Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2015 12:15 
 
Hardtraxx Veteran

+++ Eindelijk Become The Sky live gehoord :drool:
++ J&W
+ Weer
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2015 10:29 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Leuk feestje gehad, top weer en mooie groep. Vet dat Brennan heart Boys Interface Remix draaide ergens halverwege zijn set, gevolgd door Summer of Hardstyle. Had me voorgenomen niet bij Frontliner en BH te gaan staan maar het was te mooi weer om in een tent te gaan staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2015 20:36 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vorige  1, 2, 3, 4, 5
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten