Dat zijn voor mij ook twee acts die ik sowieso wil zien! Kneiterhard raggen denk ik haha. Crypsis als afsluiter zou erg netjes zijnwrote:prima line up, 99% zeker aanwezig![]()
hopen dat de timetable gunstig is en dat ik in ieder geval Crypsis & The R3bels kan zien, dat zijn toch wel de 2 acts die ik sowieso moet zien![]()
Denk dat Crypsis afsluit in de mainstage & Zatox of Wild Mf's in de andere zaal, hopen dat dat ook zo is
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
-
MHardtraxx Elite
- 2402 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
Thuiswedstrijd
Best wel dikke line up eigenlijk, vooral The R3bels zou ik wel eens willen zien.
Ff kijken hoe het er voor staat met de financiën tegen die tijd aangezien ik nu wel een drukke tijd van feestjes tegemoet ga de komende 2 maanden. 
Vorig jaar was het van 10 tot 6. Ik gok dat het dit jaar weer zo is.wrote:Hoop trouwens niet dat het van 10 tot 4 uur is of zo... Kan ik 3 uur gaan zitten wachten op Utrecht Centraal. Doe maar tot 6.
Als eind april nog kaartjes te krijgen zijn, ga ik wel een kijkje nemen 
Is van 22u tot 06u inderdaad, enkel in Tilburg is het tot 04uwrote:Vorig jaar was het van 10 tot 6. Ik gok dat het dit jaar weer zo is.wrote:Hoop trouwens niet dat het van 10 tot 4 uur is of zo... Kan ik 3 uur gaan zitten wachten op Utrecht Centraal. Doe maar tot 6.
-
QHardtraxxer
- 959 posts member since 2009
- last seen May 2015
Primaa 10 min fietsen, ben er sowieso bij
After bij jou thuis!wrote:Primaa 10 min fietsen, ben er sowieso bij
wrote:After bij jou thuis!wrote:Primaa 10 min fietsen, ben er sowieso bij
-
T
DIK:love:
Wie weet ff naartoe, als het niet te duur (en dus de moeite waard) is. Ook lekker dichtbij, dat scheelt! 
Kaartjes zijn 22,50.wrote:Wie weet ff naartoe, als het niet te duur (en dus de moeite waard) is. Ook lekker dichtbij, dat scheelt!
-
T
Niet te duur duswrote:Kaartjes zijn 22,50.wrote:Wie weet ff naartoe, als het niet te duur (en dus de moeite waard) is. Ook lekker dichtbij, dat scheelt!
moet nog zo lang wachten tot me volgende feestje (deze dus)
kga denk ik maar is wat regelen met wat vrienden voor nog iets anders want dit duurt me veels te lang
kga denk ik maar is wat regelen met wat vrienden voor nog iets anders want dit duurt me veels te lang
Knock Out!wrote:moet nog zo lang wachten tot me volgende feestje (deze dus)![]()
Zou wel graag willenwrote:Knock Out!wrote:moet nog zo lang wachten tot me volgende feestje (deze dus)![]()
maar dr gaat niemand mee & het is ook nog eens een pokke eind met ov
+ m'n financien laten het niet echt toe
Het valt er wel mooi tussen.
Voor mij is het ook een uur of zo met de trein.
jah de datum is zeker goed! opwarmertje voor 1 grote feestmaand
achjah wie weet bedenk ik me nog
achjah wie weet bedenk ik me nog
Er gaan er ook wel wat van HT dus zoveel maakt het niet uit als je alleen bent. Alleen de reis is dan kut. 
Jah opzich zou ik best in me eentje willen, alleen de reis is dan idd kut, maar het grootste probleem is dat ik nogal blut benwrote:Er gaan er ook wel wat van HT dus zoveel maakt het niet uit als je alleen bent. Alleen de reis is dan kut.
Eigenlijk hetzelfde verhaal, maar ik ga er vanuit dat over een paar maanden alweer een nieuwe Loudness is dus daar hoef ik dan niet al te lang voor te wachtenwrote:Kom gezellig naar Loudness man.
pff ik kom er vh weekend achter dat die dag Spakenburg kampioen kan worden(als ze teminste zo doorgaan als nu)
Als dat zo is ben ik niet aanwezig, en anders wel gewoon, ik heb m'n kaartje namelijk al
Als dat zo is ben ik niet aanwezig, en anders wel gewoon, ik heb m'n kaartje namelijk al