Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2011 17:27 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
DJ The Hartbreakerz :lol:

Maargoed, mss doet ie nu wel serieus.

sirieus? volgensmij was het met nieuwjaar ook vrij sirieus bedoeld.. maar oke jij hebt het ook gehoord he.
verder niks tegen job hoor tis een goeie jongen maar z'n mixwerk kan nog wel wat bijgeschaafd worden voordat hij op zo'n feesten komt draaien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2011 17:30 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Marijn schreef:
RobertV schreef:
job in de line up... hopen dat hij vroeg staat anders denk ik dat hij veel commentaar op z'n mixwerk krijgt.

Idd :/


Haha! Die staan als eerst ;)!

Maar goed, heb hem gemaild. Als ik wat terugkrijg horen jullie het. Apart dat hij zomaar het poster aanpast. Dat zou je normaal tegen even aan de maker van het poster vragen denk ik dan. Bovendien heb ik hem een nog nieuwere versie gestuurd, gisteren pas. Misschien heeft hij die nog niet gezien. Daar staat namelijk nog wat speciaals op :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2011 17:33 
 
Hardtraxxer

Heartbreaker job is jou neefje toch Styl0w?

Ik hoop dat er nog wat bij komt. Want anders is het toch wel klein vergeleken met vorig jaar....
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2011 18:10 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Marijn schreef:
Heartbreaker job is jou neefje toch Styl0w?

Ik hoop dat er nog wat bij komt. Want anders is het toch wel klein vergeleken met vorig jaar....


Is idd me neefje. Aardige jongen. Maar moet qua mixwerk zoals gezegd nog t een en ander leren. Hij draait wel vaak in dorpsplein. Dus oefenen kan hij iig.

Wat betrefd de line up. Net contact gehad met de organisatie. Ze zijn bezig met een vervanger. Degos & Redone had dubbelboeking. Heb ze Solutio & the I's aangeraden. Dus wie weet. Er komt iig nog een act bij. Dus dat komt wel goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2011 18:15 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

goedzo :thumbup: hard beukwerk als die komen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2011 19:27 
 
Hardtraxx Veteran

anders San Miquel! Die gast draait geniale setjes :bomb:

Maaruh de line up is echt top, maar die the Heartbreaker moet echt setjes van andere gaan luisteren... Ik heb geen een goede beatmatch gehoord met nieuwjaar, alles lag er langs, dat kan echt niet op een hardstyle feest. Verder heeft hij niet echt een eigen stijltje, en draait gewoon maar wat. :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2011 21:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Timmer schreef:
anders San Miquel! Die gast draait geniale setjes :bomb:

Maaruh de line up is echt top, maar die the Heartbreaker moet echt setjes van andere gaan luisteren... Ik heb geen een goede beatmatch gehoord met nieuwjaar, alles lag er langs, dat kan echt niet op een hardstyle feest. Verder heeft hij niet echt een eigen stijltje, en draait gewoon maar wat. :huh:


haha. Het is voor hem ook echt maar een hobby hier. Die draait wss voor een aantal consumpties en dan is het allang goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2011 21:52 
 
Hardtraxx Veteran

Ja zoiets dacht ik al. Maar een beetje oefenen, en wat meer verdiepen in de muziek zou geen kwaad kunnen!

Maar we gaan natuurlijk weer "beuken met Stylow" xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2011 22:06 
 

Ik hoop trouwens dat ie met CD spelers kan mixen, aangezien de vorige keer daar gewoon een laptop met VDJ stond xd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2011 00:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Houd er maar rekening mee van wel! Eclipz DJ team draaide afgelopen jaar met beide. Is ook gewoon om de avond in te luiden.
Vanaf 22.00 is het officieel los.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2011 01:34 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Timmer schreef:
anders San Miquel! Die gast draait geniale setjes :bomb:

Haha thx kerel! :)
En 26 maart is nog vrij in m'n agenda... :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2011 16:24 
 
Hardtraxx Veteran

San Miquel schreef:
Timmer schreef:
anders San Miquel! Die gast draait geniale setjes :bomb:

Haha thx kerel! :)
En 26 maart is nog vrij in m'n agenda... :$


Haha ik regel het niet, maar zou top zijn :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2011 02:00 
 
Hardtraxxer

Zullen ze niet meer veranderen denk ;) Vorig jaar met ruud en christ was wel nice, al lekker druk toen. Was beter als het einde van de avond toen was het echt veelste warm
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2011 13:55 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hij is al bezig met een ander dj duo, maar San Miquel is zeker een leuke optie voor een volgende keer. Me inspraak op organisatie is nu ook niet zo heel groot hoor, wie weet volgende keer ook wat meer te vertellen. Haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2011 15:55 
 
Donateur
Avatar gebruiker

styl0w schreef:
Hij is al bezig met een ander dj duo, maar San Miquel is zeker een leuke optie voor een volgende keer. Me inspraak op organisatie is nu ook niet zo heel groot hoor, wie weet volgende keer ook wat meer te vertellen. Haha.

:thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2011 01:43 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Complete line up bekend:

Heartbreakers
Eclipz DJ team
The zentiments
Beat providers
Alpha2
AVIO LIVE 1 uur lang

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2011 12:10 
 

styl0w schreef:
AVIO LIVE 1 uur lang

:woot: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2011 12:18 
 
Hardtraxxer

Ziet er zeker wel nice uit voor die prijs alleen ben ik, in tegenstelling tot heel veel mensen hier, niet de grootste fan van Avio. Ze hebben wel vette nummers maar allemaal beetje te eentonig vind ik
Maar ben iig blij dat er weer wat georganiseerd wordt in de buurt :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2011 13:46 
 
Hardtraxxer

Timmer schreef:
San Miquel schreef:
Timmer schreef:
anders San Miquel! Die gast draait geniale setjes :bomb:

Haha thx kerel! :)
En 26 maart is nog vrij in m'n agenda... :$


Haha ik regel het niet, maar zou top zijn :woot:

Die heartbreakers zullen wel voor niets komen, denk niet dat San Miquel voor paar bier komt ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2011 17:47 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zijn er al kaarten te verkrijgen rob?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2011 00:51 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Waarschijnlijk vanaf komende week. Liggen bij de drukker als t goed is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2011 00:35 
 
Hardtraxxer

ik had mark net nog gesproken,
vanaf 1 februari zij die.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2011 20:45 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

http://partyflock.nl/party/195636:Eclipz.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2011 20:09 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Krijg net het nieuws dat er ook een soort lounge area zal komen! Hoe en wat is me nog niet precies duidelijk.
Het zal gaan om een soort combo tussen Chille met Nille & Vage gasten (90's, foute muziek, dance, electro, dubstep, house, UK garage en dergelijke).

Kaartverkoop is als het goed is intussen van start gegaan!
Ook ga ik waarschijnlijk iets of wat invloeden krijgen in het hele Eclipz DJ team gebeuren, jongen van afgelopen jaar had er geen zin meer in en vroeg me of ik het misschien eens wilde doen. Compleet geen ervaring ofso, maar ach wat. Is wel een keer grappig denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2011 20:10 
 
Hardtraxx Veteran

styl0w schreef:
Krijg net het nieuws dat er ook een soort lounge area zal komen! Hoe en wat is me nog niet precies duidelijk.
Het zal gaan om een soort combo tussen Chille met Nille & Vage gasten (90's, foute muziek, dance, electro, dubstep, house, UK garage en dergelijke).

Kaartverkoop is als het goed is intussen van start gegaan!
Ook ga ik waarschijnlijk iets of wat invloeden krijgen in het hele Eclipz DJ team gebeuren, jongen van afgelopen jaar had er geen zin meer in en vroeg me of ik het misschien eens wilde doen. Compleet geen ervaring ofso, maar ach wat. Is wel een keer grappig denk ik.


CHILLE MET NILLE :yay:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten