Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2013 17:14 
 
Hardtraxx Addict

Chukkels schreef:
Ik hoop echt op een keiharde regenbui. Non-stop regenen woei! ^^


Anders ik wel, dan is het toch nog een goed gevoel dat ik me kaartje heb verkocht en maar gewoon ben gaan werken :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2013 19:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Riichard schreef:
Chukkels schreef:
Ik hoop echt op een keiharde regenbui. Non-stop regenen woei! ^^


Anders ik wel, dan is het toch nog een goed gevoel dat ik me kaartje heb verkocht en maar gewoon ben gaan werken :P

Dat is gewoon zwak. Stelletje mooiweerfestivallers :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2013 21:19 
 
Hardtraxx Addict

Ik moest nog bijkomen van Harmony :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2013 21:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zwemmen of niet, veel plezier allen morgen.

Ik had er graag bij willen zijn maar herkansingen hebben even prioriteit. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2013 22:29 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

ben er toch wel bij
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2013 00:58 
 
Hardtraxx Addict

Tot vanmiddag allemaal :D last minute toch nog aanwezig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2013 10:40 
 

Beetje brak maar aanwezig:D:D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2013 10:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ga toch.. Maar heb nog wel een kaartje nodig! Kent/iemand heel toevallig met een kaartje over?

Stuur maar berichtje naar me FB profiel! (Wesley Singh)

€50 is prima!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2013 11:49 
 
Hardtraxxer

Onwijs veel zin in! Hopen dat het weer een beetje mee blijft zitten en dan wordt het een heel mooi feestje, tot straks!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2013 11:51 
 
Hardtraxx Addict

93Wesley93 schreef:
Ik ga toch.. Maar heb nog wel een kaartje nodig! Kent/iemand heel toevallig met een kaartje over?

Stuur maar berichtje naar me FB profiel! (Wesley Singh)

€50 is prima!


Check partyflock en marktplaats echt heel veel aanbod nog ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2013 12:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Weet iemand een mooie plek waar ik de auto kan zetten zonder die belachelijke tarieven van van het festival zelf te moeten betalen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2013 12:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

aant eind van de A326 bij de rotonde rechts. Indus. terr op
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2013 12:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Thanks :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2013 13:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mwah mwah! Ik heb m'n "make raw not war" shirt van co2 aan, zal wel linksvoor ergens eindigen. :P Misschien dat ik m'n witte bodywarmer wel aanhoud!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2013 13:51 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Kan jammer genoeg niet gaan, examens :sick:
Dan maar via de livestream :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2013 13:56 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

b-plan schreef:
Kan jammer genoeg niet gaan, examens :sick:
Dan maar via de livestream :)

Die er al een hele tijd uitligt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2013 13:57 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

jip krijg het ook niet aan de praat :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2013 23:36 
 
Hardtraxxer

Nou nou nou ze hebben het slecht voor mekaar daar zeg, heb nu tijdje livestream gevolgd en ene na de andere powerfail!
Dit is toch om je kapot te schamen organisatie. Vooral die laatste bij adaro b2b frequencerz is pijnlijk.
Nee doe mij maar een weekend intents volgende week BAM!

Wel diep respect voor de partybeesten die de regen trotseren!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2013 23:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Haha gaan ze nu zag 2 beren broodje smeren zingen xd xd xd dj booth ligt plat
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2013 00:14 
 
Hardtraxxer

veel geld vragen voor feesten maar kwaliteit leveren :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2013 03:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hoppie schreef:
Nou nou nou ze hebben het slecht voor mekaar daar zeg, heb nu tijdje livestream gevolgd en ene na de andere powerfail!
Dit is toch om je kapot te schamen organisatie. Vooral die laatste bij adaro b2b frequencerz is pijnlijk.
Nee doe mij maar een weekend intents volgende week BAM!

Wel diep respect voor de partybeesten die de regen trotseren!


Degos & Re-Done Vs. Geminizers was toch sowieso vele malen vetter! :D _O_

Overall gezien echt een topfestival!
Geluid was echt gewoon van voor tot achter gewoon PERFECT geregeld! :D
Oké, toiletten hadden misschien gescheiden mogen worden, verder zijn de maatregelen tegen het "aankomende regenweer" goed gehandhaafd.. Jammer dat de laatste 2,5uur toch her en der een regendruppeltje is gevallen :P , maar dat reken ik dan ook gelijk weer als een hoogtepunt mee, daar er nog zeker een man of 500 op de raw-stage voor 10 stonden te beuken!

Enige minpuntje was na afloop.. Wat een drukte bij de jassen, en later op de parkeerplek.. In totaal dik 1,5 over gedaan, om de jas te pakken.. En echt op de snelweg te zitten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2013 04:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ook net thuis na een leuke dag!

binnenkomend met zonnetje en een gruwelijk lekkere set van dannic. Vervolgens de raw opgezocht tijdens stereotuners. Deed mij weinig. Tot half 9 deze stage gebleven. thera titan en deetox meegemaakt welke alle 3 erg fijn draaide! Titan mixte op een gegeven moment lekker snel door :thumbup:
Als afsluitende acts nicky romero en showtek. WOOW. niks meer niks minder! Jammer van de regen, voordat ik er erg in had was ik zeiknat en had mn jas uitgeleend en geen poncho.

Sfeer was echt top!

+sfeer
+biertjes
+muziek was op de plekken waar ik steeds stond top!

-vriend die eruit werd gepikt voor drugscontrolle en 550 euro op zn klote heeft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2013 11:39 
 
Hardtraxxer

teupie schreef:

-vriend die eruit werd gepikt voor drugscontrolle en 550 euro op zn klote heeft.


wtf had die allemaal bij dan
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2013 11:40 
 
Hardtraxx Veteran

http://www.be-at.tv/brands/de-berendonc ... e/dj-adaro

Toch nog wel ff vet om terug te kijken! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2013 11:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mooi feestje gehad! We kwamen binnen bij Geck-o die een prima setje neerzette. Automatic Audio Overload, Bingo, Soul Train, Space Jam, Explorers of the Mind.. gewoon goeien handel.
Daarna Phuture Noize die openden met The First Cut. Ze draaiden ook nog I Hate You, SEX, Hectic en een hoop eigen tracks. Best aardig setje.
Hierna zijn we ff naar Boef en de Gelogeerde Aap gegaan maar dat was nie echt boeiend. Vervolgens ff op de main gekeken bij Shermanology maar ook daar was weinig aan. Toch maar teruggegaan naar de hardstyle waar we het laatste stukje van Stereotunerz hebben gezien. Vervolgens achter elkaar bij Thera, Titan en Deetox geweest. Alle drie prima sets en vooral Deetox is hard bezig met stijgen op het lijstje met favoriete artiesten! Zij had dan ook met afstand de vetste set van de dag. Haar tracklist (Voor zover ik de titels ken):

1. Zany - My Beat (Melody Cut)
2. E-Force - Feel The Force
3. Phrantic & Deetox - Contact
4. E-Force & Luna - 2nd Nightmare
5. Thera - Disturbia (The R3belz Remix)
6. Zany & Beholder - Midnight
7. Deetox & Delete - Android
8. Deetox - Here I Come
9. Crypsis - Trapped
10. Deetox - ID (Fuck Your Own Face?) Zwaar vet nummer
11. Catatonic Overload - Cursed
12. Prefix - Outrageous (Phuture Noize Rmx)
13. ?
14. ?
15. Sasha F - New System (Hard Mix)
16. Delete - Syndrome
17. ID (You are fucking dead)
18. Warface - Bloodshed

Dat was een partijtje genieten! Daarna zijn we ff naar Pendulum gegaan, maar na een half uurtje daar wilden we toch ff gaan zitten. Toen zijn we even lekker gaan chillen in de waterpijplounge.. Beetje gerookt en toen we naar buiten liepen was het helaas al aardig hard aan t regenen en het was ook al redelijk afgekoeld.. We zochten t toen echt niet meer om nog 1,5 uur in de regen weg te schralen dus zijn we naar huis gereden. En ik lag lekker om half 12 in mijn bedje, ideaal.

Al met al een mooie dag gehad! En ik ben enorm blij dat ik niet naar de gaystage ben geweest want jezus christus die mainstream hardstyle en vooral de trackkeuze van de DJ's daar van tegenwoordig is echt om te janken.
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten