Echt een heel vet feest!
Van wat ik nog had meegekregen opende Devin Wild zeer fijn. Hierna was het eindelijk tijd om The Vision voor het eerst te zien. Het was nog niet zo druk en hij had z'n set volledig aangepast was wel te merken. Hij draaide namelijk een aantal leuke classics. Gelukkig draaide hij ook nog een paar van z'n nieuwe platen, onder andere WE R ONE

Ook draaide hij gelukkig Don't Give Up van Faizer die ik heel graag wilde horen. Ik had ook nog me hoop op Survive van Exilium & Antiverse maar die draaide hij helaas niet. Des ondankt echt genoten en heerlijk los gegaan achterin.
Hierna draaide J&W, en die draaide World At Peace, Retrospect, Roots, Get Down van Da Tweekaz, Break The Floor voor Villain en verder de eigen classics. Het was 1 en al genieten

Afsluiten met Mindgame was ook genieten.
Audiotricz draaide ook heerlijk. Hun nieuwe collab met Adrenalize was echt genieten. Laat de Saxofoon maar een hype worden als het dit soort plaatjes brengt
Toen naar het tweede hoogtepunt van de dag, The Pitcher die dit keer wel het Shock and Awe anthem draaide ten opzichte van vorige week bij Defqon. Verder is z'n nieuwe track Bitches Cry wel heel erg vet en waren verder alle album tracks weer om te smullen.
Toen snel naar Rebourne gegaan die echt heerlijk aan het draaien was. Veel nieuwe platen voorbij horen komen, de 1 nog fijner dan de ander.
Brennan Heart draaide Blademasterz - Still Here, dat was genieten. De rest niet.
Frontliner draaide 4 nieuwe platen waarvan 1 nog niet eerder gedraaid was. Hopelijk komt daar snel een upload van want die was wel echt even genieten. Verder was het hoogtepunt Become the Sky

De rest van de set was weer bedroevend.
Toen besloten om een Dreamburger te halen voor 3 muntjes, en hij smaakte fantastisch

Tot RR begon maar naar de raw gegaan waar de mensen waar ik eigenlijk mee gekomen was de hele dag stonden. Radical draaide wel oke. De platen begonnen een beetje te vervelen eerlijk gezegd, maar des ondanks toch lekker los gegaan.
Afgesloten bij Roughstate waar B-Front z'n 2 nieuwe platen draaide, Frequencerz hun nieuwe plaat draaide en de nieuwe Titan collab. Helaas geen Wolfpack en maar 1 nieuwe B-Freqz plaat, de minste van de 3 imo. Leuke aankondiging van XXlerator presents Roughstate nog er tussendoor. Verder was het een prima afsluiting.
+++ The Vision, The Pitcher en onverwachts toch ook Josh & Wesz
++ Nieuwe Audiotricz & Adrenalize collab
+ Dreamburger, het weer en het geluid, de ruimte bij beide hardstyle stages
Niet echt minpunten verder