Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2015 10:54 

Bierkoning

Mooi feestje weer! Goeie sfeer overal (behalve op het einde toen er 100000 mensen naar de kluisjes moesten), lekker weer, veel bekenden. Ben eigenlijk de hele dag op de hardstyle main geweest op een enkel kort uitstapje na.

The vision draaide dikke platen (oa human soul, melancholia en back 2 basics), maar ik vond het mixwerk wel matig. Josh & Wesz draaiden echt geweldig, die nieuwe platen van ze afgewisseld met oude tracks als Lipservice Radio, Autumn Green, RTHM, I Survived, Rock Civilixation en Mindgame :loving:

Verder niet echt bijzondere sets gehoord, wel leuk dat de meeste dj'd ook wat oudere plaatjes draaiden, zoals Become The Sky bij Frontliner en Phases bij TBY.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2015 12:30 

Hardtraxxer

Heerlijk feestje, goed weer, leuke mensen+ leuke mensen ontmoet (een Spoontech t-shirt trekt wel de aandacht heb ik gemerkt), beste sfeer (afgezien het kluisjesverhaal, zie Pommer). Eigenlijk de hele dag main gestaan, met een klein uitstapje naar Jason Payne en Delete & Prefix & Density. Maar manmanman, wat een sfeertje in de tent en dan met name op 't eind waar toch 3 echte eindbazen stonden. Ruimte genoeg om goed los te gaan en geluid was ook best aardig. Al met al een zeer geslaagd dagje!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2015 13:03 

Hardtraxxer

Ivarus schreef:
Heerlijk feestje, goed weer, leuke mensen+ leuke mensen ontmoet (een Spoontech t-shirt trekt wel de aandacht heb ik gemerkt), beste sfeer (afgezien het kluisjesverhaal, zie Pommer). Eigenlijk de hele dag main gestaan, met een klein uitstapje naar Jason Payne en Delete & Prefix & Density. Maar manmanman, wat een sfeertje in de tent en dan met name op 't eind waar toch 3 echte eindfasen stonden. Ruimte genoeg om goed los te gaan en geluid was ook best aardig. Al met al een zeer geslaagd dagje!

Ik denk dat ik jou heb gesproken tijdens P&D en Delete :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2015 13:12 

Hardtraxxer

Blear schreef:
Ik denk dat ik jou heb gesproken tijdens P&D en Delete :P

Dat kan heel goed inderdaad, had al aangegeven dat ik het gesprek een speciale vermelding zou geven in m'n "verslagje" op HT. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2015 13:36 

Hardtraxxer

Wat een heerlijk feest weer :thumbsup: Prachtig weer, goeie sfeer, overal (hardstyle) werd eigenlijk lekker gedraaid. Top dag :woot:

Iemand enig idee trouwens wie ''the new kid on the block'', aldus Villain, was? Die bij Atmozfears kwam staan tijdens zijn set.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2015 15:26 

Hardtraxx Elite

Top feestje gehad! Heel de dag zowat de RAW tent gezien, met vetste set van Jason Payne & Crypsis :woot: Verder heerlijk genoten van het weertje tijdens de pauzes in de RAW, was echt verschrikkelijk warm :lol:
Laatste 2 uur wilden we Rougstate meepakken op de main, maar ben na een half uur weggelopen. Hoorde de ene hit: Answers, Rockstar, Rebel to the grave & FCK EDM na de andere. Deze nummers ken ik gewoon niet aanhoren. Sfeer op de main (wat achteraan) was ook heel erg ver te zoeken.
Terug naar Delete & PF & Density, 0,0 spijt van gehad wat een eindbazen. Die 'S.T.F.U. is echt een dikke plaat :love: afgewisseld met de beukplaten van Delete was dit echt een goude combinatie.
Iets over half 12 naar huis gegaan om de drukte te mijden en konden zo weg rijden. Alleen Tom Tom deed vaag waardoor we eerst nog het hele platteland van Giesbeek hadden gezien :x xd.
Volgend jaar gaat de rem erop met alle feestje, maar houd deze toch zeker als optie :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2015 15:52 

Hardtraxx Veteran

robbin92 schreef:
Wat een heerlijk feest weer :thumbsup: Prachtig weer, goeie sfeer, overal (hardstyle) werd eigenlijk lekker gedraaid. Top dag :woot:

Iemand enig idee trouwens wie ''the new kid on the block'', aldus Villain, was? Die bij Atmozfears kwam staan tijdens zijn set.

Devin Wild... Hij opende de dag
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2015 16:15 

Hardtraxx Veteran

Echt een heel vet feest!

Van wat ik nog had meegekregen opende Devin Wild zeer fijn. Hierna was het eindelijk tijd om The Vision voor het eerst te zien. Het was nog niet zo druk en hij had z'n set volledig aangepast was wel te merken. Hij draaide namelijk een aantal leuke classics. Gelukkig draaide hij ook nog een paar van z'n nieuwe platen, onder andere WE R ONE :loving: Ook draaide hij gelukkig Don't Give Up van Faizer die ik heel graag wilde horen. Ik had ook nog me hoop op Survive van Exilium & Antiverse maar die draaide hij helaas niet. Des ondankt echt genoten en heerlijk los gegaan achterin.

Hierna draaide J&W, en die draaide World At Peace, Retrospect, Roots, Get Down van Da Tweekaz, Break The Floor voor Villain en verder de eigen classics. Het was 1 en al genieten :loving: Afsluiten met Mindgame was ook genieten.

Audiotricz draaide ook heerlijk. Hun nieuwe collab met Adrenalize was echt genieten. Laat de Saxofoon maar een hype worden als het dit soort plaatjes brengt :loving:

Toen naar het tweede hoogtepunt van de dag, The Pitcher die dit keer wel het Shock and Awe anthem draaide ten opzichte van vorige week bij Defqon. Verder is z'n nieuwe track Bitches Cry wel heel erg vet en waren verder alle album tracks weer om te smullen.

Toen snel naar Rebourne gegaan die echt heerlijk aan het draaien was. Veel nieuwe platen voorbij horen komen, de 1 nog fijner dan de ander.

Brennan Heart draaide Blademasterz - Still Here, dat was genieten. De rest niet.

Frontliner draaide 4 nieuwe platen waarvan 1 nog niet eerder gedraaid was. Hopelijk komt daar snel een upload van want die was wel echt even genieten. Verder was het hoogtepunt Become the Sky :loving: De rest van de set was weer bedroevend.

Toen besloten om een Dreamburger te halen voor 3 muntjes, en hij smaakte fantastisch :thumbsup:

Tot RR begon maar naar de raw gegaan waar de mensen waar ik eigenlijk mee gekomen was de hele dag stonden. Radical draaide wel oke. De platen begonnen een beetje te vervelen eerlijk gezegd, maar des ondanks toch lekker los gegaan.

Afgesloten bij Roughstate waar B-Front z'n 2 nieuwe platen draaide, Frequencerz hun nieuwe plaat draaide en de nieuwe Titan collab. Helaas geen Wolfpack en maar 1 nieuwe B-Freqz plaat, de minste van de 3 imo. Leuke aankondiging van XXlerator presents Roughstate nog er tussendoor. Verder was het een prima afsluiting.

+++ The Vision, The Pitcher en onverwachts toch ook Josh & Wesz
++ Nieuwe Audiotricz & Adrenalize collab
+ Dreamburger, het weer en het geluid, de ruimte bij beide hardstyle stages

Niet echt minpunten verder :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2015 16:25 

Hardtraxx Veteran

Wat een heerlijk dagje, meteen om 14:00 al de set van de dag gehoord, Josh & Wesz... heb echt met een grijns van oor tot oor staan genieten. Beginnen met Autumn Green was echt al meteen helemaal goud. Geluid was op de hardstyle main ook echt behoorlijk goed naar mijn idee :D

Veel bij de raw gestaan daarna, maar weinig blijven hangen, Machine viel ook best wel tegen, en geluid was echt niet best in die tent. Met oordopjes in was het 1 grote ruis en kon je vaak amper horen welk nummer er gedraaid werd.

Jason Payne & Crypsis waren trouwens wel weer heel erg vet :)

Verder zat die Nightbreed showcase ook wel leuk in elkaar, ik ben al eerder tot de conclusie gekomen dat ik het echt een leuk label vind, proberen een beetje hun eigen dingetje te doen in de raw, allemaal niet heel wereldschokkend, maar vind tot nu toe elke release behoorlijk vet :D

Roughstate showcase was (op de vele hitjes in het begin na) wel echt genieten, een uur en drie kwartier met precies de stijl die ik enorm kan waarderen. Al redelijk in het begin konden de lasers aan en was de show er om heen ook heel erg vet :D

Was nog wel een dilemma, Prefix, Density & Delete of die roughstate showcase... maar heb vooralsnog geen spijt gehad :)

edit: iemand nog die oude kerel gezien die in witte dominee kleren zo vaag als een toeter het hele terrein afstruinde... wtf bezielt je dan :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2015 16:38 

Hardtraxx Veteran

Was weer een editie voor in het boekje! In die 5 jaar dat dit concept bestaat is het echt uitgegroeit tot een feest wat er mag staan! Hulde aan Matrixx die er voor zorgt er zo iets moois van te maken!
Genoten van t weer (altijd op Dreamfields!) de setjes, de aankleding, de sfeer, de locatie, het geluid alles! Postief is ook dat de Matrixx voorlopig nog vast houdt aan 4 muntjes voor een tientje en je een zak friet kunt halen of een broodje voor 1,5 muntje :thumbup:
Enige minpuntje zijn de kluisjes maar dat voorkom je alleen door iets eerder een jas te halen. Gelukkig had ik die niet bij me ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2015 16:53 

Hardtraxxer

Rickzel schreef:
edit: iemand nog die oude kerel gezien die in witte dominee kleren zo vaag als een toeter het hele terrein afstruinde... wtf bezielt je dan :lol:

Die vent stond een meter of vijf voor me xd

Wat een mafkees :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2015 16:55 

Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
Iemand nog die oude kerel gezien die in witte dominee kleren zo vaag als een toeter het hele terrein afstruinde... wtf bezielt je dan :lol:

Die heeft volgens mij iedereen wel gezien :lol:.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2015 17:14 

Hardtraxxer

Ik heb van begin tot eind genoten! Vooral bij de main hardstyle stage geweest, heb alleen The Machine, Crypsis en Nightbreed gezien bij de raw stage en dat was zeer vet, ookal had ik meer verwacht van Nightbreed. Ben blij dat ik Brennan Heart gemist heb, want wat ik er van hoorde toen ik een patatje ging eten was weer redelijk bedroevend. Verder echt een topdag gehad met overal een leuke sfeer!

MelvinFR schreef:
Rickzel schreef:
Iemand nog die oude kerel gezien die in witte dominee kleren zo vaag als een toeter het hele terrein afstruinde... wtf bezielt je dan :lol:

Die heeft volgens mij iedereen wel gezien :lol:.

Op partyflock noemt ie zichzelf de spacepaus :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2015 17:20 

Donateur

Hahahaha wat een figuur is dat ja :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2015 17:31 

Hardtraxx Veteran

fflkkr schreef:
Op partyflock noemt ie zichzelf de spacepaus :lol:

Mijn god :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2015 18:38 

Hardtraxx Veteran

Een keer een high five gegeven en sindsdien herkent 'ie mij nog steeds.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2015 18:44 

Hardtraxxer

Zo, vierde jaar op rij dit festival mij positief verrast.

