Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 15  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2016 12:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ze hadden #notimetosleep weggehaald? Zou ook adaro kunnen zijn?
Of staat het al ergens bevestigd en heb ik dat niet gelezen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2016 12:58 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

sonnebloem schreef:
ze hadden #notimetosleep weggehaald? Zou ook adaro kunnen zijn?
Of staat het al ergens bevestigd en heb ik dat niet gelezen :P


Ik zag die # ook idd, denk ook dat het Adaro is, omdat deze op de mainstage staat, Hard Driver niet :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2016 13:01 
 

Rare keus dan vind ik. Adaro is al een tijdje niks meer en over z'n setjes en tracks maar te zwijgen... Althans dat vind ik dan! We gaan het zien :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2016 13:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Of ze hebben een verkeerde hashtag gebruikt waardoor iedereen gaat lopen speculeren :huh:

edit: hoop bobfront
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2016 13:04 
 

Ook mogelijk :D B-Front zou ik zeker geen probleem mee hebben :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2016 13:43 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Kiloknaller schreef:
Rare keus dan vind ik. Adaro is al een tijdje niks meer en over z'n setjes en tracks maar te zwijgen... Althans dat vind ik dan! We gaan het zien :x


Helemaal mee eens, maar de #notimetosleep en Adaro op de mainstage leek me dat meest logisch :thumbup:
Wel apart dat die # nu weggehaald is, alsof ze idd misschien toch een foutje hebben gemaakt :x :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2016 13:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

stukje over FiF van hardnews, niks nieuws opzich maar toch: http://www.hardnews.nl/fantasy-island-f ... afterlife/
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2016 10:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
Oh apart! Ik dacht inderdaad bij het zien van die hashtag direct aan Hard Driver. Vanwege zijn EP uiteraard.

Hopen op B-Front, maar ik denk dat Adaro de main afsluit, net als Radical vorig jaar, dus ik zet mijn geld dan op Adaro :)


Ik mag het toch niet hopen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2016 13:48 
 

stanlesz schreef:
Exterkate schreef:
Oh apart! Ik dacht inderdaad bij het zien van die hashtag direct aan Hard Driver. Vanwege zijn EP uiteraard.

Hopen op B-Front, maar ik denk dat Adaro de main afsluit, net als Radical vorig jaar, dus ik zet mijn geld dan op Adaro :)


Ik mag het toch niet hopen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2016 14:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik mag hopen dat bfront aflsuit :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2016 15:11 
 
Hardtraxx Veteran

sonnebloem schreef:
Ik mag hopen dat bfront aflsuit :loving:


Als de #NoTimeToSleep is wat kan verwijzen naar Hard Driver of Adaro, hoe kom je dan in godsnaam bij B-Front >.< (niet alleen jij hoor, de andere ook)?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2016 15:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit stond daar totaal los van, slechts een uitspraak ;) In m'n vorige reacties zie je wel dat het over Adaro en HD gaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2016 17:26 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Kaartje binnen. Staat pas 3 jaar op de planning en nu dan eindelijk de mogelijkheid om deze ook van het lijstje af te strepen. :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2016 16:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kaarten gewonnen via I'm In. :thumbup: Mooi pendelen tussen Deathrow en Classics.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2016 18:51 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Raven schreef:
Kaarten gewonnen via I'm In. :thumbup: Mooi pendelen tussen Deathrow en Classics.


Relax. Ik 2x geprobeerd, maar helaas. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2016 21:08 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ook kaarten via I'm In gewonnen dus onverwachts ook aanwezig. Kan ik toch nog mooi een keer 2-Sidez mee maken :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2016 18:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waarschijnlijk toch niet aanwezig. Niemand om mee te gaan en 2 uur alleen(zonder bekende) in een bus zitten is me wat te veel...
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2016 20:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zin in! Dagje klassiekertjes luisteren. :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2016 09:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding

Wel stukkie kleiner dan freshtival de dag erna, gedeelte boven de main is wel open bij freshtival, nu staan er boompjes.

Edit: wat een klein plaatje >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2016 09:31 
 
Hardtraxx Veteran

Is niets kleiner dan vorig jaar hoor, wel hebben ze de main een kwartslag gedraaid zo te zien
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2016 09:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

sonnebloem schreef:
Afbeelding
Afbeelding

Wel stukkie kleiner dan freshtival de dag erna, gedeelte boven de main is wel open bij freshtival, nu staan er boompjes.
Daarnaast zit waar vorig jaar de main zat, bij 2 op fresh, nu gewoon niks. Het is dus wel degelijk iets verkleind toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2016 09:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

@sonnebloem, volgensmij was, waar nu op beide festivals de main staat, vorig jaar een tent waar je op fantasy niet heen kon (aannemende dat ie dus voor freshtival was), die kon je zien vanaf de classics destijds. Waar de classics toen was is nu ook alleen open op freshtival als ik het goed zie (kan me dat pad 'ertussendoor' nog wel herinneren). In dat opzicht is t dus niet heel verschillend qua grootte, alleen een andere indeling...

Wel benieuwd wanneer de timetable komt, die van freshtival is er al.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2016 09:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Je hebt gelijk inderdaad, dan is het alleen het main gedeelte van vorig jaar dat weggevallen is:

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2016 10:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ook wel een leuke wetenswaardigheid trouwens:

FIF:
Citaat:
Het bier op het festival is inderdaad van Grolsch en daar zijn we trots op! In deze Grolsch area, waar ook de SUPERBASH Classics zich bevindt, zijn ook specialen te bestellen. Overigens kun je bij de barren op het terrein ook Radler 2.0 krijgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2016 10:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die speciaalbiertjes waren geniaal vorig jaar in de millenium. Doodzonde dat ze dat geschrapt hebben.
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 15  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten