Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2017 00:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nog een label met een hoop van mijn favorieten artiesten bij elkaar, hier kunnen alleen maar positieve en creatieve dingen uit voortkomen! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2017 11:12 
 
Hardtraxx Veteran

Spobbertiet schreef:
Hoort Wildstylez hier niet bij???


Waarom denk je dat? Nergens word ie genoemd, in het filmpje geen preview van een plaat van hem, hij staat op geen 1 foto..
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2017 11:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Spobbertiet schreef:
Hoort Wildstylez hier niet bij???


Waarom denk je dat? Nergens word ie genoemd, in het filmpje geen preview van een plaat van hem, hij staat op geen 1 foto..


Meer omdat hij ook in dat hoekje past qua kwalitatief sterke en euforische producties.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2017 11:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

sonnebloem schreef:
ErikZ schreef:
Spobbertiet schreef:
Hoort Wildstylez hier niet bij???


Waarom denk je dat? Nergens word ie genoemd, in het filmpje geen preview van een plaat van hem, hij staat op geen 1 foto..


Meer omdat hij ook in dat hoekje past qua kwalitatief sterke en euforische producties.


Ik denk dat Wildstylez gewoon al genoeg heeft aan Lose Control Music. Misschien heeft hij ook wat projecten lopen die wat meer tijd vergen (project one?).
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2017 11:51 
 
Hardtraxx Veteran

ErikZ schreef:
Spobbertiet schreef:
Hoort Wildstylez hier niet bij???


Waarom denk je dat? Nergens word ie genoemd, in het filmpje geen preview van een plaat van hem, hij staat op geen 1 foto..


Bedoelde waarom zou die idd
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2018 14:10 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Iemand had reactie geplaatst onder de Audiotricz video van Discover The New, of het album nog komt dit jaar.

Hier de reactie:
http://prntscr.com/jesb9f
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2018 15:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geweldig label! De hype die ze creëren is echt enorm! Echt, wat een marketingteam moet hierachter zitten joh!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2018 15:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aan de artiesten ligt het an sich niet, die kunnen wel produceren.
Maar godver, wat een slecht team zit daar om heen (als er uberhaupt al een team is).

Aankondigingen doen alsof het de scene op z'n kop zal zetten maar er is werkelijk waar nog niets spannends gebeurt met dit label. :lol:

Terwijl Scantraxx echt weer op de goede weg is (snelle releases, leuke artiesten, SWAT tour etc).

Ze hadden beter daar kunnen blijven :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2018 15:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik snap dat echt niet hoor. Valt me sowieso op dat ook achter Noisecontrollers gewoon bijna geen marketing zit. Amper teasers, weinig posts (op fb dan), gewoon weinig actie. Hij creërt ook bijna geen hype rondom zijn eigen tracks. Hierdoor vallen vaak de views gewoon tegen (vind ik dan). Als hij iets actiever zou worden op social media dan kan hij er zo veel meer uit halen, want de tracks die hij produceert zijn gewoon super goed en verdienen meer aandacht dan platen als Destiny ofzo imo.

Ik zie alweer een zelfde scenario zich voordoen als met Digital Age...
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2018 17:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is toch juist mooi als t hem allemaal om de muziek draait en niet om de views/hype etc.
Begrijp me niet verkeerd, een Headhunterz met bijbehorende marketing etc vind ik ook tof omdat dat echt zijn ding is, noisecontrollers is echt zichzelf door lekker muziek te maken en minder poespas er omheen te doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2018 17:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
noisecontrollers is echt zichzelf door lekker muziek te maken en minder poespas er omheen te doen.


Zeker waar, maar ik vind dat hij wel eens meer waardering verdient en dan is een beetje meer marketing wel vereist. Nu hoeft die natuurlijk niet hetzelfde te doen als Headhunterz.
Maar wil je je label interessant houden dan is dat zeker gewoon nodig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2018 21:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Is toch juist mooi als t hem allemaal om de muziek draait en niet om de views/hype etc.
Begrijp me niet verkeerd, een Headhunterz met bijbehorende marketing etc vind ik ook tof omdat dat echt zijn ding is, noisecontrollers is echt zichzelf door lekker muziek te maken en minder poespas er omheen te doen.


Allemaal leuk en aardig, maar als je aankondigt met een album bezig te gaan, dit vervolgens een combi album wordt met het hele label en er dan vervolgens binnen anderhalf jaar(uitgaande van die screenshot van Audiotricz) helemaal niks komt.. Dan is je marketing toch gewoon kut? Lekker mensen blij maken met een dode mus.

Waarom kan phuture noize 2 albums droppen in 2 jaar tijd, maar lukt het hen met zijn 4 acts niet om er met zijn allen eentje in elkaar te gooien? Uiteraard ten alle tijden kwaliteit boven kwantiteit, maar maak dan geen valse beloftes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2018 21:39 
 
Hardtraxx Veteran

Eens met bovenstaande. Zijn 6 handige gasten zou je denken, maar zakelijk niks. Als je dj & producer bent wil dat niet gelijk zeggen dat je fatsoenlijk een label kunt runnen. Vind het zonde, echt zonde, want muzikaal groot fan van hun allemaal, met uitzondering van BM dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2018 17:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Godver hoge BPM joh

Edit: Dikke artwork tho
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2018 18:29 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hoop nieuwe tracks.
Dat moet wel een album zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2018 18:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat stukje van de 2e plaat :love: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2018 19:16 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wat ik nu hoor ben ik wel benieuwd naar meer :corn: :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2018 19:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klinkt allemaal erg fijn. Kunt behoorlijk goed horen dat ze veel met Noisecontrollers in de studio zitten als dit allemaal solo materiaal is.

Maar ehh geen combi album meer dus? Gaan Bass Mods nu nog eerder dan Noisecontrollers een album droppen? Zou leuk zijn als al de artiesten de komende dagen met zo'n filmpje komen en dit tot één geheel behoort.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2018 19:30 
 
Hardtraxx Veteran

Mss allemaal een eigen stukje op een combi album
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2018 18:51 
 
Hardtraxx Addict

Spobbertiet schreef:
Mss allemaal een eigen stukje op een combi album

Wordt het een groot album als Atmozfears al 20 platen klaar heeft liggen. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2018 16:46 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker



Heb dit echt met een lach op mijn gezicht gekeken.

Super mooi om die passie bij hem te zien. 10e jaar Defqon en hij straalt nog alsof het de eerste keer is dat hij er mag staan. Ook vet om te zien hoe blij hij kan worden van een goeie melodie :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2018 18:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Prachtig hoe die gast zo kan genieten. Mooi om te zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2018 19:00 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Baas :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2019 16:00 
 
Hardtraxxer

Ik baal ervan dat er zo weinig met Spirit of Hardstyle gedaan word. Als je kijkt naar hoe nieuw Art of Creation is en hoe die zich in korte tijd als gevestigde naam gepositioneerd hebben...

De euforische hardstyle die de mannen van Spirit of Hardstyle produceren spreekt mij meer aan dan de overige psy-kick gekkigheid uit de euforische hoek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2019 17:26 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Art of Creation ;)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen