ben veel meer benieuwd naar de set van b-front op de main. Zijn muziek met al die lasers en lichten 
Met het weer van afgelopen dagen en de voorspellingen van komende dagen heb ik hier best wel heel veel zin in 
Sick he? Ik ben er niet echt van op de hoogte maar de reacties op sets van Adaro voor z'n sabbaticalwrote:Hoe erg de mening over een artiest ook kan veranderen in een paar jaar tijd he.
Last edited by Henk-Jan on 05 May 2016 00:36, edited 1 time in total.
Na z'n gehoorschade totaal niet meer zoals vroegâhh inderdaad, zwaar achteruit gegaan allemaal.