Zaterdagochtend nog ticket gefixt
Vlak bij de ingang was de partymood ineens weg toen vriend van ons werd opgepakt ivm drugs.. Toen was de stemming even weg maarja! Uiteindelijk hele dag bij Raw stage gestaan

Wat een kutvolk liep daar smiddags ook rond zeg.. bij Thera stonden echt 10 mensen los te gaan. Ik vond het echt belachelijk..
Verder waren Titan, en Deetox echt heel dik

S&I's vielen beetje tegen eerlijk gezegt. Degos & Re-Done niet heel veel meer van meegekregen was echt gesloopt haha
En inderdaad even snel door het publiek van de mainstage heen gelopen op zoek naar wat vrienden maar wtf was dat voor kutvolk zeg

en die setjes zijn ook zo om te huilen.
Al met al,
+ Bier
+ Geluid
+ Setjes van Deetox, Titan en Thera
- teveel kut volk
- Powerfails
- raw stage met schuine ondergrond
- 4x ofzo Anwsers Remix gehoord op dezelfde stage..