Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2013 19:30 
 
Hardtraxx Elite

Was die controle zo goed ofzo dan?
Op Hardshock en Fantasy werd ik niet eens gefouilleerd, of misschien zie ik er gewoon te lief uit ^^
Lees ook dat Solutio & The I's tegenviel? Is mij nog nooit tegengevallen, wat draaiden ze zoal?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2013 19:32 
 
Hardtraxx Veteran

Als ik het me goed herinner was Emporium vorig jaar ook (één van) de eerste die drugshonden inzette, dus ik denk dat de controle daar relatief streng is. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2013 19:36 
 
Hardtraxx Elite

chicken schreef:
Als ik het me goed herinner was Emporium vorig jaar ook (één van) de eerste die drugshonden inzette, dus ik denk dat de controle daar relatief streng is. :)

Op Fantasy liep ook een verdwaalde agent rond met drugshond na de ingang.
Je kon er gewoon met een boog omheen lopen (wat ongeveer iedereen deed).
Ik zat even te kijken, maar die hond liep op een gegeven moment naar zo'n jongen toe helemaal ruiken en blaffen. Wat doet die politie? Die trekt even aan de halsband om die hond terug te trekken.
Volgens mij was het op Fantasy meer bangmakerij dan dat ze er echt op zaten te controleren..
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2013 19:48 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hoogtepunt trouwens: Catatonic Overload - Futile.

(L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2013 19:53 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

4fmp is nog niet opgenomen in de opiumwet voor zover ik weet.

Verder echt een top feestje. Niets meegekregen van de controle die was aangekondigd naderhand. Kwartier voor tijd weggegaan en daardoor weinig meegekregen van het drama bij de kluisjes. Wel nog ff in de file gestaan van het parkeerterrein af. Hoogtepunt voor mij was toch wel Thera (vooral Catatonic Overload - The Sexual Thrill GZ 2011 edit) en RR live.

+ Geluid/Setjes/Show laatste 1.5 uur bij de hardstyle stage, aardig staalte visuals.
+ Aankleding
+ Sfeer/mensen
+ Houtenvloeren overal

- Schuine ondergrond bij de raw
- Powerfails
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2013 19:59 
 
Hardtraxx Addict

ramon038 schreef:
Was die controle zo goed ofzo dan?
Op Hardshock en Fantasy werd ik niet eens gefouilleerd, of misschien zie ik er gewoon te lief uit ^^
Lees ook dat Solutio & The I's tegenviel? Is mij nog nooit tegengevallen, wat draaiden ze zoal?


Ja het was nog niet eens bij de ingang echt een kilometer daar vandaan :P
Ik liep voorop met paar maten en toen zagen we achter ons onze vriend met 4 gasten erbij dus wij terug lopen, werd die meegenomen.. gelukkig diezelfde dag nog wel vrij gelaten maar was wel even balen..

S&I's heb ik laatst veel zien draaien maar was weer beetje hetzelfde als de laatste tijd. Dat zelfde geld ook voor Titan die voor de zoveelste keer opent met My Angel :P Halverwege S&I's maar gegaan om even te rusten :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2013 20:01 
 
Hardtraxx Addict

ramon038 schreef:
chicken schreef:
Als ik het me goed herinner was Emporium vorig jaar ook (één van) de eerste die drugshonden inzette, dus ik denk dat de controle daar relatief streng is. :)

Op Fantasy liep ook een verdwaalde agent rond met drugshond na de ingang.
Je kon er gewoon met een boog omheen lopen (wat ongeveer iedereen deed).
Ik zat even te kijken, maar die hond liep op een gegeven moment naar zo'n jongen toe helemaal ruiken en blaffen. Wat doet die politie? Die trekt even aan de halsband om die hond terug te trekken.
Volgens mij was het op Fantasy meer bangmakerij dan dat ze er echt op zaten te controleren..


Er zijn maar heel weinig drugshonden in nederland hoor.. meer en deel van de honden wordt ingezet om mensen af te schrikken en te kijken of mensen zenuwachtig worden of anders gaan doen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2013 20:07 
 
Hardtraxx Elite

Analoxx schreef:
ramon038 schreef:
Was die controle zo goed ofzo dan?
Op Hardshock en Fantasy werd ik niet eens gefouilleerd, of misschien zie ik er gewoon te lief uit ^^
Lees ook dat Solutio & The I's tegenviel? Is mij nog nooit tegengevallen, wat draaiden ze zoal?


Ja het was nog niet eens bij de ingang echt een kilometer daar vandaan :P
Ik liep voorop met paar maten en toen zagen we achter ons onze vriend met 4 gasten erbij dus wij terug lopen, werd die meegenomen.. gelukkig diezelfde dag nog wel vrij gelaten maar was wel even balen..

S&I's heb ik laatst veel zien draaien maar was weer beetje hetzelfde als de laatste tijd. Dat zelfde geld ook voor Titan die voor de zoveelste keer opent met My Angel :P Halverwege S&I's maar gegaan om even te rusten :)

Wordt zoiets verder nog vervolgd, of alleen een boete?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2013 20:09 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Kan iemand die streams van be-at.tv nog terugvinden van de hardstyle? Ik zie alleen nog de main en het bonus materiaal. Vanmiddag stond de hardstyle er nog wel bij onder deze link: http://www.be-at.tv/brands/de-berendonc ... tyle-stage
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2013 20:09 
 
Hardtraxx Addict

ramon038 schreef:
Analoxx schreef:
ramon038 schreef:
Was die controle zo goed ofzo dan?
Op Hardshock en Fantasy werd ik niet eens gefouilleerd, of misschien zie ik er gewoon te lief uit ^^
Lees ook dat Solutio & The I's tegenviel? Is mij nog nooit tegengevallen, wat draaiden ze zoal?


Ja het was nog niet eens bij de ingang echt een kilometer daar vandaan :P
Ik liep voorop met paar maten en toen zagen we achter ons onze vriend met 4 gasten erbij dus wij terug lopen, werd die meegenomen.. gelukkig diezelfde dag nog wel vrij gelaten maar was wel even balen..

S&I's heb ik laatst veel zien draaien maar was weer beetje hetzelfde als de laatste tijd. Dat zelfde geld ook voor Titan die voor de zoveelste keer opent met My Angel :P Halverwege S&I's maar gegaan om even te rusten :)

Wordt zoiets verder nog vervolgd, of alleen een boete?


hij heeft 4 uur op bureau gezeten. Uiteindelijk heeft hij 48 taakstraf gekregen en that's it
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2013 20:12 
 

Analoxx schreef:
hij heeft 4 uur op bureau gezeten. Uiteindelijk heeft hij 48 taakstraf gekregen en that's it


48 uur? Meen je dat nou?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2013 20:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Analoxx schreef:
hij heeft 4 uur op bureau gezeten. Uiteindelijk heeft hij 48 taakstraf gekregen en that's it

Kon hij niet kiezen om een geldboete meteen te betalen? Dan zal die wel leuk zakje mee hebben gehad :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2013 20:15 
 
Hardtraxx Addict

BeHa schreef:
Analoxx schreef:
hij heeft 4 uur op bureau gezeten. Uiteindelijk heeft hij 48 taakstraf gekregen en that's it


48 uur? Meen je dat nou?


dat meen ik ja haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2013 20:33 
 
Hardtraxx Elite

Tja wat moet je dan tegen je ouders zeggen? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2013 21:08 
 
Hardtraxx Addict

Richardd schreef:
Analoxx schreef:
hij heeft 4 uur op bureau gezeten. Uiteindelijk heeft hij 48 taakstraf gekregen en that's it

Kon hij niet kiezen om een geldboete meteen te betalen? Dan zal die wel leuk zakje mee hebben gehad :P


Dat wou het OM niet ;) hij kon kiezen of vast zitten of taakstraf. Hij heeft voor die 2e optie gekozen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2013 21:10 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Analoxx schreef:
Richardd schreef:
Analoxx schreef:
hij heeft 4 uur op bureau gezeten. Uiteindelijk heeft hij 48 taakstraf gekregen en that's it

Kon hij niet kiezen om een geldboete meteen te betalen? Dan zal die wel leuk zakje mee hebben gehad :P


Dat wou het OM niet ;) hij kon kiezen of vast zitten of taakstraf. Hij heeft voor die 2e optie gekozen.

Mag ik nog even vragen, met wat was hij dan precies opgepakt? Ik vind 48 uur taakstraf echt belachelijk. Hij had op z'n minst een transactievoorstel moeten krijgen. Ik zie namelijk de correlatie tussen drugsbezit en het doen van maatschappelijke kutwerkjes niet. Sneu dat de politie dan zo erg aan het jagen is op gebruikers, en zij het er dan van af laat brengen met een taakstraf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2013 21:26 
 

debiel eigenlijk dat ze zo streng zijn op drugs
je haalt er alleen maar mensen mee weg van je feest, die anders geld hadden kunnen uitgeven aan eten en drinken
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2013 21:36 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Analoxx schreef:
Richardd schreef:
Analoxx schreef:
hij heeft 4 uur op bureau gezeten. Uiteindelijk heeft hij 48 taakstraf gekregen en that's it

Kon hij niet kiezen om een geldboete meteen te betalen? Dan zal die wel leuk zakje mee hebben gehad :P


Dat wou het OM niet ;) hij kon kiezen of vast zitten of taakstraf. Hij heeft voor die 2e optie gekozen.

Precies wat jRn al vraagt: wat had hij dan wel niet in zijn bezit? Vriend van mij is gepakt met 5 pillen vorig jaar en kreeg daarvoor 500 euro boete.

@KSwoosh: dat bepaald de organisatie niet natuurlijk he
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2013 21:58 
 
Hardtraxx Addict

Ja ik vind het ook maar vreemd! Hoe ze dat ook even gezien hebben dat hij in zijn broek zat en meteen kunnen concluderen dat het drugs is :P wij mochten gaan (wat ik opzich best vreemd vond). Hij had geloof ik 15 pillen op zak.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2013 22:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Analoxx schreef:
Ja ik vind het ook maar vreemd! Hoe ze dat ook even gezien hebben dat hij in zijn broek zat en meteen kunnen concluderen dat het drugs is :P wij mochten gaan (wat ik opzich best vreemd vond). Hij had geloof ik 15 pillen op zak.

Met 15 pillen in z'n boxer, zal daar best wel een grote bobbel hebben gezeten. En om nou te zeggen dat je met een gigantisch stijve knoepert van 23 cm rondloopt, omdat je zo opgewonden bent dat je naar Emporium toe gaat , komt ook niet echt geloofwaardig over.

Overigens is hij er wel heel erg goed afgekomen met 48 uur taakstraf. Een boete van 1000+ euro was anders niet uitgesloten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2013 22:22 
 

Richardd schreef:
@KSwoosh: dat bepaald de organisatie niet natuurlijk he

zij huren toch de security in ;)

Analoxx schreef:
Ja ik vind het ook maar vreemd! Hoe ze dat ook even gezien hebben dat hij in zijn broek zat en meteen kunnen concluderen dat het drugs is :P wij mochten gaan (wat ik opzich best vreemd vond). Hij had geloof ik 15 pillen op zak.

als het geen drugs was geweest was het een ongelukkige poging

maar ik denk dat 90% van de handen bij de ballen wel een poging is om te checken of de seal nog goed ligt of em goed te leggen
xd

15 stuks is trouwes echt niet zon grote bobbel chuk :P

1000+ voor 15 stuks? ik denk eerder rond de 600
in amsterdam iig (naar ervaring van een kennis dan)
maar mss zijn ze daar wel milder
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2013 22:33 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
Richardd schreef:
@KSwoosh: dat bepaald de organisatie niet natuurlijk he

zij huren toch de security in ;)

Dacht dat je doelde op de strenge boetes en controle door de politie.

Be-At TV heeft trouwens aangegeven de sets van de Srirangam Temple (hardstyle) opnieuw te gaan uploaden in betere kwaliteit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2013 22:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De organisatie moet zich gewoon houden aan de regels van de politie/gemeente. Zero tolerance drugs is net zoiets als een maximaal dB van 100 (ik zeg maar wat) en daar moet de organisatie zich ook ''gewoon'' aan houden ;) .

Dus dat die festivalganger zijn geld niet op het feest uit kan geven is dan pech, maar wat is 1 op de zoveel 1000. En als die dan toch aan de drugs ging kocht hij gewoon 4 muntjes en 2 flesje water en ging hij 't gewoon bijvullen :P .

Wat was dat met die powerfails dan? Was dat alleen bij de stream of ook gewoon op 't feest zelf dat het geluid uit viel ofzo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2013 22:37 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
De organisatie moet zich gewoon houden aan de regels van de politie/gemeente. Zero tolerance drugs is net zoiets als een maximaal dB van 100 (ik zeg maar wat) en daar moet de organisatie zich ook ''gewoon'' aan houden ;) .

Dus dat die festivalganger zijn geld niet op het feest uit kan geven is dan pech, maar wat is 1 op de zoveel 1000. En als die dan toch aan de drugs ging kocht hij gewoon 4 muntjes en 2 flesje water en ging hij 't gewoon bijvullen :P .

Wat was dat met die powerfails dan? Was dat alleen bij de stream of ook gewoon op 't feest zelf dat het geluid uit viel ofzo?


Op het feest zelf. Bij de Raw ook een keer (bij Deetox geloof ik) en blijkbaar aan de main hardstyle are ook een paar keer. Op het laatste heb ik afgesloten bij Len Faki omdat ik kapot geramd was en daar viel hij ook 2 keer uit. Best wel raar dat het blijkbaar overal was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2013 22:40 
 
Hardtraxx Addict

G1LL schreef:
De organisatie moet zich gewoon houden aan de regels van de politie/gemeente. Zero tolerance drugs is net zoiets als een maximaal dB van 100 (ik zeg maar wat) en daar moet de organisatie zich ook ''gewoon'' aan houden ;) .

Dus dat die festivalganger zijn geld niet op het feest uit kan geven is dan pech, maar wat is 1 op de zoveel 1000. En als die dan toch aan de drugs ging kocht hij gewoon 4 muntjes en 2 flesje water en ging hij 't gewoon bijvullen :P .

Wat was dat met die powerfails dan? Was dat alleen bij de stream of ook gewoon op 't feest zelf dat het geluid uit viel ofzo?


Ja het is ook logisch dat een organisatie hier veel op laat controleren. Ik ben zelf totaal geen voorstander van het dealen op feesten :P koop gewoon 1 of 2 pillen als je wilt gebruiken ofzo maar ga niet met een groot aantal naar zo'n feest..

En over het geluid, zowel tijdens de stream lag hij er een paar keer uit hoorde ik en tijdens het feest op zowel de Raw stage als de mainstage viel het geluid gewoon uit.. Bij Deetox viel de weg, bij Thera was er ook klein probleempje en bij Adaro & Frequencerz was er een fail ;)
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten