Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2010 22:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Afbeelding

Eclipz is het nieuwe hardstyle concept dat in de beerzen is opgestaan. Deze eerste avond zal hard van start gaan met onze residents het Eclipz dj team. Daarnaast komen ook vrienden JC & Purson opdraven om een set neer te zetten. Daarna zal de avond worden ingevuld door artiesten uit hardere kant van de hardstyle. Grote namen als Psyko Punkz, Wildstylez en ook Ran-D en B-front zullen Eclipz meteen op de kaart zetten.

De line-up van Eclipz ziet er als volgt uit:

- Wildstylez
- Ran-D
- Psyko Punkz
- JC & Purson (Local artists)
- B-front
- Eclipz dj team (Resident)

De avond zal gehost worden door MC: DL!


-Welcome to the darkside of Hardstyle-
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2010 10:40 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Jammer dat je de naam gebruikt van een bestaand Hardstyle feest...
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2010 12:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

San Miquel schreef:
Jammer dat je de naam gebruikt van een bestaand Hardstyle feest...

Nu is de naam niet heel uniek, maar ff partyflock onderzoekje had al uitgewezen dat die andere Eclipz al eerder was geweest.... :/

Des al niet te min, leuke line-up :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2010 13:50 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Niet mijn feest ;)! Ik zet hem er alleen maar op omdat ik hem niet tegen kwam!

Jammer dat die naam al bestaat, dat begrijp ik ook wel.. Maar goed, feestje = feestje!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2010 16:10 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

ach wat boeit de naam van het feest.. het gaat uiteindelijk toch om de muziek ^^ ik ben iig aanwezig. moet alleen nog ff kaartje gaan halen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2010 16:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kaartjes al lang binnen :thumbsup: en dat gezeik over die naam... dat is uiteindelijk allemaal al opgelost!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2010 17:44 
 
Hardtraxx Veteran

Moet nog kaartjes halen,, hoop alleen wel dat het beter is als hartje zomer festijn :P .. Toch zelfde zaal als met nieuwjaar daaro?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2010 17:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Timmer schreef:
Moet nog kaartjes halen,, hoop alleen wel dat het beter is als hartje zomer festijn :P .. Toch zelfde zaal als met nieuwjaar daaro?

Indd :thumbsup: als je wilt mag je ook geld aan lisanne geven..dan wil ik ze wel voor je halen! Is hier toch om de hoek!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2010 17:51 
 
Hardtraxx Veteran

LoesJ schreef:
Timmer schreef:
Moet nog kaartjes halen,, hoop alleen wel dat het beter is als hartje zomer festijn :P .. Toch zelfde zaal als met nieuwjaar daaro?

Indd :thumbsup: als je wilt mag je ook geld aan lisanne geven..dan wil ik ze wel voor je halen! Is hier toch om de hoek!


haha :P, dat was ook de bedoeling,, maar wij gaan met heel de groep dus ff nog geld van 10 man innen ofz :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2010 17:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Timmer schreef:
LoesJ schreef:
Timmer schreef:
Moet nog kaartjes halen,, hoop alleen wel dat het beter is als hartje zomer festijn :P .. Toch zelfde zaal als met nieuwjaar daaro?

Indd :thumbsup: als je wilt mag je ook geld aan lisanne geven..dan wil ik ze wel voor je halen! Is hier toch om de hoek!


haha :P, dat was ook de bedoeling,, maar wij gaan met heel de groep dus ff nog geld van 10 man innen ofz :huh:

haha oke..dan hoor ik het nog wel :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2010 21:48 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

is voor mij ook op loopafstand :D ben alleen nog te lui geweest om een kaartje te gaan halen :whistle: nouja het zal toch niet uitverkocht raken :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2010 23:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

RobertV schreef:
is voor mij ook op loopafstand :D ben alleen nog te lui geweest om een kaartje te gaan halen :whistle: nouja het zal toch niet uitverkocht raken :P

kwas vandaag bij dp...en mark zei dat er zo'n 250 verkocht waren...en volgens mij zijn er 500 dus dan heb je nog wel ff ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2010 00:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Psyko Punkz worden de laatste tijd flink geboekt ofniet ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2010 09:14 
 
