wrote:Haha hoe meer ik erbij ga nadenken, hoe groter de kans dat ik er togh bij ben
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Ja tis zeker, als er 21 april nog kaarten zijn, ben ik aanwazigwrote:wrote:Haha hoe meer ik erbij ga nadenken, hoe groter de kans dat ik er togh bij ben
Lang leve studiefinanciering
die krijgen we toch de 24stewrote:Ja tis zeker, als er 21 april nog kaarten zijn, ben ik aanwazigwrote:wrote:Haha hoe meer ik erbij ga nadenken, hoe groter de kans dat ik er togh bij ben![]()
Volgens DUO nietwrote:die krijgen we toch de 24stewrote:Ja tis zeker, als er 21 april nog kaarten zijn, ben ik aanwazig![]()
http://www.ib-groep.nl/particulieren/kl ... aldata.asp
Heb ook al donders veel zin in The R3bels, zou helemaal fijn zijn als het tijdens Bh of Coone valt.wrote:Aanwezig:
Pommer
93Wesley93
Optie:
Grote Optie
Patrickjeb
Last edited by Inner Creativity on , edited 1 time in total.
wrote:Aanwezig:
Pommer
93Wesley93
Optie:
Nando
Grote Optie
Patrickjeb
Aanwezig:
Pommer
93Wesley93
Optie:
Nando
Grote Optie
Patrickjeb
Qz.

Pommer
93Wesley93
Optie:
Nando
Grote Optie
Patrickjeb
Qz.
Als ze maar niet tegelijk doen met Crypsiswrote:Heb ook al donders veel zin in The R3bels, zou helemaal fijn zijn als het tijdens Bh of Coone valt.Maar ik verwacht dat The R3bels vrij laat zullen staan, en Coone en Bh wat vroeger, dus het zal vast niet maar toch.
Is niet te hopen nee! Maar dan zal het toch wel The R3bels gaan worden, Crypsis kan ik nog zo vaak zien dan. Gewone act trouwens van hem, geen live act?wrote:Als ze maar niet tegelijk doen met Crypsiswrote:Heb ook al donders veel zin in The R3bels, zou helemaal fijn zijn als het tijdens Bh of Coone valt.Maar ik verwacht dat The R3bels vrij laat zullen staan, en Coone en Bh wat vroeger, dus het zal vast niet maar toch.
Als ze The R3bels tijdens BH doen, zou het echt perfect zijn!
The R3bels is 1 van de redenen waarom ik ga dus dat word hem sws
The R3bels is 1 van de redenen waarom ik ga dus dat word hem sws
Jah maar zijn gewone acts zijn juist ook uitermate sterk, draait niet alleen maar eigen werk.
Ik kon me op Qountdown tracks herinneren als Chaos, Lets Get Dirty, Struggle For Existence ook volgens mij, en dat afgewisseld met Nackt, The Demand, etc. en de nieuwe tracks, kan dat toch echt wel heel vet worden
Ik kon me op Qountdown tracks herinneren als Chaos, Lets Get Dirty, Struggle For Existence ook volgens mij, en dat afgewisseld met Nackt, The Demand, etc. en de nieuwe tracks, kan dat toch echt wel heel vet worden
Je hebt trouwens best kans dat Crypsis Pattern 2 draait
maarja we zien het nog wel allemaal
Klopt was op Loudness ook het geval.wrote:Jah maar zijn gewone acts zijn juist ook uitermate sterk, draait niet alleen maar eigen werk.
Ik vind Pattern 01 eigenlijk relaxer dan Pattern 02.
02 mag er ook wel wezen trouwens, maar 01 is gewoon nog harder. Die kick...
02 mag er ook wel wezen trouwens, maar 01 is gewoon nog harder. Die kick...
Jah is ook zo, zijn live-act vind ik 1 vd betere samen met Donkeys & AVIO, en dat teasen is idd vet, hoor je opeens weer de vocals van The Demand ofzo ergens op het eindewrote:Klopt was op Loudness ook het geval.wrote:Jah maar zijn gewone acts zijn juist ook uitermate sterk, draait niet alleen maar eigen werk.
Ik kon me op Qountdown tracks herinneren als Chaos, Lets Get Dirty, Struggle For Existence ook volgens mij, en dat afgewisseld met Nackt, The Demand, etc. en de nieuwe tracks, kan dat toch echt wel heel vet wordenMaar 30 minuutjes live van begin tot eind compleet het gas erop vind ik altijd zo heerlijk bij hem, dan ook dat gedoe met die vocals enzo.
Nou vooruit, omdat jullie zo aandringen: ik zal ook wel aanwezig zijn.
wrote:Nou vooruit, omdat jullie zo aandringen: ik zal ook wel aanwezig zijn.
omdat jij te lui bent
Aanwezig:
Pommer
93Wesley93
Chukkels
Optie:
Nando
Grote Optie
Patrickjeb
Qz.
AVIO en de Donkeys live moet ik zeker nog een keer meemakenwrote:Jah is ook zo, zijn live-act vind ik 1 vd betere samen met Donkeys & AVIO, en dat teasen is idd vet, hoor je opeens weer de vocals van The Demand ofzo ergens op het eindewrote:Klopt was op Loudness ook het geval.wrote:Jah maar zijn gewone acts zijn juist ook uitermate sterk, draait niet alleen maar eigen werk.
Ik kon me op Qountdown tracks herinneren als Chaos, Lets Get Dirty, Struggle For Existence ook volgens mij, en dat afgewisseld met Nackt, The Demand, etc. en de nieuwe tracks, kan dat toch echt wel heel vet wordenMaar 30 minuutjes live van begin tot eind compleet het gas erop vind ik altijd zo heerlijk bij hem, dan ook dat gedoe met die vocals enzo.
![]()
Ground Zero tenminste al 1 van de 2
wrote:
Aanwezig:
Pommer
93Wesley93
Chukkels
Optie:
Nando
Grote Optie
Patrickjeb
Qz.
Djenz
zelfde hier, even aankijken nog. Moet ook nog het rooster inkijken van mei. Nog steeds niet gedaan ..wrote:zie wel ff of ik ga.
Sorry mensen dit wordt hem niet
Ik maak het goed op Loudness!
Als iemand nog een kaartje zoekt kan die mij daar erg blij mee maken
:
1x ticket Euphoria
Ik maak het goed op Loudness!
Als iemand nog een kaartje zoekt kan die mij daar erg blij mee maken
1x ticket Euphoria
Dit topic onderaan op de 2e pagina.
Ben hier aanwezig, tegenovergestelde van Loudness als je op de naam afgaat. Maar ik hoop dat ze die naam niet waar gaan maken.
Zou toch wel moeten lukken met Crypsis, The R3bels, en misschien nog Max Enforcer en Zatox. 
Ben hier aanwezig, tegenovergestelde van Loudness als je op de naam afgaat. Maar ik hoop dat ze die naam niet waar gaan maken.
wrote:wrote:
Aanwezig:
Pommer
93Wesley93
Chukkels
Patjee410
Optie:
Nando
Grote Optie
Patrickjeb
Qz.
Djenz