Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 2 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 13 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 10 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 6 days ago
Past

Euphoria presents: Spirit of Hardstyle

Time
(Sun)
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hardtraxx Elite
2621 posts member since 2015
last seen 1 day ago
Noisecontrollers: takes you on a journey back to the revolution! Enjoy episode 12 of our podcast which is all about the classics he loves and used to play back in the days.
PS. Besides his sets as Noisecontrollers & NCBM at Euphoria presents: Spirit Of Hardstyle, He'll do a classic set as well.
:woot: :drool:
Hardtraxx Veteran
3570 posts member since 2015
last seen Feb 2023
Van het weekend maar eens even een kaartje kopen hiervoor. Ik hoop wel dat het een beetje verkoop dit feest. Zou zonde zijn als je in een halflege zaal staat zo meteen. Zou ik de heren ook niet gunnen. Het is wel best kut gepland zo tegelijkertijd met Reactivate en Live for This.
Hardtraxx Veteran
5671 posts member since 2013
last seen Aug 2024
Er is helaas geen tweede zaal, daar is namelijk een ander feest. Misschien maar beter ook aangezien ze eerst de eerste zaal maar eens vol moeten krijgen.
Hardtraxxer
341 posts member since 2017
last seen Mar 2021
Aanwezig met een vriend van me! Kaarten gewonnen op Decibel door te springen op zo'n sweeper :P
Heel benieuwd naar deze avond!
R
Hardtraxxer
120 posts member since 2015
last seen Jun 2022
Euphoria presents: Spirit of Hardstyle (01-12-2018, 013, Tilburg)
Hardtraxxer
last seen Mar 2021
Benieuwd of dit evenement uitverkoopt. 4 hele stabiele namen met 2 (bevestigde) speciale acts. Lijkt me toch een formule om zo'n zaal vol te krijgen? Moet zeggen dat ik nog wel op een speciale openingsact hoop met wat classics zoals bij Xxlerator Noisecontrollers waar je contest winner en Demi Kanon als opener had, maar ik denk dat aangezien dit een SoH avond is dat dit niet gebeurt :slow:
T
Hardtraxxer
345 posts member since 2015
last seen Jun 2026
Tickets in the pocket :yay:
Hoop ook dat er naast Attack again nog een classics setje te verwachten is :love:
Hardtraxx Veteran
last seen Feb 2023
Ben wel benieuwd of de ticketverkoop wel een beetje loopt of niet...
Hardtraxx Veteran
5475 posts member since 2013
last seen 20 days ago
Ben wel van plan om te gaan maar ook nog geen kaartje gekocht. xd
Hardtraxxer
91 posts member since 2017
last seen Aug 2024
Grim wrote:Ben wel van plan om te gaan maar ook nog geen kaartje gekocht. xd
Haha exact dit
R
Hardtraxxer
last seen Jun 2022
Ligt het nu aan mij of is het nog steeds vaag wat dit feest in gaat houden? Ben bang dat ik 1 december in een halflege zaal sta te snoeien >.<
Hardtraxxer
579 posts member since 2018
last seen Oct 2019
Tis allemaal weer lekker op z'n b2s gedaan, terwijl het toch wel een sterk concept is dat best zou kunnen uitverkopen.
Hardtraxx Veteran
5462 posts member since 2012
last seen 1 day ago
Ik ga vrijdag op zaterdag een weekendje weg en rij zaterdagavond hier langs. Misschien dat ik hier nog even binnen wip indien er op TS een goedkoop kaartje staat. Concept is inderdaad erg tof, dit jaar op Decibel veel in de Euphoria gestaan, maar ik heb het idee dat het hier nog niet storm loopt.
Hardtraxxer
last seen Mar 2021
Razzstep wrote:Ligt het nu aan mij of is het nog steeds vaag wat dit feest in gaat houden? Ben bang dat ik 1 december in een halflege zaal sta te snoeien >.<
Genoeg ruimte dus om tijdens de classic's set van noisecontrollers de zaal plat te snoeien!
Hardtraxx Veteran
last seen Feb 2023
broodjebeenham wrote:Tis allemaal weer lekker op z'n b2s gedaan, terwijl het toch wel een sterk concept is dat best zou kunnen uitverkopen.
Ze maken best veel reclame, daar ligt het niet aan. De datum echter is wel ongelukkig.
U
Hardtraxx Addict
1518 posts member since 2011
last seen Aug 2026
Even voor de duideijkheid, is dit de line-up tot nu toe?

Audiotricz
Bass Modulators
Atmozfears
Noisecontrollers
Noisecontrollers: Attack Again
NCBM
Allstvrs (?)
Hardtraxx Veteran
5671 posts member since 2013
last seen Aug 2024
Uniforce wrote:Even voor de duideijkheid, is dit de line-up tot nu toe?

Audiotricz
Bass Modulators
Atmozfears
Noisecontrollers
Noisecontrollers: Attack Again
NCBM
Allstvrs (?)
Ja, allstvrs staan er inderdaad ook :)
M
Hardtraxx Veteran
14193 posts member since 2013
Euphoria presents: Spirit of Hardstyle (01-12-2018, 013, Tilburg)

Devin Wild 1e special guest dus.
Hardtraxxer
last seen Mar 2021
Heeft iemand enig idee wie hierbij de MC gaat zijn? Kan het nergens vinden :huh:
Hardtraxxer
682 posts member since 2017
last seen 5 days ago
JarneNL wrote:Heeft iemand enig idee wie hierbij de MC gaat zijn? Kan het nergens vinden :huh:
Lekker zo laten, geen MC is wat mij betreft helemaal prima. Maar als er dan toch een MC moet komen mag van mij Tellem of Dash wel een keertje :D
Hardtraxx Veteran
last seen Feb 2023
Zou MC DL wel chill vinden
Hardtraxxer
last seen Mar 2021
Of Da syndrome. Altijd lachen met die kerel hahah. Alleen jammer dat hij al Reactivate staat
M
Hardtraxx Veteran
14193 posts member since 2013
Spirit Of Hardcore zal dit afsluiten volgens Atmozfears in de nieuwe SOH podcast :P
Devin Wild ook confirmed.
R
Hardtraxxer
last seen Jun 2022
MYTZE wrote:Spirit Of Hardcore zal dit afsluiten volgens Atmozfears in de nieuwe SOH podcast :P
Devin Wild ook confirmed.
Noisecontrollers vroeg pas of hij een nieuwe hardcore plaat zou gaan maken. Zou tof zijn als die gedropt wordt :drool:
U
Hardtraxx Addict
1518 posts member since 2011
last seen Aug 2026
Devin Wild zat ik al op te hopen. Vind Attack Again wel leuk, alleen was bijvoorbeeld een classic set van Atmozfears 10 keer zo speciaal. Platen als What It's Like, Hypnotika, Living For The Future en ga zo maar door, zou ik nog zo graag een keer willen horen. :cry: :loving: