Beide wel topfeesten. 
Ojawrote:En rood. Vooral rood.

Zitten een paar pareltjes tussen, maar komt bij lange na niet bij Smack en vind hem wel wat tegenvallen, misschien te hoge verwachtingen gehad. Tegenvallende kicks in 9/10 van de tracks. Wel epische breaks in bijna alle tracks.wrote:Hoe was dat album van The Pitcher? Heb er echt niks van meegekregen.
Hmm oke, ik vind Atmozfears wel aardig bezig de laatste tijd, dus mits het weer een beetje te doen is ga ik denk ik bij hem kijken.wrote:Zitten een paar pareltjes tussen, maar komt bij lange na niet bij Smack en vind hem wel wat tegenvallen, misschien te hoge verwachtingen gehad. Tegenvallende kicks in 9/10 van de tracks. Wel epische breaks in bijna alle tracks.wrote:Hoe was dat album van The Pitcher? Heb er echt niks van meegekregen.
Dan mag je alleen gaan ben ik bangwrote:Enige wat zeker is is Roughstate, Sam Feldt en Machine Live. Rest zie ik daar wel.
Veel plezier bij End Of Line SKRAAAWWWRANGRANGRANGRANGwrote:Dan mag je alleen gaan ben ik bangwrote:Enige wat zeker is is Roughstate, Sam Feldt en Machine Live. Rest zie ik daar wel.
Volgens mij heb je teveel tentharingen gegeten dit weekendwrote:Veel plezier bij End Of Line SKRAAAWWWRANGRANGRANGRANGwrote:Dan mag je alleen gaan ben ik bangwrote:Enige wat zeker is is Roughstate, Sam Feldt en Machine Live. Rest zie ik daar wel.
Dat dacht ik zaterdagmiddag al te zien jawrote:Oh sorry ik heb teveel tentharingen gegeten
man man man manwrote:Dat dacht ik zaterdagmiddag al te zien jawrote:Oh sorry ik heb teveel tentharingen gegeten
Ik zat idd ook al te denken, wie o wie zou die heeeel misschien kunnen gaan draaien. Heb m'n hoop eigenlijk gevestigd op Audiotricz.wrote:Niet gedacht, maar op de maandag na Defqon begint het echt al weer aardig te kriebelen, hopen dat het een beetje lekker weer is. En dat ik Solar langs hoor komen.