Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2011 15:52 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Ik heb uiteindelijk ook nog best veel HT'ers gezien, alleen de meeting zelf was niet echt een succes :P
Wel grappig dat ik Auke bij toeval ontmoette, we zaten een beetje te lullen bij de bar zonder dat ik wist dat ie ook op HT zat xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2011 18:53 
 
Hardtraxx Newbie

Ohh was zo'n mooi feestje :) Check dit nummertje trouwens.. Nieuw nummer van tatanka? :)
Sorry voor het slechte film werk :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2011 19:58 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ja top feestje mensen! Pommer nog ff met je staan lullen ;) Chukkels op 't laatst nog lekker los zien gaan... haha was wel geinig.
De avond was voor mij vooral geslaagd vanwege de diversiteit! Lekker van zaal naar zaal gewandeld. Iedere keer weer aangenaam verrast door de lekkerheid van die italiaanse kicks... The R3bels waren, naar mijn idee heerlijk aant draaien, mixte miss n btje sloom in, maar voor de rest zijn de platen zo fucking lekker dat t me niet zo veel kan schelen wat ze doen! A-lleen-maar los gaan :D

En ja Crypsis... <3 van die gozer! Toen ie Strike en Torture erop legte heb ik genoeg calorieën verbrand voor een heel jaar :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2011 19:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

sk1ppybeta schreef:
Ohh was zo'n mooi feestje :) Check dit nummertje trouwens.. Nieuw nummer van tatanka? :)
Sorry voor het slechte film werk :p

Dat is Africa, idd een nieuwe nummer van Tatanka. Hij heeft nog paar nieuwe nummers gedraaid van zichzelf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2011 20:02 
 
Hardtraxxer

Kan iemand me vertellen hoe het allerlaatste nr van crypsis heette? lag vrij dicht tegen hardcore aan
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2011 20:05 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Q-Dominic schreef:
Kan iemand me vertellen hoe het allerlaatste nr van crypsis heette? lag vrij dicht tegen hardcore aan


http://www.youtube.com/watch?v=sTK4g8p11w4 volgens n maatje van me!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2011 20:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klopt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2011 20:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die Africa klinkt echt te lekker! Die wil ik echt nog eens live horen! Euforie in die track zeg!

mr_vertigo schreef:
Q-Dominic schreef:
Kan iemand me vertellen hoe het allerlaatste nr van crypsis heette? lag vrij dicht tegen hardcore aan


http://www.youtube.com/watch?v=sTK4g8p11w4 volgens n maatje van me!

Klopt, die herinner ik me maar al te goed. Laastste voor de interuptie was Chain Reaction & Crypsis - Before The Storm.
Ergens halverwege was ook een track met een kick waarvan ik echt alleen maar WOOOOOOOOOWWW kon zeggen. Bi-zar.

Pommer schreef:
Khadber schreef:
Pommer schreef:
Hoe is het met je teen :P

Er zit een blaar op mijn kleine teen. Hoe ik dat voor elkaar heb gekregen weet ik niet, maar het is een primeur voor mij! Het handbalt in ieder geval niet fijn na 1.5 uur slaap, net zoals kramp en dergelijke.


Moest je vandaag nog handballen :oh: ik zou echt niet in staat zijn om enige fysieke inspanningen te doen na zo'n feest, lig altijd maar dood in de bank de day after :P

Tja, beloofd is beloofd he. ;) Is ook wel erg lekker om al het luie zweet eruit te werken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2011 20:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heerlijk feestje, echt boven verwachting goed bevallen. Was aan het begin van de avond bang dat het mis ging omdat ik last had aan me rug, maar die pijn was opeens met de noorderzon verdwenen, hard kunnen losgaan en prima kunnen vermaken. :D Het begin van The R3bels vond ik aardig, maar daarna vond ik het best wel tegenvallen op een of andere manier ,en dat mixwerk is ook niet echt om naar huis te schrijven, zelfs mij viel het op terwijl ik er nooit heel erg oplet normaal. Dus ik ben naar Brennan Heart gegaan tijdens het laatste deel van The R3bels, omdat ik het ff helemaal gehad het met de warmte daar. Ik moet zeggen dat ik heel aangenaam verrast was toen ik aan kwam lopen bij BH, stond er echt van te kijken, ik hoorde het Hard Bass anthem, Extreme Loudness, Son of Torture, en Contdown (wat een geweld), hij was echt geweldig bezig op dat moment. Maar helaas kwam daarna weer vooral de gebruikelijke zooi aan de orde, en Khadber, dat was volgens mij net nadat ik tegen jou zei dat BH zo goed bezig was en jij toen ook ging kijken. :P The Pitcher was zoals altijd ook erg leuk, vooral die nieuwe platen Kick It To Da Bone en dat anthem voor Last World festival, die gaan zo lekker live! Wildstylez verraste me ook erg positief, hij zette toch wel een lekker vernieuwend lijstje neer, in ieder geval niet dat lijstje wat iedereen wel al kan dromen. Toen de verrassing die ze voor ons hadden, ik dacht dat het NC ging zijn maar het was dus Headie, wel leuk natuurlijk maar niet meer dan dat. Toen was het tijd voor de act van de avond voor mij, Crypsis. Ja... wat kan je daar van zeggen, de euforie was heel gauw verdwenen. :worship: Er kwam toch nog aardig wat spul voorbij wat ik niet herkende. Maar voor de rest was het weer een grote ragset! Op Feel the Rythem na, waar kwam die opeens vandaan dan. :huh:

Heel wat HT'ers gesproken, ook nog tijdje flink staan beuken met sommigen. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2011 22:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ook maar eens een verslagje typen.

Kwam om ongeveer 10 over 10 binnen, meteen bij Max Enforcer naar binnen gestormd voor Pulse Protraction (Warptool Mix), een track waar ik heel erg op gehoopd had. Daarna eventjes met Waverider gepraat, erg gezellig! Vervolgens muntjes halen en me concentreren op de Max Enforcer set. Veel SAIFAM-spul, Digital Age en TiLLT gehoord, daar ben ik altijd erg over te spreken. Aan het einde van de set Geck-o tegen gekomen en een hele tijd mee staan praten. Gezellige kerel! Max Enforcer draaide onder andere Ombrello Maledetto, Be As One, Dilemma, een aantal nieuwe TiLLTs, Give It Up en een aantal oudere tracks waaronder FTS.

Daarna Coone. Veel albumwerk, zoals eigenlijk wel verwacht. met DWX een echte floorfiller te pakken. Buiten zijn albumwerk wat nieuwe Psyko Punkz gehoord alsmede The Message Is Hardstyle en wat nieuwe Coone-achtige platen. Ook Evolutionz refix kwam langs. Eigenlijk wel een vermakelijk setje. Deed wat het moest doen! Helaas niet de tweede climax van Crossin' Over gedraaid, maar vond dat eigenlijk maar een smetje op zijn set. Leuk om te zien dat Coone ook een vaste voet in Nederland zet qua populariteit.

Brennan Heart had ik niet zo veel trek in, dus naar The R3bels vertrokken. Ik vond allereerst de sfeer in de Italian Hardstyle-zaal heel erg jammer. Er was een hoog van de kaart gehalte, de tracks waren al vrij hard en The R3bels hadden moeite om platen normaal in elkaar over laten lopen. Dit werd met regelmaat pijnlijk duidelijk. Mijn vermoedne klopte een beetje: R3bels-tracks zijn vet, maar niet voor een hele set lang. Ik ben daar toen wat gaan eten. Hoogstaand was het niet, maar het werkte goed. Daarna toch maar, op aanraden van verschillende mensen waaronder wesley93, maar eens bij Brennan Heart te gaan kijken. De sfeer was goed, de muziek niet heel bijzonder. Audiometric gehoord en een aantal andere, minder interessante Brennan Heart tracks.

Daarna The Pitcher. Wat kan deze gast heerlijk draaien. Zijn overgangen waren niet super spectaculair ofzo, maar ritmisch klopten ze en zijn set blonk uit in diversiteit. Van Part Of The Hard Remix tot Ghoulish Delight tot eigen Pitcher-tracks waaronder Kick It To The Bone, Last World Anthem, die ID van Qountdown. Het publiek kon zijn set heel goed oppakken. Dat deed zijn set echt heel veel recht toe. Op een gegeven moment werd er misschien iets TE fanatiek opgebouwd en haakte het publiek een klein beetje af. Was echter wel heel fijn om al die fusion-knallers te horen!

Vervolgens Wildstylez. Ik was bang voor een inkakmomentje, maar dit viel reuze mee. Opende met Rematch, verder onder andere Into The Light, Give It Up, Back 2 Basics en ander leuk spul als het Defqon anthem gehoord. De set werd stilgelegd en Headhunterz kwam er gezellig bij. Het begon allemaal een beetje voorspelbaar met Psychedalic Sunshine en die edit van From Within. De sfeer was echter onmetelijk goed en echt retegezellig! Daarna kwam eigenlijk een beetje het onverwachte: On The Go, Son Of Torture, Alpha Twins - Let It Go, The Haunter Of The Dark en andere regelrechte beukplaten werden afgewisseld met publiekstrekkers als Atrocious. Eigenlijk de beste set die ik gezien heb!

Tot slot Crypsis. Ik kon lang niet alle tracks plaatsen, maar wat een gigantisch geweld kwam daar vandaan zeg! Eigenlijk zo goed als iedere nieuwe Crypsis-track gehoord met hier en daar een afwisseling als The New Shit en Feel The Rhythm (was niet misplaatst in die set qua kicks). Van voor tot achter genoten, de blaar op mijn voet en de vermoeidheid begonnen aan het eind van zijn set toch wel een rol te spelen. Wel ontzettend genoten van alle snoeiharde kicks die langskwamen. Ook die tracks met Thera, die ik niet super vond, gingen daar echt kei en keihard!
Heb tijdens Crypsis nog kort met Headhunterz gesproken. Wat is dat een aardige gast zeg!

Plus en min:
+ Sets. De meeste sets waren gewoon dik in orde
+ Headhunterz vs. Wildstylez. Beste set, paste in de avond qua hardheid en zorgde voor een supersfeer
+ Lichtshow. Zwaar in orde met oa 4 Full Color lasers.
+ Geluid: In de main zwaar in orde, in de IH zaal acceptabel.
+ Weer aardig wat gezellige mensen gesproken

- The R3bels was toch wat in verwachtte en dat was helaas niet super.
- De ontzettende hitte in de main. Ik ben halverwege de avond op water overgestapt om niet compleet uit te drogen.
- Het van de kaart gehalte in de IH-zaal was echt buitensporig. Dat je een beetje op hebt prima, maar er stonden gasten bij die helemaal nergens meer op leken, behalve op een hoopje ellende.

En tot slot:
http://yfrog.com/hs7frygj
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2011 22:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Headhunterz is zich dus weer omhoog aan het krabbelen bij het raw publiek. Wel respect dan voor hem!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2011 22:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:


Met zn 'haattraxx' :lol:
Zei tie nog wat over HT dan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2011 22:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:

Bangelijke foto :lol: :thumbsup:
Toen ik die tot slot en die link naar een foto zag had ik ineens al een vermoeden dat het een foto met Heady ging zijn :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2011 22:36 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Had em al gezien maar wat een bazenfoto haha xd :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2011 23:21 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hoor de laatste tijd wel vaker dat HHZ hardere platen aan het draaien is. Probeert ie een wit voetje te halen bij de "liefhebbers" ofzo? :P
Vind het wel netjes van hem, zeker als het later op de avond is en er eigenlijk wel vraag naar hardere hardstyle is. Heel veel DJ's hebben er namelijk schijt aan en draaien gewoon hun eigen hitjes. Geeft toch aan dat deze man niet helemaal achterlijk is als het om draaien gaat (jammer, had ie op Defqon 2009 ook moeten doen :( )
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2011 23:22 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Khadber schreef:

Nu word je van HT gebanned! :P

Goede vraag ook, heeft Willem nog iets over HT gezegd?
Leuk verslag verder. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2011 23:26 
 
Artiest

Khadber schreef:
Aan het einde van de set Geck-o tegen gekomen en een hele tijd mee staan praten.

Was gezellig! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2011 23:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Hoor de laatste tijd wel vaker dat HHZ hardere platen aan het draaien is. Probeert ie een wit voetje te halen bij de "liefhebbers" ofzo? :P
Vind het wel netjes van hem, zeker als het later op de avond is en er eigenlijk wel vraag naar hardere hardstyle is. Heel veel DJ's hebben er namelijk schijt aan en draaien gewoon hun eigen hitjes. Geeft toch aan dat deze man niet helemaal achterlijk is als het om draaien gaat (jammer, had ie op Defqon 2009 ook moeten doen :( )

Valt mij ook op.
Vind het wel een zeer aangename verandering! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2011 23:35 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Wild MF's draaiden trouwens ook nog Front 2 Back :worship: wat een ontiegelijk harde kicks als je ze live hoort :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2011 09:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Denk ook dat hhz zijn album zeker nummers voor liefhebbers gaat hebben. Telkens als hij weer ergens heeft gedraaid (na btb, euphoria) gaat hij de studio in met veel inspiratie door de nr's die hij gedraaid heeft.

We gaan nog verbaast worden. Of hij fuckt met ons :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2011 10:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

p-stylez schreef:
We gaan nog verbaast worden. Of hij fuckt met ons :D


Whaha :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2011 10:22 
 

Als HHZ de lijn vast kan houden die ie nu inzet.. doet hij het goed... en maakt ie een goeie comeback wss
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2011 13:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mrazura schreef:
Chukkels schreef:
Trouwens, wie heb ik hier vandaan nou allemaal gezien en gesproken? Van de meeste weet ik het nog wel, maar van een aanval ben ik gewoon de username vergeten haha. Ook zoveel nieuwe mensen ontmoet ^^


Ben je me nu al vergeten? :cry:

Het is meestal zo dat ik de mensen met wie ik gesproken heb nog wel herken, maar de username gewoon vergeten ben omdat ik zoveel nieuwe mensen spreek op een feest. Dan vergeet je wel eens een naam. Jou wist ik overigens nog wel ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2011 16:05 
 
Hardtraxx Newbie

Wat een feest!! helemaal top! Bedankt jij met je losse veter :P was erg gezellig
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2011 16:37 
 
Hardtraxx Elite

Echt een topfeest! Perfecte sfeer, leuke mensen!
Ohja chukkels... Je moet in het vervolg niet zo arrogant kijken, daar word je niet echt knapper op. ^^
Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten