ze hadden #notimetosleep weggehaald? Zou ook adaro kunnen zijn?
Of staat het al ergens bevestigd en heb ik dat niet gelezen
Ik zag die # ook idd, denk ook dat het Adaro is, omdat deze op de mainstage staat, Hard Driver nietwrote:ze hadden #notimetosleep weggehaald? Zou ook adaro kunnen zijn?
Helemaal mee eens, maar de #notimetosleep en Adaro op de mainstage leek me dat meest logischwrote:Rare keus dan vind ik. Adaro is al een tijdje niks meer en over z'n setjes en tracks maar te zwijgen... Althans dat vind ik dan! We gaan het zien
Ik mag het toch niet hopen...wrote:Oh apart! Ik dacht inderdaad bij het zien van die hashtag direct aan Hard Driver. Vanwege zijn EP uiteraard.
Hopen op B-Front, maar ik denk dat Adaro de main afsluit, net als Radical vorig jaar, dus ik zet mijn geld dan op Adaro
wrote:Ik mag het toch niet hopen...wrote:Oh apart! Ik dacht inderdaad bij het zien van die hashtag direct aan Hard Driver. Vanwege zijn EP uiteraard.
Hopen op B-Front, maar ik denk dat Adaro de main afsluit, net als Radical vorig jaar, dus ik zet mijn geld dan op Adaro
Als de #NoTimeToSleep is wat kan verwijzen naar Hard Driver of Adaro, hoe kom je dan in godsnaam bij B-Frontwrote:Ik mag hopen dat bfront aflsuit
Relax. Ik 2x geprobeerd, maar helaas.wrote:Kaarten gewonnen via I'm In.Mooi pendelen tussen Deathrow en Classics.

wrote:
Wel stukkie kleiner dan freshtival de dag erna, gedeelte boven de main is wel open bij freshtival, nu staan er boompjes.
Daarnaast zit waar vorig jaar de main zat, bij 2 op fresh, nu gewoon niks. Het is dus wel degelijk iets verkleind toch?

Het bier op het festival is inderdaad van Grolsch en daar zijn we trots op! In deze Grolsch area, waar ook de SUPERBASH Classics zich bevindt, zijn ook specialen te bestellen. Overigens kun je bij de barren op het terrein ook Radler 2.0 krijgen.