Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2011 18:46 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wat: Eclipz
Wanneer: 26 maart 2011
Waar: Cafe Zaal 't Dorpsplein, Oostelbeers
Line-up: Beatproviders // AVIO live (1 uur) // Alpha2 // The zentiments // Eclipz DJ team // Heartbreakers
Leeftijd: 16+
Entree: 10 euro voorverkoop // 15 euro deurverkoop (afgelopen jaar n.v.t.)

Afbeelding

Na het grote succes van afgelopen jaar zal er ook dit jaar weer een feest worden georganiseerd in het Dorpsplein. Vorig jaar stonden namen als B-front, Wildstylez & Psyko punkz klaar om de Beerzen op z'n kop te zetten. Afgelopen jaar was het warm, zoals velen zich zullen herinneren. Dit jaar hopen we het door aanpassingen wat frisser te houden in de zaal.

Ik kan jullie al vertellen dat je dit jaar voor 10 euro weer een dikke line-up krijgt. Met gevestigde DJ's, maar ook met opkomende talenten duo's. Dit weet ik omdat ik de poster voor dit feest heb gemaakt. Wanneer ik de line-up helemaal vrij mag geven, zorg ik ervoor dat deze meteen toegevoegd wordt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2011 18:58 
 

100,1% Aanwezig!

AVIO en Beat Providers(of bass modulators?) had ik gehoord.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2011 19:07 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik heb idd gehoord van iemand (en die heeft het van mark gehoord) dat AVIO en Beat Providers komen. Crypsis was ook al geboekt maar die had afgezegd ivm 2 andere boekingen :cry: Ben natuurlijk aanwazig. Thuiswedstrijd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2011 20:04 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Haha! Nou dan zal ik die 2 acts idd al (90% zeker )bevestigen, als mark het toch al gezegd heeft!
Hij mailde mij namelijk, dat mondelinge overeenkomsten er zijn. Maar de contracten nog getekend moeten worden.

Beat providers & AVIO live zullen erbij zijn. :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2011 20:09 
 
Hardtraxxer

Aanwezig! :) Thuiswedstrijdje. Hoop alleen wel op airco, anders is het gewoon niet vol te houden.
Ben benieuwd naar de rest van de line up.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2011 20:15 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Marijn schreef:
Aanwezig! :) Thuiswedstrijdje. Hoop alleen wel op airco, anders is het gewoon niet vol te houden.
Ben benieuwd naar de rest van de line up.


Let wel op, dit jaar is het echt 16+ ik zie in je profiel dat je nu nog 15 bent.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2011 20:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik heb hier iemand vorig jaar zoveel zien zweten, ongekend! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2011 20:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ja, jij Rob! xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2011 20:52 
 
Hardtraxx Veteran

Rob ga je dit jaar je Camera wel recht houden :woot:

Maar de vorige keer was het een geinig feestje, hing een leuke sfeer! Maar huur 2 hele grote ventilatoren, of zet een raam open :D tering, ik ging bijna van me eigen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2011 20:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Timmer schreef:
Rob ga je dit jaar je Camera wel recht houden :woot:

Maar de vorige keer was het een geinig feestje, hing een leuke sfeer! Maar huur 2 hele grote ventilatoren, of zet een raam open :D tering, ik ging bijna van me eigen!


Als ze een camera regelen dit jaar wil ik misschien wel wat proberen te doen, maar goed! Ik blijf een amateur in dat gebeuren. Was maar gewoon om eens een keer te proberen. Heb al ideeën als airco en ventilatoren voorbij horen komen, dus zal waarschijnlijk wel goed komen dit jaar.

ComingHard!RealHard! schreef:
Ja, jij Rob! xd


Haha! 't Was daar ook ongekend idd! Dit jaar hopen dat ie er ook echt werk van maakt. Hij heeft het me wel vertelt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2011 21:17 
 
Hardtraxx Veteran

styl0w schreef:
Als ze een camera regelen dit jaar wil ik misschien wel wat proberen te doen, maar goed! Ik blijf een amateur in dat gebeuren.


Ik heb nu een geniaal idee. Rob doet een helm op met zo'n stok naar voren, een camera op zijn eigen gericht... Dat kan echt de aftermovie van 2011 worden, daar kan Q-dance niet tegen op xd
:yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2011 23:27 
 

Timmer schreef:
Ik heb nu een geniaal idee. Rob doet een helm op met zo'n stok naar voren, een camera op zijn eigen gericht... Dat kan echt de aftermovie van 2011 worden, daar kan Q-dance niet tegen op xd
:yay:

xd

Ook een gabbermovie maken :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2011 23:37 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

styl0w schreef:
Marijn schreef:
Aanwezig! :) Thuiswedstrijdje. Hoop alleen wel op airco, anders is het gewoon niet vol te houden.
Ben benieuwd naar de rest van de line up.


Let wel op, dit jaar is het echt 16+ ik zie in je profiel dat je nu nog 15 bent.

Maak je maar geen zorgen, wij zorgen wel dat we binnen komen. :thumbup:
Owja rob kun jij niet zorgen dat B-front word geboekt? :D
Mark zegt dat hij te duur is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2011 01:16 
 
Hardtraxxer

RobertV schreef:
styl0w schreef:
Marijn schreef:
Aanwezig! :) Thuiswedstrijdje. Hoop alleen wel op airco, anders is het gewoon niet vol te houden.
Ben benieuwd naar de rest van de line up.


Let wel op, dit jaar is het echt 16+ ik zie in je profiel dat je nu nog 15 bent.

Maak je maar geen zorgen, wij zorgen wel dat we binnen komen. :thumbup:
Owja rob kun jij niet zorgen dat B-front word geboekt? :D
Mark zegt dat hij te duur is.


Ja komt wel goed. Ja B-front zou leuk zijn :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2011 11:09 
 
Hardtraxxer

Mits ze iets aan die gruwelijke hitte van vorig jaar doen ben ik aanwezig, was echt niet te harden op het laatst was het in het cafe net zo druk als in de zaal. Voor de rest was vorige editie voor herhaling vatbaar
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2011 14:31 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nee, kan niets meer regelen! DJs staan allemaal zo goed als geboekt. Wie weet een volgende keer. Maar dan zal de entreeprijs waarschijnlijk ook omhoog gaan. Komen blijkbaar aardige prijzen voorbij.

Heel misschien moet er nog wel een act geregeld worden, heb mark gisteren even gemaild om iets te controleren. Als dat zo zou zijn heb ik al wel wat in me hoofd wat niet veel geld kost (denk ik) en erg leuk kan zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2011 15:01 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Namen als Solutio & The I's/Degos & Re-Done zijn toch ook niet zo duur? Of trekken die te weinig publiek?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2011 16:29 
 
Hardtraxxer

Ik keek net op de site van t dorpsplein! Line up Bekend! :thumbsup:

Beat Providers
AVIO live
Alpha 2
The Heartbreaks (Plaatselijke dj)
En Eclipz DJ-Team (bekend van vorig jaar)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2011 16:30 
 
Hardtraxxer

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2011 17:03 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Marijn schreef:
Afbeelding


Dat is niet de complete line up! Deze mist als het goed is nog een naam, tenzij Mark met hun geen overeenkomst heeft kunnen maken. Ben nu benieuwd hoe hij de tijden aan gaat pakken. Er zou namelijk nog een DJ duo meer moeten komen. Apart verhaal dit.

Heb hem even gemaild, zou jammer zijn als dat laatste duo niet komt draaien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2011 17:09 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

job in de line up... hopen dat hij vroeg staat anders denk ik dat hij veel commentaar op z'n mixwerk krijgt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2011 17:09 
 
Hardtraxxer

Oke. Dit zag ik op zijn site.
Ik dacht als hij de poster online zou zetten dat het wel compleet zou zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2011 17:10 
 
Hardtraxxer

RobertV schreef:
job in de line up... hopen dat hij vroeg staat anders denk ik dat hij veel commentaar op z'n mixwerk krijgt.

Idd :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2011 17:22 
 

DJ The Hartbreakerz :lol:

Maargoed, mss doet ie nu wel serieus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2011 17:23 
 
Hardtraxxer

stefaneke schreef:
DJ The Hartbreakerz :lol:

Maargoed, mss doet ie nu wel serieus.


Haha, heb maar er maar niet te veel vertrouwen in. Maar toch leuke opvullen van 20.00 tot 21.00 xd
1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten