Was een geslaagd feestjes.
We kwamen binnen met maxi die een lekkere aan het draaien was, daarna maar zo'n hello kitty (wtf) stempel gehaald om naar de wc te gaan.
Coone verrastte me heel erg positief en hij draaide ook nog eens lekker vlot door. maar wij kwamen natuurlijk voor the r3bels. Die nummers van hun zijn echt bazen platen, maar wat die lui achter de draaitafels aan het doen waren leek nergens op. Er zaten echt een aantal gruwelijke fouten in en waarom met een plaat aflsuiten die je al hebt gedraaid
Gelukkig dat Tatanka en zatox het daarna over een andere boeg gooide. Lekker oude platen met de huidige tracks
Ik ben een goot wildstylez fan, dus maar even naar zijn zetje gegaan, hij opende met TnT re-matched wat toch wel een lekkere plaat is. Daarna ben ik alles een beetje kwijt geraak, ik geloof dat ik nog een nieuw nummer van de man hoorde voordat Willem er bij kwam staan. Wat die man de laatste tijd heeft weet ik ook niet, maarhij gooit de ene dikke track na de andere erop

Crypsis deed gewoon waar hij het beste in is, alleen heb ik helemaal zip met die vent omdat ik alles eendemnsionaal vind, en in de kleine zaal werd toch echt lekkerder afgesloten..
Terugweg een lift gekregen dus niet op utrecht CS hoeven wachten