dat is ook gelijk de reden dan ik voor de eerst keer naar Euphoria dit keerwrote:Zou hier alleen al voor the r3bels naartoe gaan.
Helaas kan ik niet
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Jij snapt hetwrote:dat is ook gelijk de reden dan ik voor de eerst keer naar Euphoria dit keerwrote:Zou hier alleen al voor the r3bels naartoe gaan.
Helaas kan ik niet
nog meer mensen die hier al een kaartje voor hebben? 
ja ik heb 2x 2 kaartjes binnenwrote:nog meer mensen die hier al een kaartje voor hebben?
Ik ga ook met een studiegenoot van me.wrote:nog meer mensen die hier al een kaartje voor hebben?
wrote:ja ik heb 2x 2 kaartjes binnenwrote:nog meer mensen die hier al een kaartje voor hebben?
Meetenwrote:Ik ga ook met een studiegenoot van me.wrote:nog meer mensen die hier al een kaartje voor hebben?
-
T
Ik ga ook 
-
MHardtraxxer
- 263 posts member since 2010
- last seen Mar 2014
zeker, kaarten van het weekend aangeschaft! wordt weer een topper, alleen jammer dat het die zondag gelijk moederdag is .. 
daar heb ik schijt aan. Moet die zondag ook weer door naar de Kuip voor de bekerfinale, dus moederdag slaan we dit jaar maar over.wrote:zeker, kaarten van het weekend aangeschaft! wordt weer een topper, alleen jammer dat het die zondag gelijk moederdag is ..
Oh wis ik nie eens hahawrote:zeker, kaarten van het weekend aangeschaft! wordt weer een topper, alleen jammer dat het die zondag gelijk moederdag is ..
Ik neem wel een eekhoorntje voor dr mee
Dit word een grote optie. Heb die maand alleen nog remember dus deze kan er best wel bij 
Aanwezig! Hoe kun je die Italian stage nou missen mensen?! 
Pattern 2 live horen
he-le-maal kapot
he-le-maal kapot
Je had mij moeten zien op Reset.wrote:Pattern 2 live horen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
he-le-maal kapot
Doe nog maar een xtje dan op Euphoriawrote:Je had mij moeten zien op Reset.wrote:Pattern 2 live horen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
he-le-maal kapot
Doen we het samen
Moet nog ff kijken, XXlerator Fusion is ook een dikke optie. 
Haha oke, nou ik had het wel geweten als ik jou waswrote:Moet nog ff kijken, XXlerator Fusion is ook een dikke optie.
Ja XXlerator he?
Nog ff de line-up afwachten.
Wie zijn er hier allemaal al zeker en wie weten het nog neit zeker
Kopieer ff en zet je naam dr bij, dan kunnen we mss ff meeten ofzo
Aanwezig:
Pommer
Optie:
Kopieer ff en zet je naam dr bij, dan kunnen we mss ff meeten ofzo
Aanwezig:
Pommer
Optie:
wrote:Aanwezig: