Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2013 14:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nando schreef:
Niet om roet in het eten te gooien maar reken er maar niet op jongens, Zany vergalde heel Titan z'n set toen op die ene Bass Academy editie.

Oei... nou, in dat geval zien we het wel. Anders wordt het wss een uurtje chille housemuziek xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2013 16:43 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2013 17:27 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Nog 2 weken :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2013 18:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heey Kevin, ga jij ook? Dan wil ik je eindelijk meeten :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2013 18:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
Heey Kevin, ga jij ook? Dan wil ik je eindelijk meeten :$


Ja ik ook :P !
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2013 14:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jammer Vik :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2013 09:39 
 
Hardtraxx Veteran

Tot nu toe t weer een 9 :thumbsup: geen spijt van mijn keuze om hier naartoe te gaan ipv defqon1 :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2013 13:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoofdcoach schreef:
geen spijt van mijn keuze om hier naartoe te gaan ipv defqon1 :P

Dit. Niemand die vanaf het noorden van het land reist en een plekje voor Wianda en mij overheeft? :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2013 15:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb zooooo veel zin in Thera live!
Zou leuk zijn als hij Two and a half kings draait...
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2013 15:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Here xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2013 15:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha kut, ik zie het nu pas. OMG xd :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2013 13:57 
 
Hardtraxx Elite

Timetable
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2013 15:25 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

12:00-12:30 Devon K
12:30-13:00 Re-Volt
13:00-14:00 Blackburn
14:00-15:00 Slim Shore/Rond lopen
15:00-15:30 The Machine LIVE
15:30-16:30 The Geminizers
16:30-17:30 Chris One
17:30-18:30 Digital Punk/Eten
18:30-19:00 Thera LIVE
19:00-20:00 Zany vs Titan
20:00-21:00 Solutio & The I's
21:00-22:00 Deetox & Phrantic
22:00-22:30 Morodin/Donkey Rollers
22:30-23:30 Crypsis & Radical Redemption
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2013 17:49 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hele goeie timetable voor mij. Wil een uurtje of 3-4 aanwezig zijn dus mis (op Blackburn na) niks boeiends. Toch raar dat die 9 vd 10x zo vroeg staat op feesten. Opbouw is prima, en Digital Punk rond etenstijd vind ik ook een hele goeie keuze ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2013 23:51 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Zit veel logischer in elkaar dan vorig jaar inderdaad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2013 23:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Niets mis met de tt idd, volle dag genieten dit :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2013 00:47 
 
Hardtraxxer

Hele dag raw met een uitstapje naar TNT (mits de raw niet te vet is)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2013 13:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding
Volgens mij bijna hetzelfde als vorig jaar... :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2013 14:27 
 
Hardtraxxer

The Skribbler schreef:
Volgens mij bijna hetzelfde als vorig jaar... :thumbup:

Heb je van de app neem ik aan? Volgens mij is die app nog niet geupdate en staat daar nog de informatie van vorig jaar in. Bij mij geeft ie bij de line-up nog de timetable van vorig jaar aan.

EDIT: laat maar er zit wel verschil in, maar bij mij update de app niet :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2013 14:30 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Mooi, staan we in de raw weer onder een hoek van 45 graden te stampen. :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :list: :list: :list: :list: :list: :list: :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2013 15:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Mooi, staan we in de raw weer onder een hoek van 45 graden te stampen. :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :list: :list: :list: :list: :list: :list: :list:

Hoe kom je daar zo bij? De raw staat dit jaar blijkbaar op een andere plaats zo te zien. Maar weet je nu al dat t daar schuin is?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2013 15:39 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Oh oké dan gaat alles goed, maar o wee als ik zaterdag weer schuin sta.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2013 19:01 
 
Hardtraxx Veteran

Ja, verdomme.

Trouwens timothy, ben hier ook aanwezig. Kijk je deze keer even naar me uit? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2013 19:20 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Doe ik, verwacht sowieso dat zaterdag weer 1 grote happy meeting worden gaat. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2013 19:56 
 
Hardtraxx Elite

Wel goede timetable, alleen The Machine live had wel wat later gemogen imo
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten