Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2011 03:47 
 
Hardtraxxer

Net thuis, AVIO, helden! Polonaise op Destenation Nowhere. Echt vet! The is the train !! to Nowhere!
Verder draaide zentimensen Alpha twins ook lekker! Beatprovides viel een beetje tegen..
Hitte was minder als vorig jaar maar nog te heet eigenlijk!
Verder vette lichtshow! Geluid mocht wat meer laag in.
diverse HT-ers gezien.. Stefanneke, Timmer, Giel H, Styl0w, Coming real Hard..
Al met al een leuke pre-party voor Rebirth!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2011 12:37 
 

Dwaze avond! Begon al bij het fouilleren, haalt die gast een zak stroopwafels uit mijn zak xd. Compleet vergeten dat die nog in mijn zak zaten. Nog net voor 9 binnen dus 3 gratis consumpties. De Zentiments waren net begonnen en op het einde van dat setje ging het goed los. Toen was het tijd voor de Alpha Twins, die met wat leuk A2 spul kwamen, met als persoonlijke hoogtepunt Gangsters Don't Dance. Verder weet ik niet zo veel meer van dit setje omdat ik iets te veel met The Vision heb gepraat. Daarna kwam(en) Beat Providers die openden met (de verneukte versie van) Firebird. The Vision zij al dat zij uit elkaar gingen en allebei solo verder gingen (Beat Providers - E-Force) en daarom was Edward er niet bij. Mixwerk viel wat tegen maar hij deed zijn werk en bouwde op naar de klapper van de avond: AVIO Live :worship:. AVIO deden waar ze bekend om stonden, hun eigen ding doen. Daarvoor ging het goed los tussen al die AVIO fans. Triangle of Life, Roots of Evil, Fuck The Nice Guys, Realization of a Dream, B-Leaf (of Feel Good), Energize, Destination Nowhere, Substream, Dikke Bleek, The Otherside, Ginger, Realization of a Nightmare ( :loving: ), Thunderstyle, WTF. AVIO deed nog wat live hardcore op het einde. En toen ze er achter kwamen dat ze nog 4 minuten over hadden gooiden ze It's What We Are er nog op :loving:. Nog even wat na lauwen, toen naar huis gefietst. De klok een uur verder gezet en met een mooi vooruitzicht op volgende week gaan slapen.

De geluidsinstallatie zag er puik uit, maar er kwam totaal geen bas uit. Lag denk ik niet aan de organisatie maar aan die schijt gemeente Oirschot, die allemaal moeilijk ging doen vlak voor het feest. Tijdens AVIO kwam er zo'n gast het geluid op de mixer wat zachter zetten, Alphaverb draaide hem gewoon lekker terug :). De temperatuur was gewoon lekker, niks aan op te merken. Het licht was puik! Wel eens lasers gezien maar volgens mij werden ze niet veel gebruikt. De stage was wel leuk opgebouwd en bij de Puinhoop was de stage ook echt een puinhoop :P.

Verder kom je ook iedereen op de WC tegen, The Vision, Alphaverb, Alpha Twins :P. Zo'n mongool die per sé het laatste slokje van m'n bier wouw :yawn:.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2011 12:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

(de verneukte versie van) Firebird ??? Wat is het verschil met de leuke versie dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2011 13:02 
 

Kepro schreef:
(de verneukte versie van) Firebird ??? Wat is het verschil met de leuke versie dan?


De kick
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2011 13:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
Kepro schreef:
(de verneukte versie van) Firebird ??? Wat is het verschil met de leuke versie dan?


De kick


De versie op de Feestfabriek dvd is de goede versie toch? Dat is trouwens ook de enige versie die ik ken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2011 13:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
The Vision zij al dat zij uit elkaar gingen en allebei solo verder gingen (Beat Providers - E-Force) en daarom was Edward er niet bij.


beatproviderseu Edward & Roy
Bad news... unfortunately edward is not feeling well and stays in bed! Therefore he is not able to play @ eclipz tonight... #sick

:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2011 14:09 
 

Kepro schreef:
De versie op de Feestfabriek dvd is de goede versie toch? Dat is trouwens ook de enige versie die ik ken.


Dat is in mijn ogen de goede versie.

Jolle schreef:

beatproviderseu Edward & Roy
Bad news... unfortunately edward is not feeling well and stays in bed! Therefore he is not able to play @ eclipz tonight... #sick

:P



Toeval :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2011 18:24 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

werd ook omgeroepen dat hij er ivm ziekte niet bij was he ;)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten