Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2015 17:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding
Afbeelding

Ticket verkoop: 23 januari 19:00
Datum: 27 juni 2015
Tijd: 12:00 - 24:00
Locatie: Rhederlaag, Lathum (Zevenaar)

On the 27th of June, your dream will come true at Dreamfields Festival!

The official presale starts on Friday the 23rd of January at 7PM.
You can then get your Dream Ticket with a special €5,- discount in the SLAM FM discount week.

But that’s not all!

If you secure your Dream Ticket during this week, you are also in the race for the Super Dream: a complete trip for 2 persons to Dreamfields EDM Festival Indonesia at Bali on the 15th of August 2015.

Join the event: https://www.facebook.com/events/396795853804716/
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2015 16:43 
 
Hardtraxx Veteran

http://www.dreamfields.nl/line-up/
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2015 16:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

oneindig procent aanwezig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2015 16:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Netjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2015 17:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een line-up!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2015 17:22 
 
Hardtraxxer

MelvinFR schreef:
Wat een line-up!


Zeg dat wel.. alleen tussen Defqon en WiSH in, niet heel gunstig -.-

Toch maar overwegen :slow:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2015 17:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heerlijke line up ook heel blij met de raw namen lekker gevarieerd top aanwezig dus :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2015 17:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Damn, had hier graag bij willen zijn. Roughstate Showcase lijkt me zo dik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2015 19:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Raven schreef:
Netjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2015 22:21 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

The Pitcher Live, Josh & Wesz en Delete vs Prefix & Density. Nice :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2015 00:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is dit feest serieus op een woensdag?? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2015 00:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

In de tekst van Melvin staat 24 juni, maar op die afbeeldingen wel gewoon 27 juni.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2015 15:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SL8492 schreef:
Is dit feest serieus op een woensdag?? :huh:


Chroman schreef:
In de tekst van Melvin staat 24 juni, maar op die afbeeldingen wel gewoon 27 juni.


Mijn excuses, feest is inderdaad op 27 juni. Typfoutje gemaakt haha :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2015 18:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Datum even aangapast :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2015 19:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Josh & Wesz en The Vision op de main, heel netjes! Roughstate showcase ook zeeeer vet mag ik vanuit gaan
En de raw stage ook erg goed (delete vs p&d :love: :love: :love: ) iemand heeft hier verstand van lineups!
Aangezien ik defqon laat schieten (waarschijnlijk) dit zeker overwegen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2015 19:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Tijdje getwijfeld maar gezien de goede verhalen en toch wel prettige lineup ook eens buurten hier.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2015 22:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rick B schreef:
Tijdje getwijfeld maar gezien de goede verhalen en toch wel prettige lineup ook eens buurten hier.


Zeker gaan! Elk jaar een leuk en goed georganiseerd feest dat groter is dan je denkt :D ivm geld moet ik een aantal festivals over slaan omdat ik ook nog op vakantie ga, maar anders was ik zeker gegaan :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2015 22:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Datum even aangpast :thumbup:


Wil je dit ook even aanpassen?
Sorry dat ik het zeg :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2015 09:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Unknown schreef:
Khadber schreef:
Datum even aangpast :thumbup:


Wil je dit ook even aanpassen?
Sorry dat ik het zeg :$

Wat exact?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2015 10:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Unknown schreef:
Khadber schreef:
Datum even aangpast :thumbup:


Wil je dit ook even aanpassen?
Sorry dat ik het zeg :$

Wat exact?


Aangepast* :$ :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2015 10:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ah vandaar, ik dacht dat dit over het topic ging haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2015 13:37 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Aanwezig! Erg goed vermaakt hier in 2012/2013 :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2015 13:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aight Jurre check je daar :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2015 14:28 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Dat is wel echt een teringeind geleden zeg :oh: Je weet nog wel hoe ik eruit zie toch (mager, bleek, sexy, watertje in mn hand)?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2015 14:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En rood. Vooral rood.
1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten