Zou eigenlijk free kunnen maar gaat niet meer door helaas, was al te laat... Dan maar hopen dat er een paar dagen van tevoren nog kaarten zijn want dan heb ik weer geld.
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
-
E
ik heb ook nog geen kaartje, we hosselen wel wat
Nee, 96% van de kaarten zijn verkocht volgens de organisatie.wrote:is t uitverkocht>?
Ook aanwezig!
inc nog 2 andere feesten die dag.. ^.^
inc nog 2 andere feesten die dag.. ^.^
Nja ik zou sowieso een kaartje van een vriend overnemen dan, dus ik heb nog de tijd.. kijk het nog een weekje aan, wil ook wel dat het weer goed is.. ;pwrote:niet te lang dan 98%
aaaaaaaaaaaand its gone
als iemand nog eentje overheeft, laat maar weten!
te lang getwijfeld?wrote:aaaaaaaaaaaand its gone
-
E
Ik wel.wrote:te lang getwijfeld?wrote:aaaaaaaaaaaand its gone
dus iemand?
nee heb voor mezelf allaaaaaaaaaaaang een ticket. met zn 12jes hierheen, maar natuurlijk was 13 te laat 
-
HHardtraxx Elite
- 2169 posts member since 2011
- last seen Jun 2025
Emporium TV live op Internet
Voor de achterblijvers is er dit jaar een primeur. Emporium TV zal in samenwerking met Be-At TV en sponsor Jupiler 12 uur lang live uitzenden vanaf het festivalterrein met live sets, interviews en reportages.
Voor de achterblijvers is er dit jaar een primeur. Emporium TV zal in samenwerking met Be-At TV en sponsor Jupiler 12 uur lang live uitzenden vanaf het festivalterrein met live sets, interviews en reportages.

Wat zalig dit zeg! even kopieren van fb
Binnen komen met jordy dazz en daarop volgend dannic _0_ Thera om 6 uur al dus die nog zeker meepakken en eindigen met nicky romero en showtek. Prima dagje gok ik zo
Toch niet meer aanwezig..
Herkansingen meteen de maandag erna.
Hoe zit het met wegkomen vanaf de parkeerplaats? Is dat net zo'n drama als op defqon dat je 3 uur moet wachten of kan je hier gewoon rustig de eindshow bekijken zonder dat je daarna lang in de auto moet wachten?
-
E
dus je hebt een ticket over?wrote:Toch niet meer aanwezig..Herkansingen meteen de maandag erna.
-
FHardtraxxer
- 151 posts member since 2012
- last seen May 2023
Met de auto's weet ik niet hoe het zit, ik weet wel dat de bussen hier vorig jaar toch wel erg goed geregeld waren!
Een complete (dubbele) 2-baansweg afgezet waarbij alle bussen op 1 laan stonden, en als ie vol was kon ie dus mooi wegrijden via de andere (vrije) baan, geen gewacht tot de voorste bus klaar is dus, ideaal!
Een complete (dubbele) 2-baansweg afgezet waarbij alle bussen op 1 laan stonden, en als ie vol was kon ie dus mooi wegrijden via de andere (vrije) baan, geen gewacht tot de voorste bus klaar is dus, ideaal!
-
G
toch niet meer aanwezig, ticket verkocht.
-
FHardtraxxer
- 151 posts member since 2012
- last seen May 2023
Trouwens hopen op een beetje fatsoenlijk weer.. Vorig jaar was het zo mega lekker, heeft t sfeertje echt goed gedaan.
Als het maar droog is, vind ik t goed..
Als het maar droog is, vind ik t goed..
sukkeeellllwrote:toch niet meer aanwezig, ticket verkocht.
-
OHardtraxx Elite
- 2111 posts member since 2012
- last seen Jul 2026
Heel heel heel veel zin hierin! Hopelijk zit het weer beter mee, maar het verandert elke dag..