Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2015 18:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Het weer lijkt vooralsnog te verbeteren, rond de 18-20 graden en redelijk droog. Maar pas rond vrijdag ga ik die voorspellingen een beetje serieus nemen.


Pommer Paulusma, ik wacht uw oordeel wel af in dit topic!

Oet Morn
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2015 15:22 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Niet gedacht, maar op de maandag na Defqon begint het echt al weer aardig te kriebelen, hopen dat het een beetje lekker weer is. En dat ik Solar langs hoor komen. :cry:


Hier heeft het tot woensdag geduurd, maar ook weer zin in :P :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2015 12:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Het weer voor zaterdag gaat er steeds beter uit zien, volgens weeronline :thumbsup: 22 graden en droog :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2015 16:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik kijk ook alleen nog maar de dag voor het festival, en zelfs dan zitten ze er nog soms naast xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2015 16:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Eerste editie waarbij ik aanwezig ben. Dagje pendelen tussen de hardstyle main en hardstyle raw, zin in!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2015 17:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik hoop het mensen, ik word behoorlijk verdrietig van m'n Iphone weer-app :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2015 17:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rick B schreef:
Eerste editie waarbij ik aanwezig ben. Dagje pendelen tussen de hardstyle main en hardstyle raw, zin in!

He dat is DJ Peacock met Hoet op jouw avatar :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2015 18:04 
 

Hahahahahahaa :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2015 18:10 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Pommer schreef:
Het weer lijkt vooralsnog te verbeteren, rond de 18-20 graden en redelijk droog. Maar pas rond vrijdag ga ik die voorspellingen een beetje serieus nemen.


Pommer Paulusma, ik wacht uw oordeel wel af in dit topic!

Oet Morn


Piet schreef:
Het weer voor zaterdag gaat er steeds beter uit zien, 22 graden en droog
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2015 13:00 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik kom ook even een kijkje nemen als dat mag. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2015 13:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

De timetable van de raw stage is iets aangepast. The Machine staat nu wat eerder.

17:30 - 18:00 The Machine Live
18:00 - 19:00 Crypsis
19:00 - 20:00 Nightbreed

Bron: dreamfields.nl

Verder al aardig veel zin hierin. Eerste keer The Machine Live aanschouwen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2015 15:56 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hmm, Brennan Heart en Frontliner of The Machine en Crypsis. Lastige keuze..
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2015 17:48 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Richardd schreef:
Hmm, Brennan Heart en Frontliner of The Machine en Crypsis. Lastige keuze..

Ff naar The Machine maat, misschien dat ie wat oude plaatjes pakt ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2015 17:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ga uit van hooguit 2 oude tracks, dan kan het in ieder geval niet tegenvallen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2015 18:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Richardd schreef:
Hmm, Brennan Heart en Frontliner of The Machine en Crypsis. Lastige keuze..

Ff naar The Machine maat, misschien dat ie wat oude plaatjes pakt ^^


Ja 100% naar the Machine, alleen al voor die Shakedown remix, maar hoop echt dat hij weer eens wat oude nummertjes pakt. Als hij Sound of the Machine draait kun je mij bij elkaar vegen :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2015 18:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Verwacht maar geen oude tracks van 'm.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2015 18:27 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Scheelt dat Brennan Heart de andere optie is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2015 20:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Misschien Different Kind of Therapy, de rest wordt waarschijnlijk 2014+
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2015 21:51 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Draait hij geen ouder spul dan? Heb 'm al niet meer gezien sinds WiSH 2013.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2015 22:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afgelopen Loudness Maassilo Different Kind of Therapy en op Intents waren Before The Storm Remix en Insomnia Remix de oudste.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2015 22:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jeetje wat heb ik een zin hierin zeg, lekker rond kwart over 12 aanwezig om te genieten van Devin Wild. Ook voor het eerst sinds tijden dat ik een keer niet de bob ben, dus daar gaan we gebruik van maken :beer:

Wat heb ik trouwens ook ongelooflijk veel zin in The Vision, dit wordt de eerste keer dat ik een euforische setje bij hem mee ga maken :loving: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2015 00:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heb er zin in!! :yay: Ben waarschijnlijk de hele dag in de raw tent te vinden links voor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2015 10:39 
 
Hardtraxx Veteran

Zal wel niet veel op de hardstyle stage te vinden zijn maar ben te herkennen aan zwarte Airmax 1, grijze korte broek en rood Chasin t-shirtje :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2015 02:33 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Josh & Wesz :love: :love: :love: :love: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2015 10:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Leuk feestje gehad :woot: Kwam rond half 2 binnen en ben eigenlijk meteen naar de raw tent geweest. Er werd meteen al redelijk hard gedraaid. Regain om 2uur was eigenlijk veel te vroeg maar hij hield zich niet in en ging gelijk vol gas met hier en daar een wat oudere track. Het geluid stond in de avond wel belachelijk hard zeg ik heb er spijt van dat ik geen oordoppen had meegenomen. Heb om 18:30 nog een stukje Frontliner meegepakt maar dit viel mij een beetje tegen. Daarna kwam Auidofreq en Technoboy heb hier nog een half uurtje gestaan en die draaide wel heel lekker :thumbsup:. Toen ben ik om 20:00 naar de End of Line showcase geweest en wat was dit vet zeg :woot: :love: :woot:. Veel nieuwe tracks gehoord en het tempo zat er goed in. End of Line word denk ik ook groot label als ze zo door gaan. Om 21:30 ben ik naar Radical Redemption Live geweest op de main maar ik vond het wel een beetje tegenvallen. Die nieuwe tracks van Radical zijn wel lekker maar hier blijft het ook bij. Daarna nog een half uurtje Titan meegepakt die ook wel goed draaide zoals gewoonlijk. Als laatste nog de set van Delete en Prefix & Density meegepakt maar dit was echt absurd hoe hard dit ging niet normaal. Ook de sfeer zat er goed in tijdens hun set omdat alleen nog maar de echte fans overbleven in die tent wat toch wel heel vet was :thumbsup:.

+++ End of Line Showcase
+++ Delete & Prefix & Density
++ Regain
++ Geluid
+ Technoboy & Audiofreq

- Warmte in de Tent
- Geluid dat in de avond te hard stond.
- Crypsis zijn set viel een beetje tegen dit keer
- Frontliner
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten