Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2011 21:19 

Hardtraxx Veteran

Nu onderweg met m'n homies nazale en Marino! Born 2 bounce
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2011 00:17 

Hardtraxx Veteran

drukke meeting zeg! 5 man haha. Wat een Kuttent is het trouwens. Straalt niks uit. Stage is wel mooi en geluid is prachtig! Max draaide heerlijk. Harde opener. Nu coone... Tja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2011 00:18 

Donateur

Chukkels schreef:
drukke meeting zeg! 5 man haha. Wat een Kuttent is het trouwens. Straalt niks uit. Stage is wel mooi en geluid is prachtig! Max draaide heerlijk. Harde opener. Nu coone... Tja.

Ga is feesten ^^ THE rebels draaien ook
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2011 02:36 

Hardtraxxer

roberttt schreef:
Chukkels schreef:

Ga is feesten ^^ THE rebels draaien ook

God o god wat mixen die traag zeg, leuke plaatjes. Maar daar is het ook wel bij gezegd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2011 06:17 

Bierkoning

zoo ik leef ook nog :D ben al thuis haha, de groep wou om half6 al weg :( noujah ik heb iig echt een topfeest gehad, het overtrof toch wel m'n verwachtingen!
tjah over the r3bels, erg zonde dat ze niet kunnen mixen want de tracks zijn wel erg vet live

morgen mss een uitgebreider verslag, nu geen zin in :P

en ook de HT'ers bedankt voor de gezellige nacht ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2011 06:23 

Hardtraxxer

Zeker met dank aan de Hardtraxxers een heel prima feest gehad! Dank jullie wel mannen! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2011 06:26 

Hardtraxx Veteran

Euphoria: warm, maar bizar gezellig! Zo hard losgegaan. Helden vd avond: Wildstyez (& Headhunterz), The Pitcher, Coone & Max Enforcer. Crypsis ook een puike job en Brennan Heart was een heel stuk gezelliger dan The R3bels, die live eigenlijk heel erg teleurstellen.

Verschrikkelijk veel mensen niet normaal van de kaart gezien. Kan gewoon niet.

Uitgebreider verslag als ik terug ben uit dromenland en heb gesport.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2011 06:45 

Hardtraxx Veteran

wat een topfeest, wat werd er heerlijk gedraaid. Ik ben trouwens blij dat HeadhunterZ kwam, want dat had ik snel gezien waardoor ik naar wild mofo's ging. Wat een heldenset was dat zeg! Waarom sloten ze niet zo af op Hard Bass? Laatste half uur alles boven de 155 BPM met als toppunten psycho, how much can you take op 165! Alsof dat niet genoeg was ook nog ff de 200BPM track en afsluiten met yellow minute. Echt een top set.
Maandag waarschijnlijk een uitgebreid report aangezien ik zo eerst ga slapen en daarna op moet voor de bekerfinale.
Was super gezellig met alle Hardtraxxers en de rest. Top jongens!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2011 07:40 

Hardtraxx Addict

tat&zat! :worship:
wat zette die een heerlijke set van 3 uur neer zeg! Helemaal kapot gegaan, zo genoten!
En wat een sfeertje, onwijs gezellig en idd heel veel mensen vd kaart gezien.
Met psycho nog heeel ff met paar HT'ers lopen rossen, herkende alleen chukkels :p
was iig een top feest, ging mijn verwachtingen te boven!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2011 08:14 

Hardtraxxer

En weer thuis, was lekker feestje! Begin wat moeite om in te komen, was om 22uur nog totaal geen sfeer, dus aantal uurtjes nog beetje verveeld zogezegd. Later op dat avond werd dat veel beter, dus zeker top vermaakt.
Ennuh, later meer.

Over en sluiten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2011 09:13 

Hardtraxx Veteran

Veel nummers vielen in de herhaling. Het nummer uit de decibel trailer heb ik geloof ik 4 keer gehoord. Heb me goed vermaakt zelfs tijdens coone en brennan heart. Headhunterz was een vervelende verassing zoals chukkels al zei :$ die hitte op het begin was trouwens dodelijk leek silverdome wel haha. Ook was de eet stand uur eerder dicht ofzo beetje jammer. Crypsis :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2011 09:22 

Hardtraxx Veteran

Ook thuis, was mooi feestje :cool: Ook wel weer een heleboel van de Hardtraxx mannen gezien :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2011 12:06 

Hardtraxx Veteran

Zo, weer helemaal fris en fruitig, 2 uurtjes slaap mee kunnen pakken en nu op naar de bekerfinale :D
Foto's van de nacht staan online op m'n PF: Chukkels ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2011 13:25 

Hardtraxx Veteran

Zoow we zijn weer ontwaakt! Was een erg geslaagde avond. We kwamen halverwege max enforcer binnen stappen. Lekker rustig in de zaal en Kelly draaide een prima openingssetje. Daarna kwam Coone die lekker vrolijk begon, was ik op dat moment erg voor in de stemming :-). Na een tijdje een joint opgestoken en daarna nonstop met een bigsmile rondgelopen! Erg leuk moment was with or without you. Ook aardig wat leuke nieuwe nummertjes gehoord waarvan ik de titels alweer kwijt ben ( hoe komt dat? :-D ). Mixwerk van coone was loepzuiver, die man kan echt goed draaien! Toen ff bij THE rebels gaan kijken maar dat viel vies tegen. Het wordt hoog tijd dat maxter zijn autistische vriendje voortaan thuis laat want die gast met die bril kan echt niet mixen, dramatisch gewoon. Geluid was ook minder in de 2e zaal dus al snel gingen we terug naar de main zaal vor BH. Die draaide een stuk leuker dan normaal met o.a. Een hardbass mashup en aardig wat andere, gevarieerde nummers. Leuke set. Jammer dat hij zo nodig de fancyboy uit moet hangen, net doen alsof hij vanalles op z'n mixer doet terwijl hij echt nergens aan draait. Mixen kan die nog steeds niet trouwns. Tat en zat met hun 'remember' set was ook leuk! Alle oude klappers gehoord zoals skleroxx, scary track enz. Daarna wildstylez die later bezoek kreeg van hhz, dit viel me ook niet tegen, hhz draaide zelfs haunter of THE dark en Son of torture en nog wat lompe shit, dikke prima voordat tijdstip. Crypsis deed met de afsluiting gewoon wat hij moest doen: beuken. Strike, nackt enz. Gas erop!!! Op Et einde ging het wel vies hard met pattern 2, darkness is calling me en if all fails.
Al met al geslaagde avond met over Et algemeen leuke sets en sfeer. Jammer dat het geluid zo wisselvallig was maar verder weinig noemenswaardige minpunten. Ook nog een poosje met khadber gepraat, leuke discussie over THE message is hardstyle gehad haha! Nu maar eens bij m'n moeder in de tuin uitgaren. Gegroet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2011 13:28 

Bierkoning

hoezo was hhz een vervelende verrassing? hij draaide juist dikke platen als Haunter Of The Dark & The New Shit :worship:
maar wild mf's was idd dik, maar me groep wou naar the pitcher toe helaas, maar daar had ik het ook al gauw naar me zin met thugz, dominator remix e.a. :D
kvind die nieuwe tracks alleen niet zo dik van em
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2011 13:57 

Hardtraxx Veteran

valt nog steeds in het niets met wat tat & zat draaiden. Dat was echt een bazenset :D
en verdomme het is hier buiten in de zon nog warmer als in central studios xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2011 14:47 

Hardtraxxer

ik heb the new shit niet gehoord hoor bij Wildstylez en Headhunterz.. Maar ik vond het echt vet! het begon al met Son of torture.. en toen Haunter of the dark! dat had ik nooit verwacht!

Een minpunt was wel dat ik sommige nummers 3 keer voorbij heb horen komen! Eigelijk moet iedere DJ van te voren een lijst krijgen met nummers die tot dan toe al gedraaid zijn!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2011 14:53 

Hardtraxx Veteran

Trouwens, wie heb ik hier vandaan nou allemaal gezien en gesproken? Van de meeste weet ik het nog wel, maar van een aanval ben ik gewoon de username vergeten haha. Ook zoveel nieuwe mensen ontmoet ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2011 14:55 

Hardtraxx Veteran

Het is maar wat je wou. Headhunterz & Wildstylez draaiden namelijk onder andere Son Of Torture, Haunter Of The Dark, A2 - Let It Go en andere best wel harde platen. Je had die sfeer moeten proeven.. Zo ongelofelijk gezellig, echt niet normaal! Tijdens The R3bels in die IH zaal was de sfeer echt ver te zoeken. Vooraan stond iedereen zo strak als wat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2011 15:12 

Hardtraxxer

Was een geslaagd feestjes.

We kwamen binnen met maxi die een lekkere aan het draaien was, daarna maar zo'n hello kitty (wtf) stempel gehaald om naar de wc te gaan.
Coone verrastte me heel erg positief en hij draaide ook nog eens lekker vlot door. maar wij kwamen natuurlijk voor the r3bels. Die nummers van hun zijn echt bazen platen, maar wat die lui achter de draaitafels aan het doen waren leek nergens op. Er zaten echt een aantal gruwelijke fouten in en waarom met een plaat aflsuiten die je al hebt gedraaid :/
Gelukkig dat Tatanka en zatox het daarna over een andere boeg gooide. Lekker oude platen met de huidige tracks :thumbup:

Ik ben een goot wildstylez fan, dus maar even naar zijn zetje gegaan, hij opende met TnT re-matched wat toch wel een lekkere plaat is. Daarna ben ik alles een beetje kwijt geraak, ik geloof dat ik nog een nieuw nummer van de man hoorde voordat Willem er bij kwam staan. Wat die man de laatste tijd heeft weet ik ook niet, maarhij gooit de ene dikke track na de andere erop :D

Crypsis deed gewoon waar hij het beste in is, alleen heb ik helemaal zip met die vent omdat ik alles eendemnsionaal vind, en in de kleine zaal werd toch echt lekkerder afgesloten..

Terugweg een lift gekregen dus niet op utrecht CS hoeven wachten :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2011 15:29 

Bierkoning

Khadber schreef:
Het is maar wat je wou. Headhunterz & Wildstylez draaiden namelijk onder andere Son Of Torture, Haunter Of The Dark, A2 - Let It Go en andere best wel harde platen. Je had die sfeer moeten proeven.. Zo ongelofelijk gezellig, echt niet normaal! Tijdens The R3bels in die IH zaal was de sfeer echt ver te zoeken. Vooraan stond iedereen zo strak als wat.

Hoe is het met je teen :P

De sfeer was idd goed in de euphoria zaal, al was ie in de IH zaal ook wel goed als je een beetje linksachteraan stond ;)
Maarja het ging wel goed los jah daar vooraan :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2011 15:30 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:

Er zit een blaar op mijn kleine teen. Hoe ik dat voor elkaar heb gekregen weet ik niet, maar het is een primeur voor mij! Het handbalt in ieder geval niet fijn na 1.5 uur slaap, net zoals kramp en dergelijke.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2011 15:32 

Bierkoning

Khadber schreef:
Pommer schreef:

Er zit een blaar op mijn kleine teen. Hoe ik dat voor elkaar heb gekregen weet ik niet, maar het is een primeur voor mij! Het handbalt in ieder geval niet fijn na 1.5 uur slaap, net zoals kramp en dergelijke.

Moest je vandaag nog handballen :oh: ik zou echt niet in staat zijn om enige fysieke inspanningen te doen na zo'n feest, lig altijd maar dood in de bank de day after :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2011 15:37 

Hardtraxx Addict

Damn, ik heb wel wat gemist zo te lezen. :( Wel nice dat jullie het naar de zin hebben gehad! Ik voelde me echt te kapot om weer een nachtje te stampen. :P En dat het zo heet was is dan maar een troost voor mij, want daar heb ik meestal wel een hekel aan, haha.

Chukkels schreef:
Zo, weer helemaal fris en fruitig, 2 uurtjes slaap mee kunnen pakken en nu op naar de bekerfinale :D
Foto's van de nacht staan online op m'n PF: Chukkels ^^

Ik heb jou wel als vriend staan op PF, maar ik krijg het niet voor mekaar om die foto's te bekijken. Hoe werkt dat op PF? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2011 15:44 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Trouwens, wie heb ik hier vandaan nou allemaal gezien en gesproken? Van de meeste weet ik het nog wel, maar van een aanval ben ik gewoon de username vergeten haha. Ook zoveel nieuwe mensen ontmoet ^^

Ben je me nu al vergeten? :cry:
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten