Active topics in Algemeen

Active topics

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 11 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 6 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 3 days ago
Hardtraxxer
106 posts member since 2016
last seen Nov 2019
Nog een label met een hoop van mijn favorieten artiesten bij elkaar, hier kunnen alleen maar positieve en creatieve dingen uit voortkomen! :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 21 days ago
Anonymous wrote:Hoort Wildstylez hier niet bij???
Waarom denk je dat? Nergens word ie genoemd, in het filmpje geen preview van een plaat van hem, hij staat op geen 1 foto..
Hardtraxx Veteran
5390 posts member since 2014
last seen Aug 2024
ErikZ wrote:
Waarom denk je dat? Nergens word ie genoemd, in het filmpje geen preview van een plaat van hem, hij staat op geen 1 foto..
Meer omdat hij ook in dat hoekje past qua kwalitatief sterke en euforische producties.
Hardtraxx Veteran
5116 posts member since 2017
last seen 3 days ago
sonnebloem wrote:
ErikZ wrote:
Meer omdat hij ook in dat hoekje past qua kwalitatief sterke en euforische producties.
Ik denk dat Wildstylez gewoon al genoeg heeft aan Lose Control Music. Misschien heeft hij ook wat projecten lopen die wat meer tijd vergen (project one?).
A
ErikZ wrote:
Bedoelde waarom zou die idd
Hardtraxx Elite
2621 posts member since 2015
last seen 1 day ago
Iemand had reactie geplaatst onder de Audiotricz video van Discover The New, of het album nog komt dit jaar.

Hier de reactie:
http://prntscr.com/jesb9f
Hardtraxx Veteran
3570 posts member since 2015
last seen Feb 2023
Geweldig label! De hype die ze creëren is echt enorm! Echt, wat een marketingteam moet hierachter zitten joh!
Hardtraxx Veteran
4489 posts member since 2016
last seen 21 days ago
Aan de artiesten ligt het an sich niet, die kunnen wel produceren.
Maar godver, wat een slecht team zit daar om heen (als er uberhaupt al een team is).

Aankondigingen doen alsof het de scene op z'n kop zal zetten maar er is werkelijk waar nog niets spannends gebeurt met dit label. :lol:

Terwijl Scantraxx echt weer op de goede weg is (snelle releases, leuke artiesten, SWAT tour etc).

Ze hadden beter daar kunnen blijven :x
Hardtraxx Veteran
last seen Feb 2023
Ik snap dat echt niet hoor. Valt me sowieso op dat ook achter Noisecontrollers gewoon bijna geen marketing zit. Amper teasers, weinig posts (op fb dan), gewoon weinig actie. Hij creërt ook bijna geen hype rondom zijn eigen tracks. Hierdoor vallen vaak de views gewoon tegen (vind ik dan). Als hij iets actiever zou worden op social media dan kan hij er zo veel meer uit halen, want de tracks die hij produceert zijn gewoon super goed en verdienen meer aandacht dan platen als Destiny ofzo imo.

Ik zie alweer een zelfde scenario zich voordoen als met Digital Age...
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Is toch juist mooi als t hem allemaal om de muziek draait en niet om de views/hype etc.
Begrijp me niet verkeerd, een Headhunterz met bijbehorende marketing etc vind ik ook tof omdat dat echt zijn ding is, noisecontrollers is echt zichzelf door lekker muziek te maken en minder poespas er omheen te doen.
Last edited by Daveytl on 07 May 2018 19:00, edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
last seen Feb 2023
Daveytl wrote:noisecontrollers is echt zichzelf door lekker muziek te maken en minder poespas er omheen te doen.
Zeker waar, maar ik vind dat hij wel eens meer waardering verdient en dan is een beetje meer marketing wel vereist. Nu hoeft die natuurlijk niet hetzelfde te doen als Headhunterz.
Maar wil je je label interessant houden dan is dat zeker gewoon nodig.
Hardtraxx Veteran
3178 posts member since 2010
last seen Jun 2025
Daveytl wrote:Is toch juist mooi als t hem allemaal om de muziek draait en niet om de views/hype etc.
Begrijp me niet verkeerd, een Headhunterz met bijbehorende marketing etc vind ik ook tof omdat dat echt zijn ding is, noisecontrollers is echt zichzelf door lekker muziek te maken en minder poespas er omheen te doen.
Allemaal leuk en aardig, maar als je aankondigt met een album bezig te gaan, dit vervolgens een combi album wordt met het hele label en er dan vervolgens binnen anderhalf jaar(uitgaande van die screenshot van Audiotricz) helemaal niks komt.. Dan is je marketing toch gewoon kut? Lekker mensen blij maken met een dode mus.

