Past

Elektrum Festival

Venue
Boxtel
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hardtraxx Veteran
8666 posts member since 2013
last seen 14 hours ago
Feest: Elektrum Festival
Datum: 08-10-2022
Tijd: tba
Leeftijd: tba
Ticketsale: https://elektrumfestival.com/
Prijs: tba
Line-up:
tba
Hardtraxx Veteran
14128 posts member since 2008
last seen 11 hours ago
"Intents Festival & Wish Outdoor present"

Ben benieuwd :oh:
Hardtraxx Veteran
3487 posts member since 2017
last seen 7 hours ago
Toffe locatie in het bos. Had er alleen liever We Are Electric terug gezien. Nu heb je wéér een (groot) hardstyle evenement in de regio.
Hardtraxx Veteran
5462 posts member since 2012
last seen 20 hours ago
Q-Base 2.0 in de regio. :surrender:
Hardtraxx Veteran
last seen 14 hours ago
Delt-A wrote:"Intents Festival & Wish Outdoor present"

Ben benieuwd :oh:
Ziet er wel leuk uit ja. En aangezien er geen nachtfestival a la Q-Base meer is (alleen Ground Zero nog over denk ik?), is het wel leuk dat ze in dat gat springen.
Hardtraxx Elite
2817 posts member since 2013
last seen Jul 2026
Remi wrote:Q-Base 2.0 in de regio. :surrender:
Alleen helaas niet in onze regio :P .

Erg benieuwd. Gewaagd om dit in oktober te doen qua temperaturen. Verwacht misschien wel wat meer info in het Intents boekje dit weekend. Maar een mogelijk festival a la Q-Base juich ik alleen maar toe.
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Tof dat het een dag op nacht feest wordt.

Maar wil het Q-Base evenaren dan moet er sowieso een enorm gevarieerde line-up komen en het geluid extreem goed wezen. Met Intents als organisator heb ik daar eerlijk gezegd absoluut geen vertrouwen in. Wat Q-Dance deed met Impaqt, de line-up minder gevarieerd maken, had namelijk ook nul effect op bezoekersaantallen of hype voor het feest.

Alleen de tijden van het feest maakt het nog geen Q-Base. Ground Zero bestaat namelijk ook nog :P.
Maar we zullen zien wat ze gaan doen, dan pas kijken of mijn vermoedens terecht waren.
Hardtraxx Veteran
last seen 14 hours ago
Broken Balance wrote: Maar wil het Q-Base evenaren dan moet er sowieso een enorm gevarieerde line-up komen en het geluid extreem goed wezen.
Ken je rekenen :P
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 18 hours ago
corneelwr wrote:
Broken Balance wrote: Maar wil het Q-Base evenaren dan moet er sowieso een enorm gevarieerde line-up komen en het geluid extreem goed wezen.
3 uptempo stages en 1 raw main! :love:
Hardtraxx Veteran
last seen 14 hours ago
Rickzel wrote:
corneelwr wrote:
3 uptempo stages en 1 raw main! :love:
We hebben een winnaarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
6775 posts member since 2014
last seen 14 hours ago
In potentie kan dit echt mega tof worden, maar zoals vriend BB al aangeeft vrees ik voor de line-up. Mochten ze ineens wel een enorm gevarieerde line-up uit de hoge hoed toveren dan zonder twijfel aanwezig.
Hardtraxx Addict
1055 posts member since 2019
last seen 20 days ago
Wordt dit geen classics feest? In de hoeken van de poster zie je de lyrics van Living For The Moment, Just As Easy en Live The Moment.
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 28 days ago
Denkeleda wrote:Wordt dit geen classics feest? In de hoeken van de poster zie je de lyrics van Living For The Moment, Just As Easy en Live The Moment.
Dit zou echt in-sane zijn. :worship: :worship:
Hardtraxx Veteran
last seen 14 hours ago
MelvinFR wrote:vrees ik voor de line-up.
Denkeleda wrote:classics feest?
de lyrics van Living For The Moment, Just As Easy en Live The Moment.
....................................................... Jinx jij het anders ff Melvin
Hardtraxx Veteran
4489 posts member since 2016
last seen 26 days ago
MelvinFR wrote:In potentie kan dit echt mega tof worden, maar zoals vriend BB al aangeeft vrees ik voor de line-up. Mochten ze ineens wel een enorm gevarieerde line-up uit de hoge hoed toveren dan zonder twijfel aanwezig.
Ja dit.
Nieuw feest dus ze willen waarschijnlijk makkelijk uitverkopen en gezien de gewaagde datum zal het wel een veilige raw lineup worden.

Ik hoop echter dat het een hele gevarieerde lineup wordt want dan ben ik er sowieso bij.
Hardtraxx Veteran
3892 posts member since 2013
last seen 12 hours ago
ULTIMO wrote:
MelvinFR wrote:In potentie kan dit echt mega tof worden, maar zoals vriend BB al aangeeft vrees ik voor de line-up. Mochten ze ineens wel een enorm gevarieerde line-up uit de hoge hoed toveren dan zonder twijfel aanwezig.
Ja dit.
Nieuw feest dus ze willen waarschijnlijk makkelijk uitverkopen en gezien de gewaagde datum zal het wel een veilige raw lineup worden.

Ik hoop echter dat het een hele gevarieerde lineup wordt want dan ben ik er sowieso bij.
Ik vind WiSH normaal gesproken geen organisatie die voor een veilige raw lineup gaat. Ook als je naar hun mainstage kijkt vind ik deze best gevarieerd. Ik kijk dit dus wel met vertrouwen tegemoet, want ook Intents heeft meermaals bewezen het wel te kunnen.
Hardtraxx Veteran
5116 posts member since 2017
last seen 1 day ago
Waarschijnlijk wel aanwezig, want fietsafstand. Benieuwd hoe dit ingericht gaat worden. :D
Hardtraxx Elite
2632 posts member since 2016
last seen Aug 2026
Hekzitter wrote:Waarschijnlijk wel aanwezig. Benieuwd hoe dit ingericht gaat worden. :D
H
Hardtraxxer
478 posts member since 2019
last seen 8 days ago
Klinkt interessant dit!! :love:
I
Hardtraxx Elite
2326 posts member since 2017
last seen 7 hours ago
Benieuwd naar deze!
Wel lekker in de buurt.
Hardtraxx Veteran
5475 posts member since 2013
last seen 22 days ago
Hekzitter wrote:fietsafstand.
Aanwezig
Hardtraxx Veteran
6775 posts member since 2014
last seen 14 hours ago
Goeie hype gemaakt voor saus :sleep:
Hardtraxx Veteran
4987 posts member since 2013
last seen 16 days ago
Enige wat eruit 'springt' is de tijd van het jaar waarin het gegeven wordt en dus inderdaad een gedeelte in het donker zal zijn.
Hardtraxxer
631 posts member since 2017
last seen 18 days ago
Heel erg benieuwd, in oktober zeker nog zin om lekker een festival te pakken met best wel wat uren in het donker. Hopelijk komt daardoor een beetje weer wat van het Q-Base gevoel terug.
Hardtraxx Veteran
4489 posts member since 2016
last seen 26 days ago
Volgens Hardnews wordt het wel gewoon 'hedendaagse hardstyle' en geen classic feest (maar mss wel met een classic stage?)

Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 5 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 1 day ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 10 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 8 days ago