Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2018 19:12 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Citaat:
Noisecontrollers: takes you on a journey back to the revolution! Enjoy episode 12 of our podcast which is all about the classics he loves and used to play back in the days.
PS. Besides his sets as Noisecontrollers & NCBM at Euphoria presents: Spirit Of Hardstyle, He'll do a classic set as well.


:woot: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2018 11:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Van het weekend maar eens even een kaartje kopen hiervoor. Ik hoop wel dat het een beetje verkoop dit feest. Zou zonde zijn als je in een halflege zaal staat zo meteen. Zou ik de heren ook niet gunnen. Het is wel best kut gepland zo tegelijkertijd met Reactivate en Live for This.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2018 12:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Er is helaas geen tweede zaal, daar is namelijk een ander feest. Misschien maar beter ook aangezien ze eerst de eerste zaal maar eens vol moeten krijgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2018 19:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Aanwezig met een vriend van me! Kaarten gewonnen op Decibel door te springen op zo'n sweeper :P
Heel benieuwd naar deze avond!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2018 17:17 
 
Hardtraxxer

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2018 14:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Benieuwd of dit evenement uitverkoopt. 4 hele stabiele namen met 2 (bevestigde) speciale acts. Lijkt me toch een formule om zo'n zaal vol te krijgen? Moet zeggen dat ik nog wel op een speciale openingsact hoop met wat classics zoals bij Xxlerator Noisecontrollers waar je contest winner en Demi Kanon als opener had, maar ik denk dat aangezien dit een SoH avond is dat dit niet gebeurt :slow:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2018 15:14 
 
Hardtraxxer

Tickets in the pocket :yay:
Hoop ook dat er naast Attack again nog een classics setje te verwachten is :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2018 17:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben wel benieuwd of de ticketverkoop wel een beetje loopt of niet...
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2018 22:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben wel van plan om te gaan maar ook nog geen kaartje gekocht. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2018 23:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Grim schreef:
Ben wel van plan om te gaan maar ook nog geen kaartje gekocht. xd

Haha exact dit
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2018 11:55 
 
Hardtraxxer

Ligt het nu aan mij of is het nog steeds vaag wat dit feest in gaat houden? Ben bang dat ik 1 december in een halflege zaal sta te snoeien >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2018 12:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Tis allemaal weer lekker op z'n b2s gedaan, terwijl het toch wel een sterk concept is dat best zou kunnen uitverkopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2018 14:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ga vrijdag op zaterdag een weekendje weg en rij zaterdagavond hier langs. Misschien dat ik hier nog even binnen wip indien er op TS een goedkoop kaartje staat. Concept is inderdaad erg tof, dit jaar op Decibel veel in de Euphoria gestaan, maar ik heb het idee dat het hier nog niet storm loopt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2018 14:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Razzstep schreef:
Ligt het nu aan mij of is het nog steeds vaag wat dit feest in gaat houden? Ben bang dat ik 1 december in een halflege zaal sta te snoeien >.<


Genoeg ruimte dus om tijdens de classic's set van noisecontrollers de zaal plat te snoeien!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2018 14:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

broodjebeenham schreef:
Tis allemaal weer lekker op z'n b2s gedaan, terwijl het toch wel een sterk concept is dat best zou kunnen uitverkopen.


Ze maken best veel reclame, daar ligt het niet aan. De datum echter is wel ongelukkig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2018 18:14 
 
Hardtraxx Addict

Even voor de duideijkheid, is dit de line-up tot nu toe?

Audiotricz
Bass Modulators
Atmozfears
Noisecontrollers
Noisecontrollers: Attack Again
NCBM
Allstvrs (?)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2018 18:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Uniforce schreef:
Even voor de duideijkheid, is dit de line-up tot nu toe?

Audiotricz
Bass Modulators
Atmozfears
Noisecontrollers
Noisecontrollers: Attack Again
NCBM
Allstvrs (?)


Ja, allstvrs staan er inderdaad ook :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2018 22:03 
 
Hardtraxx Crew

Afbeelding

Devin Wild 1e special guest dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2018 14:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heeft iemand enig idee wie hierbij de MC gaat zijn? Kan het nergens vinden :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2018 14:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

JarneNL schreef:
Heeft iemand enig idee wie hierbij de MC gaat zijn? Kan het nergens vinden :huh:


Lekker zo laten, geen MC is wat mij betreft helemaal prima. Maar als er dan toch een MC moet komen mag van mij Tellem of Dash wel een keertje :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2018 15:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zou MC DL wel chill vinden
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2018 15:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Of Da syndrome. Altijd lachen met die kerel hahah. Alleen jammer dat hij al Reactivate staat
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2018 17:48 
 
Hardtraxx Crew

Spirit Of Hardcore zal dit afsluiten volgens Atmozfears in de nieuwe SOH podcast :P
Devin Wild ook confirmed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2018 18:42 
 
Hardtraxxer

MYTZE schreef:
Spirit Of Hardcore zal dit afsluiten volgens Atmozfears in de nieuwe SOH podcast :P
Devin Wild ook confirmed.


Noisecontrollers vroeg pas of hij een nieuwe hardcore plaat zou gaan maken. Zou tof zijn als die gedropt wordt :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2018 17:00 
 
Hardtraxx Addict

Devin Wild zat ik al op te hopen. Vind Attack Again wel leuk, alleen was bijvoorbeeld een classic set van Atmozfears 10 keer zo speciaal. Platen als What It's Like, Hypnotika, Living For The Future en ga zo maar door, zou ik nog zo graag een keer willen horen. :cry: :loving:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten