Leuk feestje gehad, top weer en mooie groep. Vet dat Brennan heart Boys Interface Remix draaide ergens halverwege zijn set, gevolgd door Summer of Hardstyle. Had me voorgenomen niet bij Frontliner en BH te gaan staan maar het was te mooi weer om in een tent te gaan staan.