Ik heb blauw shirt aan met millionaire erop
Ben het daarentegen niet, dus niet bietsen 
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Wit shirt aan, en sta als een mongool te beuken... hmm, wordt makkelijk lokaliseren OF NIEEE!?
donkey rollers shirt, bierbuik, rooie kop
lijkt me niet zo moeilijk
ik zat trouwens te denken om om half 1 te meeten in de andere zaal, ik denk dat toch iedereen wel naar the r3bels gaat
of houden we gwn half 12 aan
lijkt me niet zo moeilijk
ik zat trouwens te denken om om half 1 te meeten in de andere zaal, ik denk dat toch iedereen wel naar the r3bels gaat
En waar in de andere zaal? Ik ben totaal onbekend in de CS.
jah ik ook haha
ergens achteraan moet altijd wel lukken denk ik? ik weet niet hoe groot die zaal is
Nja ik ben iig zeer herkenbaar denk ik, ik heb besloten om namelijk mijn Hawaiibloesje aan te trekken.
Fusion shirtje nog maar eens aan voor De Werper natuurlijk. Voor de rest zeer kort bruin haar.
Tot vanavond, ik moet over 4 uur al naar de trein om 22.00 binnen te zijn.

Tot vanavond, ik moet over 4 uur al naar de trein om 22.00 binnen te zijn.
Als het goed is doe ik met je mee.wrote:Wit shirt aan, en sta als een mongool te beuken... hmm, wordt makkelijk lokaliseren OF NIEEE!?
Ik heb een geel shirtje aan met een boompje en 2 diertjes erop staan en een 3-kwarts broek. Spreek me maar aan als je me ziet 
Zo, nu ff Partyflock afstruimen voor en kaartje, die ik nog steeds moet aanschaffen
Zo, nu ff Partyflock afstruimen voor en kaartje, die ik nog steeds moet aanschaffen
Ik draag een wit overhemd met arya bay vigo di fagsa italia op de achterkant met een italiaanse vlag ernaast 
The R3bels beginnen pas om half 1. Lijkt me dan relaxter om om half 12 bij de Euphoria stage te meeten, de groep te verzamelen en dan te kijken wat we doen (ervan uitgaande dat niet iedereen elkaar kent) (ik ken in ieder geval niemand, wordt voor mij de eerste keer dat ik Hardtraxxers in het echt tegenkomwrote:donkey rollers shirt, bierbuik, rooie kop
lijkt me niet zo moeilijk![]()
ik zat trouwens te denken om om half 1 te meeten in de andere zaal, ik denk dat toch iedereen wel naar the r3bels gaat![]()
-
FHardtraxxer
- 189 posts member since 2010
- last seen Apr 2013
aanwezig met Crypsis shirt 
Denk dat ik jou wel herken, met je lange haren toch?wrote:aanwezig met Crypsis shirt
Van gezicht herkennen is niet zo lastig, maar dan de forumnamen erbij 
Die wilde ik ook kopen in maat M laatst, maar die was er niet meer en ze gingen uit de productie blijkbaar.wrote:aanwezig met Crypsis shirt
Of waar had jij hem gehaald?
Ik ga niet naar The r3bels, die gasten draaien kut.wrote:The R3bels beginnen pas om half 1. Lijkt me dan relaxter om om half 12 bij de Euphoria stage te meeten, de groep te verzamelen en dan te kijken wat we doen (ervan uitgaande dat niet iedereen elkaar kent) (ik ken in ieder geval niemand, wordt voor mij de eerste keer dat ik Hardtraxxers in het echt tegenkomwrote:donkey rollers shirt, bierbuik, rooie kop
lijkt me niet zo moeilijk![]()
ik zat trouwens te denken om om half 1 te meeten in de andere zaal, ik denk dat toch iedereen wel naar the r3bels gaat![]()
of houden we gwn half 12 aan). Heb er zin in!
Tot vanavond jongens, ben benieuwd wie ik allemaal zie 
Oke ik kom wel gewoon om half 12 daar naar toe, en dan zien we van daar wel verder
Weet nog niet of ik bij HT blijf omdat ik een aardige groep mee heb, maar dat zie ik dan wel weer
heb er iig zin in!! 
Woehoe, kaartje gekrijgt! Ben dus definitief aanwazig

Nice
ik hoor trouwens net dat me groepje misschien rond 5 uur al weg wil
ik wordt gek als ik Crypsis moet missen 
ik hoor trouwens net dat me groepje misschien rond 5 uur al weg wil
Dan zou ik alleen teruggaan, Crypsis 1 uur en 15 min is eigenlijk de grootste reden dat ik ga. 
Vanavond weer in het gebruikelijke Hardtraxx shirt aanwezig, samen met studiegenoot. Spreek me maar aan.
-
N
Aanwezig! Heb een shirt en een broek aan, spreek me maar aan! 
Iedereen veel plezier vanavond! Ik kan er helaas niet bij zijn 
Erg veel zin in al beetje kriebels in mn buik