Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2011 16:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Millard Fillmore schreef:
Echt een topfeest! Perfecte sfeer, leuke mensen!
Ohja chukkels... Je moet in het vervolg niet zo arrogant kijken, daar word je niet echt knapper op. ^^

Haha :P

Hoe laat was dat? Zal vast niet in het begin zijn geweest xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2011 17:09 
 
Hardtraxx Elite

Chukkels schreef:
Millard Fillmore schreef:
Echt een topfeest! Perfecte sfeer, leuke mensen!
Ohja chukkels... Je moet in het vervolg niet zo arrogant kijken, daar word je niet echt knapper op. ^^

Haha :P

Hoe laat was dat? Zal vast niet in het begin zijn geweest xd


Dat was vrij laat inderdaad, ik denk dat ik wel weet hoe dat kwam :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2011 17:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Millard Fillmore schreef:
Chukkels schreef:
Millard Fillmore schreef:
Echt een topfeest! Perfecte sfeer, leuke mensen!
Ohja chukkels... Je moet in het vervolg niet zo arrogant kijken, daar word je niet echt knapper op. ^^

Haha :P

Hoe laat was dat? Zal vast niet in het begin zijn geweest xd


Dat was vrij laat inderdaad, ik denk dat ik wel weet hoe dat kwam :D

Zal wel iets met Headhunterz te maken hebben xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2011 23:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kaarr01 schreef:
Wat een feest!! helemaal top! Bedankt jij met je losse veter :P was erg gezellig

Jij bedankt voor het strikken nog haha!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2011 10:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Ook maar eens een verslagje typen.

Kwam om ongeveer 10 over 10 binnen, meteen bij Max Enforcer naar binnen gestormd voor Pulse Protraction (Warptool Mix), een track waar ik heel erg op gehoopd had. Daarna eventjes met Waverider gepraat, erg gezellig! Vervolgens muntjes halen en me concentreren op de Max Enforcer set. Veel SAIFAM-spul, Digital Age en TiLLT gehoord, daar ben ik altijd erg over te spreken. Aan het einde van de set Geck-o tegen gekomen en een hele tijd mee staan praten. Gezellige kerel! Max Enforcer draaide onder andere Ombrello Maledetto, Be As One, Dilemma, een aantal nieuwe TiLLTs, Give It Up en een aantal oudere tracks waaronder FTS.

Daarna Coone. Veel albumwerk, zoals eigenlijk wel verwacht. met DWX een echte floorfiller te pakken. Buiten zijn albumwerk wat nieuwe Psyko Punkz gehoord alsmede The Message Is Hardstyle en wat nieuwe Coone-achtige platen. Ook Evolutionz refix kwam langs. Eigenlijk wel een vermakelijk setje. Deed wat het moest doen! Helaas niet de tweede climax van Crossin' Over gedraaid, maar vond dat eigenlijk maar een smetje op zijn set. Leuk om te zien dat Coone ook een vaste voet in Nederland zet qua populariteit.

Brennan Heart had ik niet zo veel trek in, dus naar The R3bels vertrokken. Ik vond allereerst de sfeer in de Italian Hardstyle-zaal heel erg jammer. Er was een hoog van de kaart gehalte, de tracks waren al vrij hard en The R3bels hadden moeite om platen normaal in elkaar over laten lopen. Dit werd met regelmaat pijnlijk duidelijk. Mijn vermoedne klopte een beetje: R3bels-tracks zijn vet, maar niet voor een hele set lang. Ik ben daar toen wat gaan eten. Hoogstaand was het niet, maar het werkte goed. Daarna toch maar, op aanraden van verschillende mensen waaronder wesley93, maar eens bij Brennan Heart te gaan kijken. De sfeer was goed, de muziek niet heel bijzonder. Audiometric gehoord en een aantal andere, minder interessante Brennan Heart tracks.

Daarna The Pitcher. Wat kan deze gast heerlijk draaien. Zijn overgangen waren niet super spectaculair ofzo, maar ritmisch klopten ze en zijn set blonk uit in diversiteit. Van Part Of The Hard Remix tot Ghoulish Delight tot eigen Pitcher-tracks waaronder Kick It To The Bone, Last World Anthem, die ID van Qountdown. Het publiek kon zijn set heel goed oppakken. Dat deed zijn set echt heel veel recht toe. Op een gegeven moment werd er misschien iets TE fanatiek opgebouwd en haakte het publiek een klein beetje af. Was echter wel heel fijn om al die fusion-knallers te horen!

Vervolgens Wildstylez. Ik was bang voor een inkakmomentje, maar dit viel reuze mee. Opende met Rematch, verder onder andere Into The Light, Give It Up, Back 2 Basics en ander leuk spul als het Defqon anthem gehoord. De set werd stilgelegd en Headhunterz kwam er gezellig bij. Het begon allemaal een beetje voorspelbaar met Psychedalic Sunshine en die edit van From Within. De sfeer was echter onmetelijk goed en echt retegezellig! Daarna kwam eigenlijk een beetje het onverwachte: On The Go, Son Of Torture, Alpha Twins - Let It Go, The Haunter Of The Dark en andere regelrechte beukplaten werden afgewisseld met publiekstrekkers als Atrocious. Eigenlijk de beste set die ik gezien heb!

Tot slot Crypsis. Ik kon lang niet alle tracks plaatsen, maar wat een gigantisch geweld kwam daar vandaan zeg! Eigenlijk zo goed als iedere nieuwe Crypsis-track gehoord met hier en daar een afwisseling als The New Shit en Feel The Rhythm (was niet misplaatst in die set qua kicks). Van voor tot achter genoten, de blaar op mijn voet en de vermoeidheid begonnen aan het eind van zijn set toch wel een rol te spelen. Wel ontzettend genoten van alle snoeiharde kicks die langskwamen. Ook die tracks met Thera, die ik niet super vond, gingen daar echt kei en keihard!
Heb tijdens Crypsis nog kort met Headhunterz gesproken. Wat is dat een aardige gast zeg!

Plus en min:
+ Sets. De meeste sets waren gewoon dik in orde
+ Headhunterz vs. Wildstylez. Beste set, paste in de avond qua hardheid en zorgde voor een supersfeer
+ Lichtshow. Zwaar in orde met oa 4 Full Color lasers.
+ Geluid: In de main zwaar in orde, in de IH zaal acceptabel.
+ Weer aardig wat gezellige mensen gesproken

- The R3bels was toch wat in verwachtte en dat was helaas niet super.
- De ontzettende hitte in de main. Ik ben halverwege de avond op water overgestapt om niet compleet uit te drogen.
- Het van de kaart gehalte in de IH-zaal was echt buitensporig. Dat je een beetje op hebt prima, maar er stonden gasten bij die helemaal nergens meer op leken, behalve op een hoopje ellende.

En tot slot:
http://yfrog.com/hs7frygj


Prettig kennis gemaakt te hebben man! :D
Moest wel eerst even nadenken, haha!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2011 13:58 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Hopelijk komt de aftermovie lekker snel! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2011 14:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Misschien sta ik wel op de aftermovie, stond best vaak vol in beeld toen ze aant filmen waren. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2011 15:09 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

93Wesley93 schreef:
Misschien sta ik wel op de aftermovie, stond best vaak vol in beeld toen ze aant filmen waren. :P


Ja, maar welke camera was het? Ik zag een gast rondlopen, maar die filmde naar mijn idee niet. Maar kzag ook iemand rondlopen met een mooi cameratje, alleen hij leek niet echt iemand van de crew te zijn of zo...
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2011 15:22 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

ik heb geen camera gezien? alleen een fucking lekkere fotografe van partyflock :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2011 15:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mr_vertigo schreef:
93Wesley93 schreef:
Misschien sta ik wel op de aftermovie, stond best vaak vol in beeld toen ze aant filmen waren. :P


Ja, maar welke camera was het? Ik zag een gast rondlopen, maar die filmde naar mijn idee niet. Maar kzag ook iemand rondlopen met een mooi cameratje, alleen hij leek niet echt iemand van de crew te zijn of zo...

Tijdens The Pitcher rechtsvooraan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2011 17:24 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

ojah gingen die bewakers bij jullie ook nog ff schooien voor een fooitje? :') ik ga ze 20 cent haha :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2011 17:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2011 17:36 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Iemand een idee wat dat laatste nummer is?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2011 17:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Iemand een idee wat dat laatste nummer is?

Ik weet wel dat hij gedraaid is die avond want hij is heel herkenbaar. Maar kan me niet meer herinneren door wie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2011 17:57 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

niet een hele bijzondere aftermovie maarja, was wel een vet feestje :D
laatste nummer is volgens mij een nieuwe van the pitcher
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2011 20:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
ojah gingen die bewakers bij jullie ook nog ff schooien voor een fooitje? :') ik ga ze 20 cent haha :P


Dat vond ik idd 1 van de minpunten.. bij normale uitgaansgelegenheden ok... maar B2S moet dit niet willen op één van hun feesten! Ik mocht zelfs mijn sprite niet mee naar buiten, dus van mij kregen ze geen rooie cent!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2011 20:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vond de bewaking anders best wel chill maar dat schooien op het einde hoeft nou ook weer niet. Trouwens net nadat ik gefouilleerd was waren er 2 meisjes achter mij die er uit zagen als net 16 hooguit, bewaker vroeg of ze ID bij hadden, ze antwoorde nee, de bewaker zei gewoon loop maar door. Zo makkelijk gaat het dus als meisjes zijnde. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2011 21:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

http://partyflock.nl/photo/653901.html

Hij is weer mooi :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2011 22:57 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Khadber je staat volges mij op de b2s site, foto 107 :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2011 07:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mogen we weer terug? :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2011 08:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Khadber je staat volges mij op de b2s site, foto 107 :P

Scherp! Was dan tijdens Coone gok ik, toen stond ik iets van 10 min helemaal vooraan. Ziet er niet heel chic uit, maar vooruit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2011 13:33 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Brainweavers schreef:
Pommer schreef:
ojah gingen die bewakers bij jullie ook nog ff schooien voor een fooitje? :') ik ga ze 20 cent haha :P


Dat vond ik idd 1 van de minpunten.. bij normale uitgaansgelegenheden ok... maar B2S moet dit niet willen op één van hun feesten! Ik mocht zelfs mijn sprite niet mee naar buiten, dus van mij kregen ze geen rooie cent!


Was op Loudness ook al :x Wat een bizarre trend, het is toch niet een discotheek waar we heen gaan, zelfs commentaar aan het geven als je niks gaf toen :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2011 13:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En het betalen voor de WC's, wat een afzetterij :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2011 15:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DarkBeatz schreef:
Was op Loudness ook al :x Wat een bizarre trend, het is toch niet een discotheek waar we heen gaan, zelfs commentaar aan het geven als je niks gaf toen :mad:


Wat belachelijk, gebeurt hier in discotheken gelukkig ook niet, die gasten krijgen toch loon >.<

Best wel spijt dat ik niet ben geweest, maar als ik was gegaan zou ik een uur moeten wachten op de eerste trein terugnaar Eindhoven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2011 17:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Moesten wij ook hoor, en door allerlei vertraging waren we ruim 5 uur onderweg terug naar huis. Je moet er wat voor over hebben hé.
Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten