electro, dubstep
ook leuk
Laat Rob Klaassen het niet horenwrote:electro, dubstepook leuk
Laat Rob Klaassen het niet horenwrote:electro, dubstepook leuk
wrote:Laat Rob Klaassen het niet horenwrote:electro, dubstepook leuk
+1 Chille met nille was ook wazig op ansarat!wrote:electro, dubstepook leuk

Zelf gekleurd?wrote:Dit moet wel het raarste poster zijn dat ik ooit heb gemaakt
bende nog ff naar DP geweest dan?wrote:Net is de Pre-party van cafe de Puinhoop geweest in de Kantine;) leuk decord
Nee had ik vanochtend al geluid voor neergezet;)wrote:bende nog ff naar DP geweest dan?wrote:Net is de Pre-party van cafe de Puinhoop geweest in de Kantine;) leuk decord
Haha idd, Met al die knuffles en zooi:Pwrote:haha! stage was een grote puinhoop. Heb genoten daar..
Rob weet jij of die gasten uit beers zaterdag naar 013 gaan, dan koop ik daar wel ff kaartje bij hun.wrote:haha! stage was een grote puinhoop. Heb genoten daar..
Weet ik niet, hij staat als optie voor die gasten. Maar zou er niet vanuit gaan.wrote:Rob weet jij of die gasten uit beers zaterdag naar 013 gaan, dan koop ik daar wel ff kaartje bij hun.wrote:haha! stage was een grote puinhoop. Heb genoten daar..
is voor mij echt niet moeilijk kiezen, eclipz natuurlijk!wrote:niet aanwezig
Udenhout Onder Zeil!
Ik zit nog te twijfelen UOZ of Eclipz maar denk Eclipz al inkomer voor Rebirth Festivalwrote:niet aanwezig
Udenhout Onder Zeil!
UOZ was vorig jaar wel vet ja! Maar kga liever hierheen dit jaar.wrote:niet aanwezig
Udenhout Onder Zeil!
ik sla Rebirth ook over dit jaar, dus dat maakte de keuze voor mij al wat makkelijkerwrote:Ik zit nog te twijfelen UOZ of Eclipz maar denk Eclipz al inkomer voor Rebirth Festivalwrote:niet aanwezig
Udenhout Onder Zeil!
op 14-03-2011wrote:zeker leuke line-up voor dat geld![]()
nog nooit geweest en zal deze ook moeten missen..misschien volgend jaar dan
op 22-03-2011wrote:ik ga hier sws heen...leuke line-up
Ieder zijn ding, ik zou nog niet dood gevonden willen worden bij udenhout onder zeilwrote:niet aanwezig
Udenhout Onder Zeil!