Hardtraxxer

Yup! Staan ook in Harders Plaza live hun ding te doen op 9 april!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2010 12:00 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zal binnenkort denk ik het leuke inderdaad ook vanaf zijn! Dan kennen we het wel :P Voor nu, 13 maart flink knallen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2010 15:26 
 
Hardtraxxer

LoesJ schreef:
RobertV schreef:
is voor mij ook op loopafstand :D ben alleen nog te lui geweest om een kaartje te gaan halen :whistle: nouja het zal toch niet uitverkocht raken :P

kwas vandaag bij dp...en mark zei dat er zo'n 250 verkocht waren...en volgens mij zijn er 500 dus dan heb je nog wel ff ;)

Ik hoorde dat er in totaal 800 man binnen mag maar dat ze zeker 500 kaarten moeten verkopen om nog beetje winst te maken.
Ik ga ook zeker maar heb ook nog geen kaartje, geen zin om naar oostelbeers te rijden, koop ze des noods wel aan de deur
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2010 15:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Co-Zone schreef:
LoesJ schreef:
RobertV schreef:
is voor mij ook op loopafstand :D ben alleen nog te lui geweest om een kaartje te gaan halen :whistle: nouja het zal toch niet uitverkocht raken :P

kwas vandaag bij dp...en mark zei dat er zo'n 250 verkocht waren...en volgens mij zijn er 500 dus dan heb je nog wel ff ;)

Ik hoorde dat er in totaal 800 man binnen mag maar dat ze zeker 500 kaarten moeten verkopen om nog beetje winst te maken.
Ik ga ook zeker maar heb ook nog geen kaartje, geen zin om naar oostelbeers te rijden, koop ze des noods wel aan de deur

Klopt, je hebt gelijk! 500 om quitte te spelen... maar hoeveel man er binnen mag weet ik niet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2010 16:45 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

http://partyflock.nl/location/13334:t_Dorpsplein.html
Daar staat bij capaciteit 1000 man.
maar weet niet of dat klopt. Er zullen nog wel heel wat kaarten verkocht worden hoor aangezien de meeste mensen toch op het laatste moment nog ff een kaartje halen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2010 17:44 
 
Hardtraxx Veteran

RobertV schreef:
http://partyflock.nl/location/13334:t_Dorpsplein.html
Daar staat bij capaciteit 1000 man.
maar weet niet of dat klopt. Er zullen nog wel heel wat kaarten verkocht worden hoor aangezien de meeste mensen toch op het laatste moment nog ff een kaartje halen.


800 is genoeg,, beetje ruimte ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2010 18:25 
 
Hardtraxxer

Het is ook gewoon moeilijk om kaarten te verkopen als je alleen bij de locatie zelf kaarten verkoopt. Als ik voor me zelf spreek had ik allang een kaartje gekocht als je ze via internet kon krijgen maarja dat brengt natuurlijk kosten met zich mee
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2010 21:33 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik hoor van organisatie (Rik v. Korven) dat 2/3 van de kaartjes al is verkocht! Staat ook op PF en hyves..

Geen idee of dat praatje is om extra mensen te krijgen, maar verkoop loopt iig lekker voor een nieuw feestje!
Scheelt dat hier in Beers nogal wat volk woont wat de muziek kan waarderen.



Straight from the underground, hardstyle is wack.
Straight from the underground, rebels on the deck.
Fuck what you heard about hardstyle is wack.
Make the rude lyrics flow, we gonna bring you in the mood.
Yeah dude, we're gonna rock ya attitude!! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2010 18:01 
 
Hardtraxx Veteran

morgen waarschijnlijk halen... ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2010 18:52 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik haal waarschijnlijk ook morgen wel ff snel. Vandaag niet echt zin meer om te gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2010 23:05 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Timetable:
20.00 - 21.00 Eclipz dj team
21.00 - 22.00 JC & Purson
22.00 - 23.00 B-front
23.00 - 00.00 Wildstylez
00.00 - 01.00 Psyko Punkz
01.00 - 02.00 Ran-D

Hosted by MC:DL!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2010 12:42 
 
Hardtraxxer

Gisteravond in Tilburg bij de organisator zelf een kaartje gekocht, scheelt me weer een retourtje oostelbeers;)
1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten