“Je gaat een transitie van dag naar nacht meemaken zoals je dat nog nooit gedaan hebt op een festival.”
will be insane bro
will be insane bro
jankt de melodie van Lost In Dreams.wrote:“Je gaat een transitie van dag naar nacht meemaken zoals je dat nog nooit gedaan hebt op een festival.”
will be insane bro
rtwrote:Weapon X remix aub, dank u wel
Bestewrote:rtwrote:Weapon X remix aub, dank u wel
Precies. Dat hebben we hier maar weer even bepaaldwrote:Origineel, Tat & Zat Remix, en dan pas de Weapon X remix
Zo is het en nie anders.
Bij deze bepaald door de jongens. Gvd dat was ook een feestje he. Die plaat ademde ook gewoon echt het Q-Base gevoel wat een anthem moet uitstralen. De Miss Djax & Human Resource Remix verdiend ook wel om benoemd te worden.wrote:Precies. Dat hebben we hier maar weer even bepaaldwrote:Origineel, Tat & Zat Remix, en dan pas de Weapon X remix
Zo is het en nie anders.
Gefeliciteerdwrote:Uitslag van de contest is bekend. Wij mogen de mainstage openen hoe vet!
Klopt dat idee heb ik ook, maar het verkoopt tot nu toe wel goed als ik de organisatoren moet gelovenwrote:Ik zag gisteren posters langs de weg hangen en dacht: Owja, deze hebben we ook nog....
Kan het mis hebben maar heb niet echt het idee het het 'leeft' dit event.
De gemiddelde Hardtraxxer is ook niet meer de doelgroep waaronder dit moet levenwrote:Klopt dat idee heb ik ook, maar het verkoopt tot nu toe wel goed als ik de organisatoren moet gelovenwrote:Ik zag gisteren posters langs de weg hangen en dacht: Owja, deze hebben we ook nog....
Kan het mis hebben maar heb niet echt het idee het het 'leeft' dit event.
pffff ja niveautje tering zegwrote:Tering, wat ga ik slecht op van die festival-interviews.
Sorry ging om het stuk vanaf 2:50wrote:Tering, wat ga ik slecht op van die festival-interviews.