Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2024 14:44 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Dat gezeur op Raw vind ik ook behoorlijk irritant worden.

Rickzel schreef:
Wie zegt dat de fanatieke raw en uptempo fans geen liefhebbers zijn?

Jullie leggen Birdie nu beide enorm woorden in de mond hè, het ging echt totaal niet over Raw :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2024 14:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Schijnbaar was het nodig om de raw te defenden :cool: :lol: klasse jongens :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2024 14:56 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Paling schreef:
wootum schreef:
Dat gezeur op Raw vind ik ook behoorlijk irritant worden.

Rickzel schreef:
Wie zegt dat de fanatieke raw en uptempo fans geen liefhebbers zijn?

Jullie leggen Birdie nu beide enorm woorden in de mond hè, het ging echt totaal niet over Raw :lol:

Mijn reactie was ook een vervolg op de reactie van Rick en in z'n algemeenheid. Was niet naar Birdie bedoeld.

En ik defend helemaal niks, heb een gruwelijke hekel aan die muziek tegenwoordig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2024 15:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Rickzel schreef:
Birdieb1992 schreef:
VWAB bijvoorbeeld ga ik jaarlijks trouw heen en het voordeel is dat je lekker de hele dag tussen liefhebbers staat. .


Wie zegt dat de fanatieke raw en uptempo fans geen liefhebbers zijn? Die zijn dedicated as fuck joh. Meppen elke PVC kick raak. Onzin statement altijd haha.

Haha eens. Afgelopen Rebirth op het eind ff naar Kruelty geweest en het verbaasde me hoe goed de nieuwe generatie (want het merendeel was echt jong volk) al die muziek kent (ik zelf niks iig). Elke kickroll deden ze met de gehele groep mee; climax na climax, plaat na plaat. Zij hadden exact dezelfde beleving/muziekvreugde als 'wij' 15 jaar geleden op Loudness of de groep euforische liefhebbers op Melodic Madness. Dat gezeur op Raw vind ik ook behoorlijk irritant worden. Accepteer gewoon dat het een teringpopulaire stroming is; als de area's nu uitgestorven waren maar organisaties er maar aan vast bleven hangen had je een reden om te klagen. Focus je lekker op wat je wel gave muziek vind, brengt zoveel meer vreugde. #mand


Ja perfect verwoord inderdaad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2024 15:24 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Paling schreef:
wootum schreef:
Dat gezeur op Raw vind ik ook behoorlijk irritant worden.

Rickzel schreef:
Wie zegt dat de fanatieke raw en uptempo fans geen liefhebbers zijn?

Jullie leggen Birdie nu beide enorm woorden in de mond hè, het ging echt totaal niet over Raw :lol:


Vgm schiet ieder altijd al in de verdediging als je uberhaupt het woord euforisch en raw in een post gooit.

Het gezeik op raw is idd irritant, van degene die er ook daadwerkelijk buitensporig over zeuren en blijven bashen en opzoeken.

Maar om nou bij elke vorm van kritiek meteen in de slachtofferrol te springen.. daar doe je ook niet veel goeds mee. Beide subgenres hebben bepaalde dingen die minder zijn en er is niks mis met het beestje bij de naam noemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2024 11:49 
 
Hardtraxxer

Wordt denk ik een last minute beslissing 'deze'. Eerste editie geweest maar was mij zwaar tegengevallen.
Ook zeker qua locatie, in de bossen zeiden ze toen al. Maar was inderdaad in de bossen maar alsnog op een 'open' terrein (en ken die locatie ook van andere events) dus had andere verwachtingen denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2024 14:07 
 
Hardtraxxer

wootum schreef:
Rickzel schreef:
Birdieb1992 schreef:
VWAB bijvoorbeeld ga ik jaarlijks trouw heen en het voordeel is dat je lekker de hele dag tussen liefhebbers staat. .


Wie zegt dat de fanatieke raw en uptempo fans geen liefhebbers zijn? Die zijn dedicated as fuck joh. Meppen elke PVC kick raak. Onzin statement altijd haha.

Haha eens. Afgelopen Rebirth op het eind ff naar Kruelty geweest en het verbaasde me hoe goed de nieuwe generatie (want het merendeel was echt jong volk) al die muziek kent (ik zelf niks iig). Elke kickroll deden ze met de gehele groep mee; climax na climax, plaat na plaat. Zij hadden exact dezelfde beleving/muziekvreugde als 'wij' 15 jaar geleden op Loudness of de groep euforische liefhebbers op Melodic Madness. Dat gezeur op Raw vind ik ook behoorlijk irritant worden. Accepteer gewoon dat het een teringpopulaire stroming is; als de area's nu uitgestorven waren maar organisaties er maar aan vast bleven hangen had je een reden om te klagen. Focus je lekker op wat je wel gave muziek vind, brengt zoveel meer vreugde. #mand


Even een +1 voor deze comment (in z'n algemeenheid, los van deze discussie verder). :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2024 14:11 
 
Hardtraxxer

Ik bash toch helemaal niemand? Geen idee waar deze rant ineens vandaan komt, maar was totaal niet waar ik op doelde. Ik neem zelfs mn opmerking over liefhebbers terug omdat die achteraf wat overbodig was. Beetje onnodig als je het mij vraagt..
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten