Pommer Paulusma, ik wacht uw oordeel wel af in dit topic!wrote: Het weer lijkt vooralsnog te verbeteren, rond de 18-20 graden en redelijk droog. Maar pas rond vrijdag ga ik die voorspellingen een beetje serieus nemen.
Oet Morn
Pommer Paulusma, ik wacht uw oordeel wel af in dit topic!wrote: Het weer lijkt vooralsnog te verbeteren, rond de 18-20 graden en redelijk droog. Maar pas rond vrijdag ga ik die voorspellingen een beetje serieus nemen.
Hier heeft het tot woensdag geduurd, maar ook weer zin inwrote:Niet gedacht, maar op de maandag na Defqon begint het echt al weer aardig te kriebelen, hopen dat het een beetje lekker weer is. En dat ik Solar langs hoor komen.
He dat is DJ Peacock met Hoet op jouw avatarwrote:Eerste editie waarbij ik aanwezig ben. Dagje pendelen tussen de hardstyle main en hardstyle raw, zin in!
wrote:Pommer Paulusma, ik wacht uw oordeel wel af in dit topic!wrote: Het weer lijkt vooralsnog te verbeteren, rond de 18-20 graden en redelijk droog. Maar pas rond vrijdag ga ik die voorspellingen een beetje serieus nemen.
Oet Morn
wrote:Het weer voor zaterdag gaat er steeds beter uit zien, 22 graden en droog
Ff naar The Machine maat, misschien dat ie wat oude plaatjes paktwrote:Hmm, Brennan Heart en Frontliner of The Machine en Crypsis. Lastige keuze..
Ja 100% naar the Machine, alleen al voor die Shakedown remix, maar hoop echt dat hij weer eens wat oude nummertjes pakt. Als hij Sound of the Machine draait kun je mij bij elkaar vegenwrote:Ff naar The Machine maat, misschien dat ie wat oude plaatjes paktwrote:Hmm, Brennan Heart en Frontliner of The Machine en Crypsis. Lastige keuze..