Bij binnenkomst snel een kluisje & muntjes kunnen halen om vervolgens het grootste deel van Josh & Wesz nog mee te pakken. Het derde nummer dat we te horen kregen was The Hose - I survived :bomb: :loving: :loving: , dus een goed begin van de dag.

Atmozfears die een heerlijk live-setje draaide, prima geluid, relax sfeertje en over het algemeen goede setjes.

Ondanks een niet-meewerkende onderrug, toch volop genoten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2015 20:05 

Hardtraxxer

Heerlijk feest gehad. Met hoge verwachtingen naartoe gegaan gezien de positieve reacties op de voorgaande edities. Bij binnenkomst het standaard locker & muntjes verhaal geregeld en daarna even de raw in gelopen om te kijken / horen hoe het hele spul stond opgesteld. Act of rage stond op dit moment te draaien. Bij binnenkomst vrij zuiver geluid, niet te hard in de vroege middag. Eerste plaatje dat ik te horen kreeg was Watch yourself, altijd fijn, en nu eindelijk eens live. Niet lang daarna naar de main gelopen om de dag euforisch te beginnen, zonnetje scheen uitbundig. Lekkere puist wind op je smoelwerk en gaan. The Vision voor het eerst live gezien en die draaide dan ook precies naar het stijltje dat ik kan waarderen. Dit gaat ook op voor de set van Josh & Wesz, oude plaatjes afgewisseld met recente tracks, prima set. Daarna was het de beurt aan Atmozfears, voorspelbare set maar met een zonnetje en goede sfeer absoluut geen straf om naar te luisteren. Rebourne draaide ook ongenadig lekker met als hoogtepunt Alive, welke ik wonderbaarlijk genoeg nog nooit ergens live heb gehoord.

Kan wel over elk setje een heel lulverhaal typen maar daar heb ik gewoon geen zin in. Geluid op de main was bijzonder prettig afgesteld en veel plusjes voor de line arreys welke netjes zijn weggewerkt achter / in de stage. RR Live ondertussen vrij vaak gehoord, vrij voorspelbaar dus maar toch dat halfuurtje gebleven, met name voor Brutal 5.0, wat een bazenplaat blijft dat :love:

Een set welke wel het vermelden waard was is de Roughstate showcase, zoals eerder vermeld veel hitjes maar toch precies in het goede stijltje afgemixt, heerlijk van genoten. Ergens halverwege de set was de aankondiging voor XXlerator presents Roughstate. Complimenten voor Mirage lasergroup welke de lasershow tot in de puntjes heeft voorbereid. Een video van deze show kun je terugvinden aan de onderzijde van het bericht

Endshow was zoals een endshow hoort te zijn, dik in orde, veel vuurwerk, hoog showgehalte, dik van genoten.

Al met al:

+++ geluid mainstage, afwerking stage / terrein
++ geluid / afwerking hardstyle raw
++ Roughstate showcase / endshow
+ muntprijs

- Hitjesparade van Frontliner
- Overkill hoge tonen in de avond (raw area)
- De groepsverkrachting (drukte) voor de lockers om 00:00

En ohja de spacepaus, daar moest ik natuurlijk wel even mee op de foto :lol:

Afbeelding

Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2015 20:09 

Donateur

Welke van de twee is het?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2015 20:21 

Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Welke van de twee is het?

Je haalt de woorden uit m'n mond
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2015 20:24 

Hardtraxx Elite

Links, hij komt bij ons uit het dorp :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2015 20:25 

Donateur

Fothermucker schreef:

Zou niet teveel water uit de kraan drinken dan
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2015 20:30 

Hardtraxxer

Fothermucker schreef:

not sure if....
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2015 21:55 

De paus en John Lennon in 1 foto, dat komt niet vaak voor...
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2015 09:31 

Hardtraxx Veteran

Fothermucker schreef:

Oef, vervelend om in Petten naast die kerncentrale te wonen.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten