Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2013 11:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deetox heeft 1 of 2 nieuwe Scary Clowns gedraaid (waarvan een nr 10 was). Verder was 13 of 14 Misbegotten van Vazard ( :worship: ) en 17 was Pineapple :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2013 13:12 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Max Enforcer ft. The Rush - Fade to Black
Crypsis - Trapped moet zijn Damned
Scary Clowns - Slaughter
Vazard - Misbegotten
Main Concern - Pineapple
Scary Clowns – Dirty Insanity

Deze tracks mis ik in je lijstje, verder heb je m volgens mij aardig compleet :)

Heb er erg van genoten!! Grootste publiek waar ik tot nu toe voor heb gestaan, was dan ook wel even flink onder de indruk :P Alleen jammer dat ik het laatste kwartier zonder monitoren moest doen, maar uiteindelijk geen mixfouten door gemaakt volgens mij ( was helaas niet te horen :P )

Verder was dit mijn eerste keer Emporium, maar wat een prachtige festival!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2013 13:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg schreef:
10. Deetox - ID (Fuck Your Own Face?) Zwaar vet nummer


Is dat niet Phrantic & Blackburn - In Your What? Daar zit die vocal toch ook in?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2013 13:22 
 
Hardtraxx Veteran

El Mare schreef:
Gangsterdwerg schreef:
10. Deetox - ID (Fuck Your Own Face?) Zwaar vet nummer

Is dat niet Phrantic & Blackburn - In Your What? Daar zit die vocal toch ook in?

Scary Clowns - Slaughter
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2013 13:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik was een beetje eigenwijs :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2013 14:00 
 

Deetox schreef:
Max Enforcer ft. The Rush - Fade to Black


Mijn kippevel moment vande dag :love: met soundwaves

Eigenlijk alleen bij raw gestaan behalve Solutio en I's deel gemist en afsluiter bij mainhardstyle... eerste keer Thera was echt gestoord _O_ :worship: en Titan, Deetox waren echt vet :worship: Stereotuners paar leuke nummers maar mixte heeeel langzaam... Tha Playah en Mad Dog was ook eve grappig

Adaro en freqs was beetje druk maar uiteindlijk wel vet, als jewat harder ging kreeg je ruimte :P Al met al zeeer geslaagd feestje :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2013 14:27 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Deetox :worship: :worship: :worship: :worship: . Serieus echt een van de vetste sets die ooit heb mogen aanhoren. Echt helemaal naar de klote gegaan op dat stuk geweld. Die liveset van RR mocht er trouwens ook zijn, jezus die ging lekker. En wat blijft Darkness is Calling met goed geluid toch een ongelooflijke knalplaat. Ik schrik telkens hoe hard die kicks gaan:).

Verder vond ik Solutio en The I's tegenvallen. Wel vet om The I's in het oog te houden. Die gaat er altijd wel voor :D!

Volgend jaar, met een fatsoenlijke Raw stage terug aanwezig. Want wat liep er voor de rest daar een kutvolk rond zeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2013 14:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jonas schreef:
Deetox :worship: :worship: :worship: :worship: . Serieus echt een van de vetste sets die ooit heb mogen aanhoren. Echt helemaal naar de klote gegaan op dat stuk geweld. Die liveset van RR mocht er trouwens ook zijn, jezus die ging lekker. En wat blijft Darkness is Calling met goed geluid toch een ongelooflijke knalplaat. Ik schrik telkens hoe hard die kicks gaan:).

Verder vond ik Solutio en The I's tegenvallen. Wel vet om The I's in het oog te houden. Die gaat er altijd wel voor :D!

Volgend jaar, met een fatsoenlijke Raw stage terug aanwezig. Want wat liep er voor de rest daar een kutvolk rond zeg.


hoezo kutvolk..?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2013 14:35 
 
Hardtraxx Elite

Erg leuk feest, had wel alles een stuk groter verwacht door de aftermovie.. Daarin leek alles echt supergroot, maar viel toch tegen. Jammer van de Raw area dat het zo schuin was springt niet echt lekker..
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2013 14:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Onthafloorx schreef:
Erg leuk feest, had wel alles een stuk groter verwacht door de aftermovie.. Daarin leek alles echt supergroot, maar viel toch tegen. Jammer van de Raw area dat het zo schuin was springt niet echt lekker..


Met je stikkers
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2013 14:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Onthafloorx schreef:
Jammer van de Raw area dat het zo schuin was springt niet echt lekker..

Mee eens.. M'n kuiten staan daar nog steeds strak van... :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2013 14:49 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Volledige tracklist:

1. Zany - My Beat (Melody Cut)
2. E-Force - Feel The Force
3. Max Enforcer ft. The Rush - Fade to Black
4. Phrantic & Deetox - Contact
5. E-Force & Luna - Second Nightmare
6. Thera - Disturbia (The R3belz Remix)
7. Zany & Beholder - Midnight
8. Deetox & Delete - Android
9. Deetox - Here I Come
10. Crypsis - Damned
11. Scary Clowns - Slaughter
12. Catatonic Overload - Cursed
13. Prefix - Outrageous (Phuture Noize Rmx)
14. Vazard - Misbegotten
15. Kodex - Soul Eater
16. Scary Clowns – Dirty Insanity
17. Sasha F - New System (Hard Mix)
18. Delete - Syndrome
19. Mainconcern - Pine Apple
20. Warface - Bloodshed
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2013 14:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Davy schreef:
teupie schreef:

-vriend die eruit werd gepikt voor drugscontrolle en 550 euro op zn klote heeft.


wtf had die allemaal bij dan


uhm 4fmp en wat pillen geloof ik
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2013 14:52 
 
Hardtraxxer

Leuk dagje! Goed vermaakt! Geck-o draaien een prima set en ik zat er meteen helemaal in :D Bij phuture noize ook weer erg genoten, was een prima setje. Helden van de dag zijn op de eerste plaats Deetox, dan heel lang niks, dan Thera & Titan :D Daarna even naar Pendulum geweest, had verwacht dat ik dat toch vetter zou vinden, maar kon er niet inkomen. Terwijl ik het thuis toch met enige regelmaat opzet. Maar goed, toen ff lekker gechillt in de waterpijplounge en daarna toch maar besloten om te gaan ivm het weer. Al met al mooi dagje gehad! Moet wel zeggen dat het bij die rawstages aanzienlijk drukker begint te worden, maar goed als je dan langs de andere hardstyle area loopt en je hoort de ene na de andere meezingjankkutplaat kan ik dat wel begrijpen. :sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2013 14:56 
 
Hardtraxxer

Deetox schreef:
Volledige tracklist:

1. Zany - My Beat (Melody Cut)
2. E-Force - Feel The Force
3. Max Enforcer ft. The Rush - Fade to Black
4. Phrantic & Deetox - Contact
5. E-Force & Luna - Second Nightmare
6. Thera - Disturbia (The R3belz Remix)
7. Zany & Beholder - Midnight
8. Deetox & Delete - Android
9. Deetox - Here I Come
10. Crypsis - Damned
11. Scary Clowns - Slaughter
12. Catatonic Overload - Cursed
13. Prefix - Outrageous (Phuture Noize Rmx)
14. Vazard - Misbegotten
15. Kodex - Soul Eater
16. Scary Clowns – Dirty Insanity
17. Sasha F - New System (Hard Mix)
18. Delete - Syndrome
19. Mainconcern - Pine Apple
20. Warface - Bloodshed


(L) (L) (L) (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2013 15:01 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Onthafloorx schreef:
Erg leuk feest, had wel alles een stuk groter verwacht door de aftermovie.. Daarin leek alles echt supergroot, maar viel toch tegen. Jammer van de Raw area dat het zo schuin was springt niet echt lekker..

Inderdaad. Dat heb ik ook gehad. Voorderest wel ziek goed vermaakt. Veelste gezellig met allemaal mensjes en die regen was echt leuk. Deed de sfeer wel goed!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2013 15:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

teupie schreef:

-vriend die eruit werd gepikt voor drugscontrolle en 550 euro op zn klote heeft.

[/quote]
Random controle?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2013 15:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hij deed zn rits dicht... -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2013 15:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Anonymous schreef:

als jewat harder ging kreeg je ruimte :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2013 15:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

teupie schreef:

uhm 4fmp en wat pillen geloof ik


Is 4fmp illigaal? ik ben er totaal niet mee bekend dus verwijt me aub niks :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2013 15:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wát een dag was dit zeg, geweldig! Zaterdagochtend pas besloten om te gaan, na heel veel gedoe dankzij de hulp van veel mensen nog aan een ticket gekomen. :worship:

Weinig tijd om een verhaaltje over het feest te typen nu, komt later misschien nog wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2013 16:35 
 

Rolofss schreef:
teupie schreef:

uhm 4fmp en wat pillen geloof ik


Is 4fmp illigaal? ik ben er totaal niet mee bekend dus verwijt me aub niks :p

nee, maar op het feest kunnen ze echt het verschil niet zien tussen 4fa, sos en pep
poeder is poeder is drugs is fout is boete
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2013 18:12 
 
Hardtraxx Addict

Zaterdagochtend nog ticket gefixt :P
Vlak bij de ingang was de partymood ineens weg toen vriend van ons werd opgepakt ivm drugs.. Toen was de stemming even weg maarja! Uiteindelijk hele dag bij Raw stage gestaan :) Wat een kutvolk liep daar smiddags ook rond zeg.. bij Thera stonden echt 10 mensen los te gaan. Ik vond het echt belachelijk..
Verder waren Titan, en Deetox echt heel dik :D S&I's vielen beetje tegen eerlijk gezegt. Degos & Re-Done niet heel veel meer van meegekregen was echt gesloopt haha :D
En inderdaad even snel door het publiek van de mainstage heen gelopen op zoek naar wat vrienden maar wtf was dat voor kutvolk zeg xd en die setjes zijn ook zo om te huilen.

Al met al,

+ Bier
+ Geluid
+ Setjes van Deetox, Titan en Thera

- teveel kut volk
- Powerfails
- raw stage met schuine ondergrond
- 4x ofzo Anwsers Remix gehoord op dezelfde stage..
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2013 18:36 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Analoxx schreef:
Zaterdagochtend nog ticket gefixt :P
Vlak bij de ingang was de partymood ineens weg toen vriend van ons werd opgepakt ivm drugs..

hoe gebeurt dit dan? ben ik altijd wel benieuwd naar. Deed die iets raars ofzo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2013 19:24 
 
Hardtraxx Addict

jRn schreef:
Analoxx schreef:
Zaterdagochtend nog ticket gefixt :P
Vlak bij de ingang was de partymood ineens weg toen vriend van ons werd opgepakt ivm drugs..

hoe gebeurt dit dan? ben ik altijd wel benieuwd naar. Deed die iets raars ofzo?


Nou hij zat even met zijn hand in zijn broek ofzo toen stopte er een auto met 4 undercover agenten en toen ging het heel snel. Wel knap hoe ze dat gezien hebben..
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten