Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 23 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 11 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 2 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 3 days ago
Hardtraxx Veteran
5390 posts member since 2014
last seen Aug 2024
Awethority wrote:Ook wel een leuke wetenswaardigheid trouwens:

FIF:
Het bier op het festival is inderdaad van Grolsch en daar zijn we trots op! In deze Grolsch area, waar ook de SUPERBASH Classics zich bevindt, zijn ook specialen te bestellen. Overigens kun je bij de barren op het terrein ook Radler 2.0 krijgen.
:loving:
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2024
Exterkate wrote:Geen anthem dit jaar? :(
nou je het zegt... Helemaal niet meer aan gedacht. Zou toch zonde zijn, maar schat de kans klein.
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 21 days ago
Jordi wrote:Die speciaalbiertjes waren geniaal vorig jaar in de millenium. Doodzonde dat ze dat geschrapt hebben.
zijn ook specialen te bestellen :list:
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 24 days ago
Zal wel over de Millennium area gaan.
Hardtraxx Veteran
4683 posts member since 2012
last seen Mar 2026
Bedankt Rikkert. Dat bedoelde ik ja :P
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 2 days ago
Speciaalbier op een festival zou officieel mijn dood betekenen :lol: Dan kun je mij om 16:00 uit de greppel vissen denk ik.

:beer:
Hardtraxx Veteran
4917 posts member since 2015
Speciaalbier op een festival gaat vooral mn portemonnee niet leuk vinden.. Dus begin er ook nooit aan xd
Hardtraxxer
762 posts member since 2013
last seen 15 days ago
Ja hoor.......
ADARO MIXES THE ENDSHOW OF FANTASY ISLAND FESTIVAL ‪#‎fi16‬
Every year again thousands of people gather for the endshow of Fantasy Island Festival; there where big lasers, enormous fireworks and though sounds come together!
Dj Adaro accepted the challenge and made a MASSIVE mix that will destroy everything!! For sure, you're gonna feel that next morning...
Hardtraxx Veteran
6775 posts member since 2014
last seen 1 day ago
Awethority wrote:ADARO MIXES THE ENDSHOW OF FANTASY ISLAND FESTIVAL ‪#‎fi16‬
Mooi kut, waar Radical Redemption vorig jaar nog een Noisia plaat er doorheen gooide verwacht ik dit bij Adaro totaal niet.
Last edited by MelvinFR on 04 May 2016 16:02, edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
5333 posts member since 2012
last seen 4 hours ago
Dat gaat kut worden dus, al ben ik er wel benieuwd naar
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2024
Beter trekt ie wat van z'n eerdere releases uit de kast en voor de rest wat gevarieerd. Dan moet dat goedkomen, gaan 't zien
Hardtraxxer
762 posts member since 2013
last seen 15 days ago
De daadwerkelijk eindshow (die vorig jaar +- 15 minuten was) maak ik me niet zo druk om, die zal wel een redelijk gevarieerde tracklist hebben (als je bijvoorbeeld ziet dat radical vorig jaar ook platen als angel en les phases draaide). Ik ben echter wel benieuwd naar, en een beetje bang voor, wat Adaro in z'n normale set daarvoor neer gaat zetten. Over het algemeen was B-front veel passender en meer verdiend geweest, zowel om de energie die hij op het podium geeft, en omdat hij veel meer en sterkere releases heeft in vergelijking met Adaro (zeker de laatste tijd).
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2024
Awethority wrote:Over het algemeen was B-front veel passender en meer verdiend geweest, zowel om de energie die hij op het podium geeft, en omdat hij veel meer en sterkere releases heeft in vergelijking met Adaro (zeker de laatste tijd).
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 1 hour ago
Ook echt bij de classics xd hele dag lentebokjes tikken heuj (of Grolsch moet deze keer ook andere brouwers uit de kast trekken).
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2024
Steffnov wrote:Ook echt bij de classics xd hele dag lentebokjes tikken heuj (of Grolsch moet deze keer ook andere brouwers uit de kast trekken).
Of ze roepen kanon weer in het leven en iedereen gaat vdk binnen 2 uur
K
Adaro.... Een slechtere keus konden ze niet maken >.< Al een ruime tijd zaaddodende sets en geen (interessante) releases / solo's! Echt, wie bedenkt dit? :lol: Dat van Radical was echt vet, goeie platenkeus en het klopte gewoon! Word je nu (waarschijnlijk) opgescheept met een lading kick screech raw rommel :thumbdown:
Last edited by Kiloknaller on 04 May 2016 17:07, edited 1 time in total.
Hardtraxxer
873 posts member since 2014
last seen Jul 2026
sonnebloem wrote:
Steffnov wrote:Ook echt bij de classics xd hele dag lentebokjes tikken heuj (of Grolsch moet deze keer ook andere brouwers uit de kast trekken).
Godverdomme wat ben ik hard gegaan op kanon jaren terug :lol: :lol: :lol:
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 21 days ago
Goeie vervanger voor Het Kanon: Gulpener Gladiator!! :thumbup:
Hardtraxx Crew
30636 posts member since 2010
last seen 2 hours ago
Hoe erg de mening over een artiest ook kan veranderen in een paar jaar tijd he.
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 1 hour ago
sonnebloem wrote:
Die is nooit opgehouden met bestaan :whistle: heeft dit jaar wel een nieuw design gekregen trouwens. Was er vorig jaar in de millennium area ook wel volgens mij, al weet ik dat niet zeker.
R
Hardtraxx Veteran
5555 posts member since 2013
last seen 19 days ago
Ik ben benieuwd wat adaro er van maakt. Zal er zeker zijn. Maar ben veel meer benieuwd naar de set van b-front op de main. Zijn muziek met al die lasers en lichten :love:
Hardtraxx Crew
11820 posts member since 2013
last seen Jun 2026
Met het weer van afgelopen dagen en de voorspellingen van komende dagen heb ik hier best wel heel veel zin in :D
Hardtraxx Veteran
7274 posts member since 2009
last seen 1 hour ago
wootum wrote:Hoe erg de mening over een artiest ook kan veranderen in een paar jaar tijd he.
Sick he? Ik ben er niet echt van op de hoogte maar de reacties op sets van Adaro voor z'n sabbatical :P waren echt zo veel positiever. Vond hem zelf ook altijd heel sterke sets neer zetten en tracks maken, maar heb hem nog niet weer bezocht. Misschien heeft hij toch moeite om z'n draai weer te vinden?
Last edited by Henk-Jan on 05 May 2016 00:36, edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
4987 posts member since 2013
last seen 12 days ago
Na z'n gehoorschade totaal niet meer zoals vroegâhh inderdaad, zwaar achteruit gegaan allemaal.
Hardtraxx Veteran
7367 posts member since 2014
last seen 9 days ago
Adaro kan dus alleen maar meevallen. Die tracklist van Radical Redemption had ik ook totaal niet verwacht, waarom zou Adaro niet kunnen verrassen?