Waarom kan phuture noize 2 albums droppen in 2 jaar tijd, maar lukt het hen met zijn 4 acts niet om er met zijn allen eentje in elkaar te gooien? Uiteraard ten alle tijden kwaliteit boven kwantiteit, maar maak dan geen valse beloftes.
P
Hardtraxx Veteran
13099 posts member since 2015
last seen Jan 2025
Eens met bovenstaande. Zijn 6 handige gasten zou je denken, maar zakelijk niks. Als je dj & producer bent wil dat niet gelijk zeggen dat je fatsoenlijk een label kunt runnen. Vind het zonde, echt zonde, want muzikaal groot fan van hun allemaal, met uitzondering van BM dan.
Last edited by Pedaalemre on 07 May 2018 22:17, edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
14324 posts member since 2011
last seen 10 hours ago
Godver hoge BPM joh

Edit: Dikke artwork tho
Hardtraxx Elite
2804 posts member since 2011
last seen Jan 2026
Hoop nieuwe tracks.
Dat moet wel een album zijn.
Hardtraxx Veteran
7886 posts member since 2017
last seen 3 hours ago
Dat stukje van de 2e plaat :love: :loving:
Hardtraxx Elite
last seen 1 day ago
Wat ik nu hoor ben ik wel benieuwd naar meer :corn: :D
Hardtraxx Veteran
3178 posts member since 2010
last seen Jun 2025
Klinkt allemaal erg fijn. Kunt behoorlijk goed horen dat ze veel met Noisecontrollers in de studio zitten als dit allemaal solo materiaal is.

Maar ehh geen combi album meer dus? Gaan Bass Mods nu nog eerder dan Noisecontrollers een album droppen? Zou leuk zijn als al de artiesten de komende dagen met zo'n filmpje komen en dit tot één geheel behoort.
A
Mss allemaal een eigen stukje op een combi album
U
Hardtraxx Addict
1518 posts member since 2011
last seen Aug 2026
Anonymous wrote:Mss allemaal een eigen stukje op een combi album
Wordt het een groot album als Atmozfears al 20 platen klaar heeft liggen. :lol:
Hardtraxx Addict
1108 posts member since 2017
last seen Jul 2024
View on YouTube

Heb dit echt met een lach op mijn gezicht gekeken.

Super mooi om die passie bij hem te zien. 10e jaar Defqon en hij straalt nog alsof het de eerste keer is dat hij er mag staan. Ook vet om te zien hoe blij hij kan worden van een goeie melodie :D
Hardtraxx Veteran
14324 posts member since 2011
last seen 10 hours ago
Prachtig hoe die gast zo kan genieten. Mooi om te zien.
Hardtraxx Elite
last seen 1 day ago
Baas :worship:
R
Hardtraxxer
120 posts member since 2015
last seen Jun 2022
Ik baal ervan dat er zo weinig met Spirit of Hardstyle gedaan word. Als je kijkt naar hoe nieuw Art of Creation is en hoe die zich in korte tijd als gevestigde naam gepositioneerd hebben...

De euforische hardstyle die de mannen van Spirit of Hardstyle produceren spreekt mij meer aan dan de overige psy-kick gekkigheid uit de euforische hoek.
Last edited by Razzstep on 09 Mar 2019 21:15, edited 1 time in total.
Hardtraxx Elite
2804 posts member since 2011
last seen Jan 2026
Art of Creation ;)