Leuk feestje gehad

Kwam rond half 2 binnen en ben eigenlijk meteen naar de raw tent geweest. Er werd meteen al redelijk hard gedraaid. Regain om 2uur was eigenlijk veel te vroeg maar hij hield zich niet in en ging gelijk vol gas met hier en daar een wat oudere track. Het geluid stond in de avond wel belachelijk hard zeg ik heb er spijt van dat ik geen oordoppen had meegenomen. Heb om 18:30 nog een stukje Frontliner meegepakt maar dit viel mij een beetje tegen. Daarna kwam Auidofreq en Technoboy heb hier nog een half uurtje gestaan en die draaide wel heel lekker

. Toen ben ik om 20:00 naar de End of Line showcase geweest en wat was dit vet zeg

. Veel nieuwe tracks gehoord en het tempo zat er goed in. End of Line word denk ik ook groot label als ze zo door gaan. Om 21:30 ben ik naar Radical Redemption Live geweest op de main maar ik vond het wel een beetje tegenvallen. Die nieuwe tracks van Radical zijn wel lekker maar hier blijft het ook bij. Daarna nog een half uurtje Titan meegepakt die ook wel goed draaide zoals gewoonlijk. Als laatste nog de set van Delete en Prefix & Density meegepakt maar dit was echt absurd hoe hard dit ging niet normaal. Ook de sfeer zat er goed in tijdens hun set omdat alleen nog maar de echte fans overbleven in die tent wat toch wel heel vet was

.
+++ End of Line Showcase
+++ Delete & Prefix & Density
++ Regain
++ Geluid
+ Technoboy & Audiofreq
- Warmte in de Tent
- Geluid dat in de avond te hard stond.
- Crypsis zijn set viel een beetje tegen dit keer
- Frontliner