Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 10  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2013 15:53 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

teupie schreef:
niemand ticketje over ?!

Partyflock, genoeg mensen die er 1 of meerdere kwijt moeten..
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2013 23:13 
 
Hardtraxx Veteran

Citaat:
Holi Colour Fest op Emporium

Holi is het jaarlijks terugkerende lentefeest dat door tientallen miljoenen mensen in India wordt gevierd. Tijdens dit feest wordt met gekleurd poeder naar elkaar gegooid. De gekleurde poeders staan voor de bloei en groei van de natuur en het leven. Bij Emporium- Colours of India- mag deze traditie natuurlijk niet ontbreken. Op het strand wordt daarom een speciale Holi-arena gecreƫerd waar men een zakje gekleurd poeder (1 munt) ontvangt en de Holi-arena betreden. Ieder uur wordt hier een Holi-countdown gehouden, waarbij iedereen tegelijkertijd het poeder in de lucht gooit voor het prachtige Holi effect. Het poeder is 100% biologisch afbreekbaar en met water afwasbaar.

Last info volgt morgen.


Lekker met coke gooien :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2013 09:04 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zakje poeder voor 1 munt. :P

Jammer dat het weer zwemporium wordt dit jaar :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2013 12:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

IK WIL EEN OVERDEKTE RAW!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2013 13:15 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nando schreef:
IK WIL EEN OVERDEKTE RAW!


Echt he. Waarom nou open :cry: :cry: :cry:

Als het echt te erg wordt maar gewoon naar Trance/Hardcore
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2013 14:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nando schreef:
IK WIL EEN OVERDEKTE RAW!

Ga jij ook weer Nando? :D :thumbsup:
Nog ff bij George kijken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2013 14:41 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

13:00 - 14:00 : Meagashira
14:00 - 15:00 : Geck-o
15:00 - 16:00 : Phuture Noize
16:00 - 17:00 : Tartaros
17:00 - 18:00 : The Flexican Ft mc sef / FeestDJruud
18:00 - 19:00 : DJ Thera
19:00 - 20:00 : Titan
20:00 - 21:00 : Deetox
21:00 - 22:00 : Pendulum
22:00 - 22:30 : Radical Redemption Live
22:30 - 23:45 : Degos & Re-done Vs The Geminizers

zo iets moe het worden :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2013 17:44 
 
Hardtraxxer

Weet iemand hoeveel geld we mogen neerleggen voor een enkeltje met de pendelbus?? :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2013 17:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

zal niet meer dan 5 euro zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2013 20:50 
 
Hardtraxx Veteran

Nando schreef:
IK WIL EEN OVERDEKTE RAW!


Is het zeker dat open air is? :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2013 21:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jup beide hs en house zijn open
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2013 21:19 
 
Hardtraxx Veteran

Ponchodag!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2013 14:31 
 
Hardtraxxer

Nou dadelijk maar vast een poncho aanschaffen bij de Hemaaaa. Kan niet wachten om de regendans te doen :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2013 15:02 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Weerberichten lijken iets positiever te worden :) Niet 30 graden zon, maar wel iets minder regen
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2013 15:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja gelukkig wel. Vandaag was hier ook flink regen voorspeld, maar zoals het er nu naar uit ziet blijft het voorlopig nog strak blauw!

:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2013 15:21 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Alles wat voorspelt was voor vandaag dat valt zaterdag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2013 15:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik hoop echt op een keiharde regenbui. Non-stop regenen woei! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2013 00:44 
 
Hardtraxxer

hdhessel schreef:
13:00 - 14:00 : Meagashira
14:00 - 15:00 : Geck-o
15:00 - 16:00 : Phuture Noize
16:00 - 17:00 : Tartaros
17:00 - 18:00 : The Flexican Ft mc sef / FeestDJruud
18:00 - 19:00 : DJ Thera
19:00 - 20:00 : Titan
20:00 - 21:00 : Deetox
21:00 - 22:00 : Pendulum
22:00 - 22:30 : Radical Redemption Live
22:30 - 23:45 : Degos & Re-done Vs The Geminizers

zo iets moe het worden :)


Hessel, niet naar solutio & the i's?! :o
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2013 13:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Toch erbij met Tommetjeeuh en de gang :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2013 13:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jezus fucking veel zin in. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2013 13:57 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

amandelontsteking, antibiotic a maar ben weer redleijk herstellende dus wil toch wel gaan... :p
lastig
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2013 13:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

#EMP13 will be live broadcasted at @BE_AT_TV from 14:00. Bookmark this page if you're not going to the festival! http://bit.ly/EMP13TV

there are 3 streams: Mainstage, hardstyle, and a general stream with reports from all areas!

Dus :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2013 14:10 
 
Hardtraxx Elite

jRn schreef:
amandelontsteking, antibiotic a maar ben weer redleijk herstellende dus wil toch wel gaan... :p
lastig

Gewoon gaan, YOLO
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2013 14:46 
 
Hardtraxx Elite

Net een poncho gekocht dus gaan met die banaan! :worship:


jRn schreef:
amandelontsteking, antibiotic a maar ben weer redleijk herstellende dus wil toch wel gaan... :p
lastig


JAAAA gaan dan! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2013 16:07 
 
Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Ik hoop echt op een keiharde regenbui. Non-stop regenen woei! ^^


Ik doe met je mee! :P Kan me niet genoeg regen vallen!
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 10  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten