Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2024 15:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

“Je gaat een transitie van dag naar nacht meemaken zoals je dat nog nooit gedaan hebt op een festival.”

will be insane bro
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2024 09:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

UptempoSoldaat0411 schreef:
“Je gaat een transitie van dag naar nacht meemaken zoals je dat nog nooit gedaan hebt op een festival.”

will be insane bro

jankt de melodie van Lost In Dreams.

Inb4 welke van de 10 versies
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2024 09:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Weapon X remix aub, dank u wel
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2024 12:00 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Weapon X remix aub, dank u wel


rt
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2024 12:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
ErikZ schreef:
Weapon X remix aub, dank u wel


rt


Beste
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2024 12:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Origineel, Tat & Zat Remix, en dan pas de Weapon X remix

Zo is het en nie anders.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2024 13:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Origineel, Tat & Zat Remix, en dan pas de Weapon X remix

Zo is het en nie anders.


Precies. Dat hebben we hier maar weer even bepaald
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2024 09:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Delt-A schreef:
Origineel, Tat & Zat Remix, en dan pas de Weapon X remix

Zo is het en nie anders.


Precies. Dat hebben we hier maar weer even bepaald

Bij deze bepaald door de jongens. Gvd dat was ook een feestje he. Die plaat ademde ook gewoon echt het Q-Base gevoel wat een anthem moet uitstralen. De Miss Djax & Human Resource Remix verdiend ook wel om benoemd te worden.

https://www.discogs.com/release/260827- ... -In-Dreams
https://www.youtube.com/watch?v=mNs7DkTYcvw
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2024 16:58 
 
Hardtraxxer

Wat veel rauwe shit
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2024 13:25 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Uitslag van de contest is bekend. Wij mogen de mainstage openen hoe vet! :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2024 13:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Divinez schreef:
Uitslag van de contest is bekend. Wij mogen de mainstage openen hoe vet! :loving:

Gefeliciteerd :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2024 15:06 
 
Hardtraxxer

Ik zag gisteren posters langs de weg hangen en dacht: Owja, deze hebben we ook nog....

Kan het mis hebben maar heb niet echt het idee het het 'leeft' dit event.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2024 17:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

HardDB schreef:
Ik zag gisteren posters langs de weg hangen en dacht: Owja, deze hebben we ook nog....

Kan het mis hebben maar heb niet echt het idee het het 'leeft' dit event.


Klopt dat idee heb ik ook, maar het verkoopt tot nu toe wel goed als ik de organisatoren moet geloven
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2024 09:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rubrix schreef:
HardDB schreef:
Ik zag gisteren posters langs de weg hangen en dacht: Owja, deze hebben we ook nog....

Kan het mis hebben maar heb niet echt het idee het het 'leeft' dit event.


Klopt dat idee heb ik ook, maar het verkoopt tot nu toe wel goed als ik de organisatoren moet geloven


De gemiddelde Hardtraxxer is ook niet meer de doelgroep waaronder dit moet leven :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2024 11:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Van een kennis die naast het terrein woont gratis kaartjes gekregen. Ik heb mij vermaakt en mag zeker niet klagen. Toch wil ik wel een paar minpuntjes benoemen waarvan ik hoop dat de organisatie iets mee doet. Want het festival seizoen goed afsluiten. Wie wil dat nou niet?

- We kwamen om 15:00 binnen en toen waren de kluisjes op. We kregen mee dat we een uur later moesten terugkomen. Een uur later hadden ze inderdaad wat extra kluisjes kunnen regelen en hadden we geluk. Maar waren er nog steeds te weinig voor iedereen. Dan heb ik het niet over 10 maar honderden te weinig. Vind ik toch wel bijzonder van een organisator met zo veel ervaring. 16.000 bezoekers en 5.500 kluisjes en er later 300 bijhalen. Dan reken je in eerste instantie dus op 1 kluisje per 3 mensen. En dat met dikke winterjassen. Dat klinkt voor mij (zonder ervaring) al snel als te weinig.

- De drukte bij de classics (Uiltje) stage. Vanwege drukte moest je vaak 15 minuten wachten om binnen te komen. Dan schat je als organisatie dus niet goed in hoe graag mensen nog een laatste keer frequencerz wil zien. Maar ook bij Audiotricz en The Pitcher stond die rij er. Hardstikke leuk zo'n knusse Uiltje stage maar dan moet de programmering er ook naar zijn. Zo jaag je die 30+ doelgroep die niet voor de hedendaagse raw en uptempo komt weg.

- qua thema vond ik het toch wat tegenvallen. "Elektrum voelt aan als een reis naar een mystieke neonstad in een parallel universum, in het jaar 4000" (van dit website gehaald). Daarmee had ik toch wat lichtgevende neonverf verwacht of hier en daar een leipe steampunk achtige machine zoals op Defqon. Hier valt zoveeeeel meer uit te halen.

Voor mij zit een toekomstig bezoek er niet snel in. Zoals Fantazoo hierboven schrijft voornamelijk omdat ik niet helemaal de doelgroep ben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2024 11:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik heb me ontzettend goed vermaakt gister, hele dag in t Uiltje gehangen.
Al moet ik zeggen dat het festival als een flinke downgrade voelde ten opzichte van de afgelopen 2 jaren.

De opzet was compleet anders, en niet in positieve zin. Het terrein was heel compact opgebouwd, de wandelpaden waren meestal veel te druk. Eerst had je nog een overzichtelijk plein waar je overal genoeg ruimte had om te lopen.
Dan was dit jaar alles in tenten behalve de classics. 2 van die tenten waren heel erg donker, veel te warm en weinig sfeervol. Dan had je de raw stage in een soort broeikas, waar je ook het liefst zo snel mogelijk uit wou. Het geluid op de main was afgelopen jaren erg goed, heb op verschillende plekken gestaan maar dit jaar stond het echt heel matig afgesteld. Ook weinig van een bijzondere show op het terrein gemerkt waar ze het op de socials veel over hadden.

Ik heb me er verder niet echt aan gestoord omdat t Uiltje wel als vanouds was, al is het natuurlijk wel jammer dat het festival waarschijnlijk in de toekomst niet meer zo gaat aanvoelen als dat het eerst deed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2024 18:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Gisteren een aantal uurtjes hier wezen kijken. Via een vriend van ons hadden we gratis kaartjes.
Geopend bij een kennis in de boombox (Mazima), een van de weinige set die mij goed kon pakken.
Regain in de RAW (broeikas) was overiggens ook nog wel goed te doen. Hier ging het publiek nog wel los.
Voor de rest heel veel stil staande mensen, met af en toe een handje omhoog maar daar blijft het dan ook wel bij.
Het kloenk gehalte had de overhand.
Had me nog wel verheugd op de set van Rejecta & Aversion maar ook dat viel mij enigzins tegen. Dit was mij op Decibel ook al opgevallen. Rejecta 2023 decibel was een van de beste sets van het hele seizoen, dit jaar decibel viel tegen en nu weer.
Om 20.30 was het wel best en zijn we naar huis gegaan. Gelukkig want onze auto zat vast in de modder, met wat hulp van de orginsatie en een tractor waren we er overiggens zo uit.
+ snelle doorloop bij binnenkomst
+ Goede kraantjes
+ voldoende wc's
+ Main stage tent zag er cool uit met die hele licht stellage door de zaal heen
+ Regain, lekker snoeien waarbij de rest van de zaal er ook zin in had.
- Uiltjes stage te klein, volume enigzins aan de lage kant en wachtrij om binnen te komen
- De moderne hardstyle, maargoed dat wist ik van tevoren
- Had iets meer van de verlichting verwacht in de buiten area (zeker als je dat je sales item maakt) Neem een voorbeeld aan Paaspop, dat is echt een speciale buitensfeer met extra grote verlichting enzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2024 11:22 
 
Hardtraxx Newbie

Zaterdag ook aanwezig geweest en vond het toch een prima feest.
Enige vreemde dat de extra raw stage om 23:30 al klaar was en de harcore/uptempo om 23:45. Hadden verwacht dat alle stages gewoon tot 00:00 open zouden zijn.

++ Slaapplek vlakbij geregeld en in 20 minuten met de fiets op het terrein.
+ Fijn dat het terrein redelijk compact was, maakte het makkelijk en snel om te switchen tussen de stages.
+ WC's niet al te druk.
+ Snel binnen.
+ Vonden de iglo tent chill en gaf een goed gevoel van open.
+ Pad met alle lichten was vet! Het stuk achter het uitlje was wel het beste omdat daar meer rook hing.

- Sommige kraantjes bij de WC bij de main werkten niet goed.
- Weinig sfeer bij de laatste set op de main, meeste mensen stonden stil inpv nog even gas geven.
- Boombox was een beetje weggemoffeld.
-- Rij voor de uiltje stage, met zulke namen moet die stage gewoon groter.

Al met al dus een prima festival, volgend jaar wss weer omdat het een lekker compact en gezellig festival is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2024 14:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bekend gezicht dat geinterviewd wordt @2:50 :

Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2024 15:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tering, wat ga ik slecht op van die festival-interviews.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2024 15:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Tering, wat ga ik slecht op van die festival-interviews.


pffff ja niveautje tering zeg
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2024 16:07 
 
Hardtraxxer

En al die smerige opgespoten geschminkte plastic hoeren ook man :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2024 16:14 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

UptempoSoldaat0411 schreef:
pffff
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2024 16:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Tering, wat ga ik slecht op van die festival-interviews.


Sorry ging om het stuk vanaf 2:50
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2024 16:21 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Maar ff, het is niet grapppig, niet informatief, niet mooi. Heb er echt geen hoer aan. Nu ben ik boos
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten