Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2023 17:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Feest: Elektrum Festival
Datum: 14-10-2023 - 15-10-2023
Locatie: Velderse bos, Boxtel
Leeftijd: 18+
Ticketsale: https://elektrumfestival.com/
Prijs: 47,50

Line-up:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2023 17:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Afbeelding

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2023 17:31 
 
Hardtraxxer

Wilde eerst wel heen, maar vond de main zaterdag te Raw georiënteerd.
Ja dat zien we meer, maar ik had het hier iets minder gehoopt.
En dat hadden er maar 2 hoeven meer hoeven zijn voor Hard Driver, dat was voldoende geweest.
Jammer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2023 07:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Goedkoop kaartje gescoord dus zondag toch maar even een kijkje nemen hier. Benieuwd of het met die regenbuien morgen niet 1 grote modderpoel is. xd

Kijk wel uit naar de album showcase van E-Force... :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2023 14:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Last minute!
Hier goedkoop een combikaart gescoord
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2023 20:22 
 
Hardtraxxer

(Nog) minder gehoord hierover dan vorig jaar?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2023 20:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rebourne en Adrenalize & Code Black :cry: :worship:. Wat een genot die 2 sets (L). Adrenalize op de main was ook genieten evenals Galactixx. Gezellige Uptempo toch ook wel weer een benoeming waard. Heerlijke manier om je dag te beginnen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2023 09:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Svbtwee schreef:
Rebourne en Adrenalize & Code Black :cry: :worship:. Wat een genot die 2 sets (L). Adrenalize op de main was ook genieten evenals Galactixx. Gezellige Uptempo toch ook wel weer een benoeming waard. Heerlijke manier om je dag te beginnen :lol:


Gezellig dat je er was! Heb je nog een hapje en een drankje kunnen scoren?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2023 10:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee, Jos 3 liep mij straal voorbij met zijn roze koeken :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2023 18:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kan niet anders zeggen dan dat dit de beste festival ervaring van dit jaar was. Wat een ongekende sfeer hing er het hele weekend. Fijn is ook dat de verwachtingen voor zo’n festival in oktober niet zo hoog liggen en als je dan opeens weer mag dwalen op zo’n terrein realisseer je je dat er niet veel beter is dan dat ^^ . Heel fijn dat het festivalterrein erg overzichtelijk is en perfect qua grootte. Het Uiltje vind ik echt een geweldige toevoeging. De andere stages waren ook leuk aangekleed en overal was het geluid ook erg goed. Ik vraag me af waarom dit bij Intents Festival zelf dan niet altijd het geval is. Ga er vanuit dat het te maken heeft met geluidsvoorschriften? Muzikaal gezien was het ook ontzettend sterk. Ook rond de 10/15 Delete platen gehoord dit weekend (L).

Beste sets:

1. Adrenalize & Code Black Classics
2. Spoontechnicians
3. Crypsis Classics
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2023 19:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

FransBezig schreef:
Kan niet anders zeggen dan dat dit de beste festival ervaring van dit jaar was. Wat een ongekende sfeer hing er het hele weekend. Fijn is ook dat de verwachtingen voor zo’n festival in oktober niet zo hoog liggen en als je dan opeens weer mag dwalen op zo’n terrein realisseer je je dat er niet veel beter is dan dat ^^ . Heel fijn dat het festivalterrein erg overzichtelijk is en perfect qua grootte. Het Uiltje vind ik echt een geweldige toevoeging. De andere stages waren ook leuk aangekleed en overal was het geluid ook erg goed. Ik vraag me af waarom dit bij Intents Festival zelf dan niet altijd het geval is. Ga er vanuit dat het te maken heeft met geluidsvoorschriften? Muzikaal gezien was het ook ontzettend sterk. Ook rond de 10/15 Delete platen gehoord dit weekend (L).

Beste sets:

1. Adrenalize & Code Black Classics
2. Spoontechnicians
3. Crypsis Classics


Heb die uiltje stage eigenlijk altijd links laten liggen maar deze keer met e-force classics er toch wezen kijken.
En ja hoor. Wat een sfeer hing hier, mede doordat het zo klein was was het leip
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2023 20:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Code Black & Adrenalize set was ook echt ongelofelijk leuk. Mooi dat die melodische classics weer zo leven onder mensen. Hype voor Melodic Madness is nog x 100 gegaan.

Ook nog ff de kou getrotseerd voor Element, stelde ook niet teleur zoals gewoonlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2023 23:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Voor het eerst Gezellige Uptempo live gezien en zeker genoten! Verder gezellig dagje met veel bekenden. Muzikaal was het ook fraai, vet om 3x in een paar uur tijd een uptempo remix te horen van vergeten klassiekers zoals Wake Up en Viva Hollandia!

+ Gezellige Uptempo
+ De kluisjes bij de catering
- De bar bij de Uptempo
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten