Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 10  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2013 00:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zou eigenlijk free kunnen maar gaat niet meer door helaas, was al te laat... Dan maar hopen dat er een paar dagen van tevoren nog kaarten zijn want dan heb ik weer geld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2013 12:21 
 

ik heb ook nog geen kaartje, we hosselen wel wat
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2013 17:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

is t uitverkocht>?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2013 22:50 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

teupie schreef:
is t uitverkocht>?

Nee, 96% van de kaarten zijn verkocht volgens de organisatie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2013 10:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben er bij. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2013 18:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ook aanwezig!

inc nog 2 andere feesten die dag.. ^.^
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2013 19:01 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Twijfel twijfel...
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2013 19:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

niet te lang dan 98%
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2013 20:39 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

teupie schreef:
niet te lang dan 98%

Nja ik zou sowieso een kaartje van een vriend overnemen dan, dus ik heb nog de tijd.. kijk het nog een weekje aan, wil ook wel dat het weer goed is.. ;p
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2013 15:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

aaaaaaaaaaaand its gone

als iemand nog eentje overheeft, laat maar weten!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2013 15:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

teupie schreef:
aaaaaaaaaaaand its gone

als iemand nog eentje overheeft, laat maar weten!


te lang getwijfeld? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2013 15:47 
 

Delt-A schreef:
teupie schreef:
aaaaaaaaaaaand its gone

als iemand nog eentje overheeft, laat maar weten!


te lang getwijfeld? :P


Ik wel.

dus iemand? :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2013 15:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

nee heb voor mezelf allaaaaaaaaaaaang een ticket. met zn 12jes hierheen, maar natuurlijk was 13 te laat :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2013 10:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Godver...
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2013 11:37 
 
Hardtraxx Elite

Emporium TV live op Internet
Voor de achterblijvers is er dit jaar een primeur. Emporium TV zal in samenwerking met Be-At TV en sponsor Jupiler 12 uur lang live uitzenden vanaf het festivalterrein met live sets, interviews en reportages.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2013 19:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding

Wat zalig dit zeg! even kopieren van fb

Binnen komen met jordy dazz en daarop volgend dannic _0_ Thera om 6 uur al dus die nog zeker meepakken en eindigen met nicky romero en showtek. Prima dagje gok ik zo
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2013 10:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Toch niet meer aanwezig.. :cry: Herkansingen meteen de maandag erna.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2013 20:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hoe zit het met wegkomen vanaf de parkeerplaats? Is dat net zo'n drama als op defqon dat je 3 uur moet wachten of kan je hier gewoon rustig de eindshow bekijken zonder dat je daarna lang in de auto moet wachten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2013 21:14 
 

93Wesley93 schreef:
Toch niet meer aanwezig.. :cry: Herkansingen meteen de maandag erna.

dus je hebt een ticket over?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2013 14:04 
 
Hardtraxxer

Met de auto's weet ik niet hoe het zit, ik weet wel dat de bussen hier vorig jaar toch wel erg goed geregeld waren!
Een complete (dubbele) 2-baansweg afgezet waarbij alle bussen op 1 laan stonden, en als ie vol was kon ie dus mooi wegrijden via de andere (vrije) baan, geen gewacht tot de voorste bus klaar is dus, ideaal!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2013 14:45 
 

toch niet meer aanwezig, ticket verkocht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2013 15:09 
 
Hardtraxxer

Trouwens hopen op een beetje fatsoenlijk weer.. Vorig jaar was het zo mega lekker, heeft t sfeertje echt goed gedaan.
Als het maar droog is, vind ik t goed..
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2013 15:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
toch niet meer aanwezig, ticket verkocht.


sukkeeellll :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2013 16:30 
 
Hardtraxx Elite

Heel heel heel veel zin hierin! Hopelijk zit het weer beter mee, maar het verandert elke dag..
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2013 15:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

niemand ticketje over ?!
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 10  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten