Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2015 14:50 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Beide wel topfeesten. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2015 15:06 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Raven schreef:
En rood. Vooral rood.

Oja
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2015 21:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2015 12:46 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Timetable: https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... =1&theater

Op zich een logische timetable, al had ik The Vision liever wat later gezien. Wel jammer van Delete & P&D tegelijk met Roughstate Showcase, nog ff kijken wat ik daar ga doen. Verder hoef ik eigenlijk niet veel in die tent te zijn, alleen bij Crypsis. Of het moet echt baggerweer worden (waar het op dit moment wel op lijkt overigens).
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2015 12:56 
 

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2015 12:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Enige wat zeker is is Roughstate, Sam Feldt en Machine Live. Rest zie ik daar wel. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2015 15:09 
 
Hardtraxx Veteran

Josh & Wesz, de rest waarschijnlijk lekker bouncen op de Jupiler Stage :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2015 15:53 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Best tevreden met deze timetable! Sowieso Josh & Wesz, Atmozfears en Crypsis even meepakken. Voor de rest de hele dag een beetje afwisselen tussen de Jupiler en beide Hardstyle stages :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2015 17:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Atmozfears live met the pitcher tegelijk, het is jammer maar ik kan het overleven :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2015 18:23 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Hoe was dat album van The Pitcher? Heb er echt niks van meegekregen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2015 19:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Hoe was dat album van The Pitcher? Heb er echt niks van meegekregen.


Zitten een paar pareltjes tussen, maar komt bij lange na niet bij Smack en vind hem wel wat tegenvallen, misschien te hoge verwachtingen gehad. Tegenvallende kicks in 9/10 van de tracks. Wel epische breaks in bijna alle tracks. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2015 23:27 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

chas1n schreef:
Pommer schreef:
Hoe was dat album van The Pitcher? Heb er echt niks van meegekregen.


Zitten een paar pareltjes tussen, maar komt bij lange na niet bij Smack en vind hem wel wat tegenvallen, misschien te hoge verwachtingen gehad. Tegenvallende kicks in 9/10 van de tracks. Wel epische breaks in bijna alle tracks. :P

Hmm oke, ik vind Atmozfears wel aardig bezig de laatste tijd, dus mits het weer een beetje te doen is ga ik denk ik bij hem kijken.

Opwarmen: hardstyle/diffused-dreamfields-2015-warm-up-of-defqon-zo-je-wilt-t50912.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2015 23:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Toch maar besloten om te gaan :$ Daar gaan m'n goede voornemens om minder aan festivals uit te geven deze zomer >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2015 06:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Prima timetable! hele dag pendelen tussen de hardstyle main en raw ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2015 23:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Raven schreef:
Enige wat zeker is is Roughstate, Sam Feldt en Machine Live. Rest zie ik daar wel. :)


Dan mag je alleen gaan ben ik bang :aww:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2015 22:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Prima timetable. Alleen Delete en P&D tegelijk met Roughstate vind ik iets minder. Dus daar denk ik een keertje heen en weer lopen.

Heb er zin in :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2015 23:11 
 
Hardtraxxer

Hopelijk zit het weer een beetje mee. Twintig minuutjes fietsen vanaf m'n huis, dus wil wel graag droog aankomen :P

Timetable ziet er prima uit :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2015 15:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Blear schreef:
Raven schreef:
Enige wat zeker is is Roughstate, Sam Feldt en Machine Live. Rest zie ik daar wel. :)


Dan mag je alleen gaan ben ik bang :aww:

Veel plezier bij End Of Line SKRAAAWWWRANGRANGRANGRANG
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2015 15:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Raven schreef:
Blear schreef:
Raven schreef:
Enige wat zeker is is Roughstate, Sam Feldt en Machine Live. Rest zie ik daar wel. :)


Dan mag je alleen gaan ben ik bang :aww:

Veel plezier bij End Of Line SKRAAAWWWRANGRANGRANGRANG


Volgens mij heb je teveel tentharingen gegeten dit weekend :lol:

Roughstate staat tegelijk met P&D en Delete, niet met EOL.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2015 16:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oh sorry ik heb teveel tentharingen gegeten
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2015 20:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Raven schreef:
Oh sorry ik heb teveel tentharingen gegeten


Dat dacht ik zaterdagmiddag al te zien ja :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2015 22:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

J oey schreef:
Raven schreef:
Oh sorry ik heb teveel tentharingen gegeten


Dat dacht ik zaterdagmiddag al te zien ja :whistle:


man man man man -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2015 22:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

sjonge jonge jonge jonge
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2015 00:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Niet gedacht, maar op de maandag na Defqon begint het echt al weer aardig te kriebelen, hopen dat het een beetje lekker weer is. En dat ik Solar langs hoor komen. :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2015 00:26 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Niet gedacht, maar op de maandag na Defqon begint het echt al weer aardig te kriebelen, hopen dat het een beetje lekker weer is. En dat ik Solar langs hoor komen. :cry:

Ik zat idd ook al te denken, wie o wie zou die heeeel misschien kunnen gaan draaien. Heb m'n hoop eigenlijk gevestigd op Audiotricz.

Het weer lijkt vooralsnog te verbeteren, rond de 18-20 graden en redelijk droog. Maar pas rond vrijdag ga ik die voorspellingen een beetje serieus nemen.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten